Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Fizyki i Astronomii UWr.
Numer ogłoszenia: 271930 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Fizyki i Astronomii UWr..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: 30232100-5 - drukarki i plotery Część nr 2: 30213000-5 - komputery osobiste 30237000-9 - części, akcesoria i wyroby do komputerów 30237200-1- akcesoria komputerowe 30237100-0 - części komputerów 30231300-0 - monitory ekranowe 30234500-3 - pamięci do przechowywania danych Część nr 3: 30237000-9 - części, akcesoria i wyroby do komputerów 30237100-0 - części komputerów 30237200-1 - akcesoria komputerowe 30231300-0 - monitory ekranowe Część nr 4: 30234500-3 - pamięci do przechowywania danych 30234600-4 - pamięć flash 30213000-5 - komputery osobiste 30231300-0 - monitory ekranowe Część nr 5: 30232100-5 - drukarki i plotery 30237000-9 - części, akcesoria i wyroby do komputerów 30237100-0 - części komputerów, 30237200-1 - akcesoria komputerowe 30234600-4 - pamięć flash 30231300-0 - monitory ekranowe Część nr 6: 30213000-5 - komputery osobiste 30234500-3 - pamięć do przechowywania danych 30237100-0 - części komputerów 30237200-1 - akcesoria komputerowe 30231300-0 - monitory ekranowe 30232100-5- drukarki i plotery 30213100-6- komputery przenośne 30234500-3- pamięci do przechowywania danych 30234600-4 - pamięć flash Część nr 7: 30213000-5 - komputery osobiste 30237200-1 - akcesoria komputerowe 30237100-0- części komputerów Część nr 8: 30213100-6 - komputery przenośne 30213000-5 - komputery osobiste 30234500-3 - pamięci do przechowywania danych 30237100-0 - części komputerów 30237200-1 - akcesoria komputerowe 30231300-0 - monitory ekranowe 30232100-5 - drukarki i plotery Część nr 9: 30213000-5 - komputery osobiste 30231300-0 - monitory ekranowe 30237000-9 - części, akcesoria i wyroby do komputerów 30234600-4 - pamięć flash Część nr 10: 30213100-6 - komputery przenośne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.21.30.00-5, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.71.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.45.00-3, 30.23.46.00-4, 30.21.31.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż: - na realizację część nr 1 - 15 000 zł. brutto; - na realizację części nr 2 - 15 000 zł. brutto; - na realizację części nr 3 - 15 000 zł. brutto; - na realizację części nr 4 - 2 000 zł. brutto; - na realizację części nr 5 - 2 000 zł. brutto; - na realizację części nr 6 - 7 000 zł. brutto; - na realizację części nr 7 - 3 000 zł. brutto; - na realizację części nr 8 - 7 000 zł. brutto; - na realizację części nr 9 - 7 000 zł. brutto; - na realizację części nr 10 - 1 000 zł. brutto; Jeśli wykonawca zamierza zrealizować zamówienie na więcej niż jedną część, w celu wykazania spełnia warunku wiedzy i doświadczenia należy zsumować wartości dostaw dla wybranych części.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
Inne dokumenty: 1) Formularz Ofertowy (złącznik nr 1 do SIWZ) 2) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 7. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 2 ppkt 1) - 2) lub w pkt 3. Dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1) - 2), pkt 5 i pkt 6 podmioty składają wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty wystąpi do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z prośbą o wyrażenie zgody na zastosowanie preferencyjnej 0 stawki VAT. W związku z powyższym Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy wyłonionego w toku postępowania. Do czasu potwierdzenia 0 stawki VAT przez Ministerstwo, Wykonawca za dostarczony sprzęt zobowiązany jest do wystawienia faktury VAT z należnym podatkiem VAT. Po uzyskaniu zgody przez Ministerstwo zostanie wystawiona korekta Faktury VAT. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następującego aneksu: aneks przedmiotowy: ze względu na niedostępność na rynku wymaganego urządzenia, zaistniałej pomiędzy złożeniem oferty a terminem dostawy, dopuszczalna jest dostawa urządzenia tego samego producenta o każdym z parametrów co najmniej równoważnym z podanym w specyfikacji technicznej (Załącznik nr 2).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UWr.
ul. Kuźnicza 49/55
50-138 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UWr. ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza zastosować dynamicznego systemu zakupów Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Instytut Astronomiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Instytut Astronomiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1, 30.23.71.00-0, 30.23.13.00-0, 30.23.45.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Instytut Astronomiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0, 30.23.72.00-1, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Instytut Astronomiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.45.00-3, 30.23.46.00-4, 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Instytut Astronomiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputeroy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.70.00-9, 30.23.71.00-0, 30.23.46.00-4, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Instytut Fizyki Doświadczalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.45.00-3, 30.23.71.00-0, 30.23.72.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.45.00-3, 30.23.46.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Instytut Fizyki Doświadczalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.72.00-1, 30.23.71.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Instytut Fizyki Teoretycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.45.00-3, 30.23.71.00-0, 30.23.72.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Instytut Fizyki Teoretycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt komputerowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.23.70.00-9, 30.23.46.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Instytut Fizyki Teoretycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt kompterowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.