eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudy › modernizacja budynku podleśniczówki położonej w Rudach przy ul. Rogera 1 c

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-24

POZYCJA 27184

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rudy: modernizacja budynku podleśniczówki położonej w Rudach przy ul. Rogera 1 c

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, do kontaktów: Tomasz Pacia, ul. Rogera 1, 47-430 Rudy, woj. śląskie, tel. +48 32 4103029, fax +48 32 4103281, e-mail: rudy@katowice.lasy.gov.pl, www.katowice.lasy.gov.pl/rudy_raciborskie. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja budynku podleśniczówki położonej w Rudach przy ul. Rogera 1 c. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: 1. Rozebranie pokrycia dachowego z blachy stalowej, wymianie krokwi zewnętrznych na ścianach szczytowych i wykonanie krycia dachu blachą stalową dachówkopodobną o gr. 0,55mm w kolorze brązowym matowym. 2. Wykonanie kominów z cegły klinkierowej w kolorze brązowym. 3. Montaż rynien i rur spustowych stalowych o średnicy 125mm i pomalowanych w kolorze brązowym matowym. 4. Wymiana stolarki okiennej na okna jednoramowe z drewna klejonego rozwieralno uchylne dwudzielne o współczynniku przenikania 1,1 i w kolorze brązowym matowy. 5. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej pełnej i oszklonej w kolorze jasny dąb. 6. Roboty rozbiórkowe ( ścianki działowe, posadzki i podłogi). 7. Wymiana posadzek parteru 100% ( rozebranie istniejących posadzek, wykonanie podsypki żwirowej, beton B 7,5, folia p.e. o gr. 0,35mm, płyty styropianowe M-20 o gr. 8 cm., szlichta cementowa 40 mm wraz z wykonanie posadzek z płytek kamionkowych typu GRES i paneli podłogowych). 8. Rozebranie posadzki w kotłowni i wykonanie nowej. 9. Wykonanie docieplenia stropu poddasza płytami z wełny mineralnej o grubości 5 cm. (skosy poddasza) 10. Wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami i osprzętem (istniejący kocioł c.o. pozostaje) instalacja z rur miedzianych. 11. Wykonanie nawiewu i wentylacji w kotłowni. 12. Wykonanie wentylacji w kuchni i w łazience. 13. Montaż wkładów kominowych 2 szt. jako przewody spalinowe, i 2szt. jako wentylacyjne. 14. Wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z projektem. 15. Wykonanie instalacji domofonu. 16. Białkowanie kotłowni oraz malowanie ścian sufitów farbą emulsyjną w kolorze jasnym wraz ze szpachlowaniem. 17. Ciśnieniowe umycie ścian zewnętrznych, uzupełnienie ubytków tynku, zagruntowanie podłoża, wyprawa tynku Akrylowego o grubości 2 mm i w kolorze żółtym. 18. Licowanie ścian cokołu płytkami klinkierowymi 25x6 cm w kolorze brązowym. 19. Malowaniem podsufitek i elementów drewnianych na zewnątrz budynku ( balustrad ) lakierobejcą typu Dulux w kolorze ciemny brąz. 20. Wykonanie ogrodzenia posesji budynku z siatki stalowej powlekanej w kolorze zielonym o wysokości 1,5 m. 21. Wykonanie bramy wjazdowej przesuwnej wraz z furtką. 22. Odprowadzenie wody opadowej od budynku za pomocą ścieków ulicznych. 23. Wykonanie instalacji odgromowej na budynku. 24. Inne prace pomocnicze, montażowe i wykończeniowe wyszczególnione w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Rogera 1c, 47-430 Rudy. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 90;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 7) zapoznali się z przedmiotem zamówienia (dokonali wizji lokalnej w obecności przedstawiciela zamawiającego oraz zapoznali się z dokumentacją techniczną znajdującą się u Zamawiającego). 8) Udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, a na zamontowane urządzenia na okres co najmniej 12 miesięcy. 9) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 10) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona. 11) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 12) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu muszą dostarczyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1. wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. szczegółowy kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót załącznik nr 2 do SIWZ), 3. oświadczenie, że wykonawca zapoznał się szczegółowo w trakcie wizji lokalnej z przedmiotem zamówienia oraz dokumentacją techniczną (załącznik nr 3 do SIWZ), 4. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004r.) tj: (załącznik nr 4 do SIWZ) 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej a zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 5. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19 poz. 177 z dnia 29 stycznia 2004r.)- (załącznik nr 5 do SIWZ). 6. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. wykaz podwykonawców, jeżeli wykonawca decyduje się na realizację części zamówienia przez podwykonawców wraz z wyszczególnieniem zakresu prac, który zamierza im powierzyć do wykonania (załącznik nr 6 do SIWZ) i szacunkową wartość tych robót. 10. zaparafowany przez uprawnioną osobę projekt umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), 11. pełnomocnictwo dla osoby występującej w imieniu wykonawcy (jeśli osoba taka występuje), 12. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem uprawnienia określone Prawem Budowlanym wraz z oświadczeniem w oryginale zawierające zobowiązanie do nadzorowania i kierowania robotami stanowiącymi przedmiot przetargu i przynależą do O.I.I.B. 13. wykaz wykonanych robót o podobnym profilu i wartości nie mniejszej niż 600 tys. zł. z ostatnich trzech lat wraz z dokumentami ( referencjami) potwierdzającymi należyte ich wykonanie, a jeśli firma funkcjonuje krócej, to z tego okresu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 11.07.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 11.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.07.2006, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego, pokój nr 7 - świetlica.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.