Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Konin: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej w Placówce Terenowej KRUS w Kole.
Numer ogłoszenia: 271371 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Placówka Terenowa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koninie , ul. Mikołaja Kopernika 10, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 242-91-92, fax. 063 242-82-99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej w Placówce Terenowej KRUS w Kole..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci logicznej i dedykowanje sieci elektrycznej w Placówce Terenowej KRUS w Kole.Ogólny opis przedmiotu zamówienia określa Rozdział II SIWZ , natomiast szczegłowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 1400 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy :a)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP w szczególności : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b)nie podlegają wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ww.ustawy c)wykonawca wykazał realizację w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od terminu składania ofert) minimum 2 obiektów użyteczności publicznej lub mieszkaniowej o wartości netto każdego powyżej 135 000zł. Ocena spełniania ww warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać nastepujace dokumenty i oświadczenia:a)aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalaności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b)zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzjące odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Pzp wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktulaną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert e) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy - Pzp f) oświadczenie o treści zgodnej z art.24 ust.1 i ust.2 ww ustawy, g)polisę ubezpieczenia od OC a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że Wykonawca jest ubezpieczony na kwotę odpowiadającą wysokości wartości zamówienia , na którą składa ofertę w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ,h) wypełniony i podpisany formularz ofertowy i) Wykaz oddanych do użytku w okresie ostatnich pięciu lat /licząc wstecz terminu składania ofert/ minimum 2 obiektów użyteczności publicznej lub mieszkaniowej o wartości netto każdego powyżej 135 000 zł.- według załącznika nr 1 wraz z dokumentami ,że obiekty te zostały wykonane z należytą starannością j)oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - upoważnienia /pełnomocnictwa/ do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu , o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy k) zobowiązanie według załącznika nr 2 do SIWZ l)wykaz robót których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom zgodnie z art.36 ust.4 ustawy Pzp ł) dowód wniesienia wadium m) W przypadku , gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt.6 1,2,3 i 5 SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania że : nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , nie zalega z uiszczeniem podatków,opłat lub składek , nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie , zamiast dokumentów , o których mowa w pkt.4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie okreslonym w art.24 ust.1 n)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się powyższych dokumentów , wykonawca może zastąpić stosowanym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym , administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Koninie ul.Mikołaja Kopernika 10, 62-500 Konin - pokój nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Placówka Terenowa w Koninie ul.Mikołaja Kopernika 10,62-500 Konin - sekretariat pokój nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa wody amoniakalnej na potrzeby MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków oraz wyposażenie stacji uzdatniania wody w Gminie Rossosz
- Rozbudowa budynku oraz placu manewrowego do nauki jazdy wraz z niezbędną infrastrukturą w CKZiU w Niepołomicach.
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.