To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Świdnica: przetarg nieograniczony na wyłonineie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych w ramach programu Aktywizacja zawodowa osób w wieku 45/50 plus
Numer ogłoszenia: 271898 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209378 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na wyłonineie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych w ramach programu Aktywizacja zawodowa osób w wieku 45/50 plus.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach Programu Aktywizacja zawodowa osób w wieku 45/50 plus dla 45 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Zamówienie podzielono na 4 części. CZĘŚĆ 1 Obsługa komputera I i II stopnia, Internet, poczta elektroniczna, programy graficzne oraz nauka języka obcego - 15 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 10.08.2009 r. oraz zakończyć w dniu 16.09.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: a)Obsługa komputera: 1.Internet 2.poczta elektroniczna 3.programy graficzne (Corel Draw, GIMP oraz program do obróbki zdjęć) b)Język angielski dla początkujących c)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia z zakresu nauki języka obcego powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 80 godz. zegarowych, z czego: 60 godz. zegarowych przypada na zajęcia z nauki języka obcego, 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 100 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. CZĘŚĆ 2 Bukieciarstwo - florystyka z obsługą kas fiskalnych z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Budowa roślin 2.Narzędzia i środki techniczne 3.Artykuły dekoracyjne 4.Kompozycje/dekoracje na różne okazje z kwiatów suchych, sztucznych i żywych 5.ABC działalności gospodarczej 6.Obsługa kas fiskalnych 7.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 40 godz. zegarowych, z czego 5 godzin zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 110 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. CZĘŚĆ 3 Profesjonalny sprzedawca, kasjer, fakturzysta - z obsługą komputera, kas fiskalnych z minimum sanitarnym - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 07.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: Gospodarka magazynowa Obsługa programów komputerowych Obsługa programów magazynowo - księgowych Obsługa kas fiskalnych Minimum sanitarne Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 180 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 90 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. CZĘŚĆ 4 Referent biurowo - administracyjny z elementami księgowości uproszczonej - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.10.2009 r. oraz zakończyć w dniu 06.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Kadry - płace (w tym program Płatnik) 2)Obsługa komputera 3)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: zajęć teoretycznych: 90 godz., zegarowych, z czego 5 godzin zegarowych przypada na zajęcia z zakresu umiejętności poszukiwania zatrudnienia, zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66401.60 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Obsługa komputera I i II stopnia, Internet, poczta elektroniczna, programy graficzne oraz nauka języka obcego - 15 osób
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18000
- Oferta z najniższą ceną: 18000 oferta z najwyższą ceną: 19037,70
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Bukieciarstwo - florystyka z obsługą kas fiskalnych z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej - 10 osób
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16300
- Oferta z najniższą ceną: 16300 oferta z najwyższą ceną: 27483,91
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Profesjonalny sprzedawca, kasjer, fakturzysta - z obsługą komputera, kas fiskalnych z minimum sanitarnym - 10 osób
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
jakie przetargi wygrała firma
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO ODDZIAŁ I WE WROCŁAWIU
- Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodwego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 14000
- Oferta z najniższą ceną: 14000 oferta z najwyższą ceną: 27758,91
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Referent biurowo - administracyjny z elementami księgowości uproszczonej - 10 osób
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA SZKOLENIOWO-DORADCZA ANNA SZYWAŁA AGATA SZYWAŁA S.C.
- Firma Szkoleniowo - Doradcza Anna Szywała, ul. Łukasińskiego 2/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 18101,60
- Oferta z najniższą ceną: 18101,60 oferta z najwyższą ceną: 22609
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.