Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-07
Opole: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych
Numer ogłoszenia: 271212 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w partiach) dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, w asortymencie i ilościach określonych w wykazie, w podziale na następujące: a) Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów, tuszy i głowic do drukarek marki HP, b) Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarek marki LEXMARK, c) Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów, bębnów i taśm do drukarek marki OKI, d) Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarek marki SAMSUNG, e) Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: głowic i tuszy do plotera marki OCE, f) Zadanie nr 6 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarki marki MINOLTA, g) Zadanie nr 7 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarki marki BROTHER, h) Zadanie nr 8 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy i taśm do drukarek marki EPSON i OTC. 2. Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych, wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych. 3. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: a) fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi, b) opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania, c) którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, d) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, e) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, f) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g) w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h) w którym zastosowano toner / tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 4. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE. 6. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą: - dokumenty potwierdzające, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normami ISO 9001:2000, - dokumenty potwierdzające, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych równoważnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko zgodny z norami ISO 14001, - szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia oraz: a) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, b) jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt OEM zalecany przez producenta sprzętu, c) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikująca dany produkt, d) pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z ww. normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798. e) Do ww. szczegółowej specyfikacji winny być dołączone raporty testów wydajnościowych informujących o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą: ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO/IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych dla poszczególnych tonerów. 7. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych bez ograniczeń co do ich ilości przez jednego Wykonawcę i nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizacje zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia., Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Prawa. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. Do oświadczenia należy dołączyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 118.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Inwestycji Miejskich, Opole Pl. Wolności 7-8 pok. 117 b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów, tuszy i głowic do drukarek marki HP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów, tuszy i głowic do drukarek marki HP zgodnie z wykazem w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarek marki LEXMARK.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarek marki LEXMARK zgodnie z wykazem w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów, bębnów i taśm do drukarek marki OKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów, bębnów i taśm do drukarek marki OKI zgodnie z wykazem w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarek marki SAMSUNG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarek marki SAMSUNG zgodnie z wykazem z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: głowic i tuszy do plotera marki OCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: głowic i tuszy do plotera marki OCE zgodnie z wykazem z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarki marki MINOLTA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarki marki MINOLTA zgodnie z wykazem z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarki marki BROTHER.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów i bębnów do drukarki marki BROTHER zgodnie z wykazem z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy i taśm do drukarek marki EPSON i OTC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy i taśm do drukarek marki EPSON i OTC zgodnie z wykazem z SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP nr 2 - modernizacja sieci elektrycznej i oświetleniowej w budynku przy ul. 1 Maja 151
- Zakup i dostawa wędlin na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Rewitalizacja terenu rekreacyjnego w strefie wypoczynku polegająca na przebudowie wejścia do szkoły od strony północnej wraz ze zmianą daszków
- Świadczenie usług polegających na wykonaniu badań laboratoryjnych w ciągu dróg woj. na terenie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddziałów Terenowych w Oleśnie, Grodkowie i Głubczycach w 2025 roku
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Świadczenie usług w zakresie całodobowego żywienia pacjentów SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
- Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.