Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Subkowy: Rozbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Narkowach i budowa placu postojowego
Numer ogłoszenia: 271354 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Subkowy , ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, tel. 058 5368530, faks 058 5368530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.subkowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Narkowach i budowa placu postojowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ROZBUDOWA BUDYNKU ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W NARKOWACH I BUDOWA PLACU POSTOJOWEGO. Rozbudowa polega na dobudowie pomieszczenia służącego do prowadzenia kulinarnych zajęć terapeutycznych. Dobudowa planowana jest w poziomie parteru i zostanie wykonana w technologii tradycyjnej. Powierzchnia części dobudowanej 38,02 m2. Plac postojowy wraz z dojazdem o powierzchni 409,95 m2 wykonany z płyt betonowych ażurowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu - przelewem na rachunek prowadzącego postępowanie nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz 1824). Dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy przedstawić : -aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy przedstawić : -wykaz min. 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia o łącznej wartości min. 100 tys. zł wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy przedstawić : -dysponowanie 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy posiadającej wykształcenie średnie lub wyższe techniczne , posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcji budowlanych ( Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, które upoważniają do pełnienia funkcji kierowania robotami w specjalności konstrukcji budowlanych Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156, poz. 118 z późn. zm. ) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. Z 2008 r., Nr 63, poz. 394). W przypadku przedstawienia osób, którymi będzie dysponował Wykonawca należy załączyć zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy przedstawić : opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności związanej z przedmiotem zamówienia, Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min 50 000 PLN
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE W TREŚCI ZAWARTEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Materiały użyte do realizacji zamówienia posiadać będą certyfikaty, atesty lub dowody dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie. 2. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia na kwotę zł brutto łącznie z podatkiem VAT, zgodnie z ofertą, oraz wynikiem przetargu jest wynagrodzeniem ryczałtowym, niezmiennym i ostatecznym niezależnym od rozmiaru ponoszonych przez Wykonawcę kosztów realizacji. 3. Warunki płatności: - Zamawiający nie przewiduje udzielenia Wykonawcy zaliczki ani zadatku. -Płatność za przedmiot umowy realizowana jednorazowo po wykonaniu zakresu robót potwierdzonych protokołem odbioru . - Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w złotych polskich. 4. Obowiązki Wykonawcy: -Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z warunkami przetargu. -Powiadomienia Zamawiającego wpisem do dziennika budowy o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych nie objętych projektem i uzgodnienie tych robót z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru. -Powiadomienia Zamawiającego o konieczności dokonania zmian w przedmiocie umowy wpisem do dziennika budowy i uzgodnienie ich wprowadzenia z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru. 5. Gwarancja i rękojmia:Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonane roboty na okres 3 lat od daty odbioru końcowego, a na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. 6. Kary umowne: - Za nieterminowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 1% wartości wynagrodzenia wymienionego w ust. 2 za każdy dzień zwłoki. - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w usunięciu wad lub usterek stwierdzonych w okresie gwarancji w wysokości 1% wartości wynagrodzenia wymienionego w pkt 2 za każdy dzień zwłoki liczonej od następnego dnia po upływie terminu wyznaczonego na usunięcie wad lub usterek -Za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, zapłaci on Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20% wartości zamówienia 7. Odstąpienie od umowy: -Wykonawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w następujących przypadkach: a) gdy Zamawiający odmówi bez uzasadnionej przyczyny odbioru wykonanych robót b) gdy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że nie Będzie w stanie wywiązać się z obowiązków wynikających z umowy w zakresie płatności 8.Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w następujących przypadkach: a) gdy Wykonawca opóźni się z rozpoczęciem lub wykonaniem przedmiotu zamówienia, że nie ukończy go w terminie umownym. b) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie było można przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający odstąpi od umowy w terminie 1 miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.subkowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Subkowy, ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, pok. 12, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Subkowy, ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, pok. 18-SEKRETARIAT, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krępiecka) w miejscowości Świdnik i Krępiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.