eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnicaprzetarg nieograniczony na wyłonineie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych w ramach programu Aktywizacja zawodowa osób w wieku 45/50 plus

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Świdnica: przetarg nieograniczony na wyłonineie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych w ramach programu Aktywizacja zawodowa osób w wieku 45/50 plus
Numer ogłoszenia: 271898 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209378 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na wyłonineie organizatora szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych w ramach programu Aktywizacja zawodowa osób w wieku 45/50 plus.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych w ramach Programu Aktywizacja zawodowa osób w wieku 45/50 plus dla 45 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. Zamówienie podzielono na 4 części. CZĘŚĆ 1 Obsługa komputera I i II stopnia, Internet, poczta elektroniczna, programy graficzne oraz nauka języka obcego - 15 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 10.08.2009 r. oraz zakończyć w dniu 16.09.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: a)Obsługa komputera: 1.Internet 2.poczta elektroniczna 3.programy graficzne (Corel Draw, GIMP oraz program do obróbki zdjęć) b)Język angielski dla początkujących c)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Zagadnienia z zakresu nauki języka obcego powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A1). Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 80 godz. zegarowych, z czego: 60 godz. zegarowych przypada na zajęcia z nauki języka obcego, 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 100 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. CZĘŚĆ 2 Bukieciarstwo - florystyka z obsługą kas fiskalnych z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 30.09.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1.Budowa roślin 2.Narzędzia i środki techniczne 3.Artykuły dekoracyjne 4.Kompozycje/dekoracje na różne okazje z kwiatów suchych, sztucznych i żywych 5.ABC działalności gospodarczej 6.Obsługa kas fiskalnych 7.Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 150 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 40 godz. zegarowych, z czego 5 godzin zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 110 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. CZĘŚĆ 3 Profesjonalny sprzedawca, kasjer, fakturzysta - z obsługą komputera, kas fiskalnych z minimum sanitarnym - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.09.2009 r. oraz zakończyć w dniu 07.10.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: Gospodarka magazynowa Obsługa programów komputerowych Obsługa programów magazynowo - księgowych Obsługa kas fiskalnych Minimum sanitarne Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 180 godzin zegarowych, w tym: 1.zajęć teoretycznych: 90 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na zajęcia z umiejętności poszukiwania zatrudnienia, 2.zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. CZĘŚĆ 4 Referent biurowo - administracyjny z elementami księgowości uproszczonej - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 01.10.2009 r. oraz zakończyć w dniu 06.11.2009 r. Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: 1)Kadry - płace (w tym program Płatnik) 2)Obsługa komputera 3)Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Łączna liczba godzin na jednego uczestnika szkolenia: 180 godzin zegarowych, w tym: zajęć teoretycznych: 90 godz., zegarowych, z czego 5 godzin zegarowych przypada na zajęcia z zakresu umiejętności poszukiwania zatrudnienia, zajęć praktycznych: 90 godz. zegarowych Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 66401.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Obsługa komputera I i II stopnia, Internet, poczta elektroniczna, programy graficzne oraz nauka języka obcego - 15 osób

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18000
  • Oferta z najniższą ceną: 18000 oferta z najwyższą ceną: 19037,70
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Bukieciarstwo - florystyka z obsługą kas fiskalnych z podstawami prowadzenia działalności gospodarczej - 10 osób

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 16300
  • Oferta z najniższą ceną: 16300 oferta z najwyższą ceną: 27483,91
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Profesjonalny sprzedawca, kasjer, fakturzysta - z obsługą komputera, kas fiskalnych z minimum sanitarnym - 10 osób

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodwego Oddział I we Wrocławiu, ul. Biskupia 10a, 50-148 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14000
  • Oferta z najniższą ceną: 14000 oferta z najwyższą ceną: 27758,91
  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Referent biurowo - administracyjny z elementami księgowości uproszczonej - 10 osób

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Szkoleniowo - Doradcza Anna Szywała, ul. Łukasińskiego 2/3, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 18101,60
  • Oferta z najniższą ceną: 18101,60 oferta z najwyższą ceną: 22609
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.