Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: roboty związane z naprawą nawierzchni zatok autobusowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: Grażyna Czarnowska, tel. 8112410, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6101021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6200608, fax 022 6200608, www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6200608, fax 022 6200608, www.zdm.waw.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty związane z naprawą nawierzchni zatok autobusowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót związanych z naprawą nawierzchni zatok autobusowych na ulicach m.st. Warszawy, z podziałem na następujące części: Część I obejmująca: ulice Chełmżyńską, al. Solidarności, Kondratowicza, Targową, Radzymińską Część II obejmująca: ulice Dobrą przy Mariensztat, Wybrzeże Gdyńskie przy Szkole Muzycznej, Czerniakowską Część III obejmująca: ulicę Broniewskiego, Wolską, E. Plater, al. Jana Pawła II, Żwirki i Wigury, Chrobrego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie robót związanych z naprawą nawierzchni zatok autobusowych na ulicach m.st. Warszawy, z podziałem na następujące części: Część I obejmująca: ulice Chełmżyńską, al. Solidarności, Kondratowicza, Targową, Radzymińską Część II obejmująca: ulice Dobrą przy Mariensztat, Wybrzeże Gdyńskie przy Szkole Muzycznej, Czerniakowską Część III obejmująca: ulicę Broniewskiego, Wolską, E. Plater, al. Jana Pawła II, Żwirki i Wigury, Chrobrego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.10.2005;
III.1) Wymagane wadium: 30 300,00 zł (część I - 8 800,00 zł, cześć II - 8 500,00 zł, cześć III - 13 000,00 zł). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe 1. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać a) średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku części 1 zamówienia 1 000 000,00 zł - w przypadku części 2 zamówienia 1 000 000,00 zł - w przypadku części 3 zamówienia 1 500 000,00 zł/ W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym, liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (xpb większa bądź równa 1) c) dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytowa w wysokości nie mniejszej niż: - przy realizacji części 1 zamówienia - 500 000,00 zł - przy realizacji części 2 zamówienia - 500 000,00 zł - przy realizacji części 3 zamówienia - 700 000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na wartość co najmniej 1 000 000,00 zł W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. Potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt. 1.1.a) spełniają łącznie, z tym że jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek co najmniej w wysokości nie mniejszej niż: - przy realizacji części 1 zamówienia - 750 000,00 zł - przy realizacji części 2 zamówienia - 750 000,00 zł - przy realizacji części 3 zamówienia - 1 100 000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. 2) warunek określony w 1.1.b) spełnia każdy z wykonawców 3) warunek określony w 1.1.c) spełniają łącznie wszyscy wykonawcy 1.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Doświadczenie jako kierownik podobnych robót lub zastępca kierownika 1. - Kierownik budowy (odpowiedzialni za wykonanie robót branży drogowej) - 1 osoba - 5 lat 2. - Majster robót drogowych - 1 osoba - 5 lat W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 r. (tj. zgodnych w wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik budowy i kierownik robót winni posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz.U. z dnia 24 stycznia 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami/kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Potencjał kadrowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określone w pkt 1.2. 1.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizował zamówienie o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającym na wykonaniu nawierzchni z betonu B-35 o powierzchni mineralnej 1000 m kw. poparte dokumentacji potwierdzonymi należyte wykonanie robót. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 1.3. Przy łącznym spełnieniu tego warunku wymagane jest wykazanie przez każdego z wykonawców (członków konsorcjum) wykonania co najmniej jednego zamówienia, obejmującego swoim zakresem wykonanie oznakowania poziomego nawierzchni drogowej. Status prawny - wymagane dokumenty: 1) dowód wpłacenia wadium 2) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadczące o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wymagana w przypadku składania ofert przez podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 197 poz. 1661 z późn. zm.); Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w warunkach szczegółowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby i podmioty te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.07.2005, cena - 30,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2005, godzina 12:15, ZDM ul. Chmielna 120 - sala konferencyjna - III piętro.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.06.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr K293602 w istniejącym pasie drogowym od km: 0+000,00 do km: 0+952,20, polegająca na budowie chodnika wraz z elementami odwodnienia w miejscowości Zubrzyk etap 1
- Modernizacja dróg na terenie gminy Andrespol
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- Roboty budowlane przy użyciu recyklera
- Konserwacje dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kwidzyn w 2025 roku z podziałem na II części.
- Modernizacja fragmentów dróg gminnych w Sławkowie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.