Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Łódź: Nr 2/PN/2011
Numer ogłoszenia: 271996 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Bałuty "Centrum" , ul. Drewnowska 5, 91-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6540019, faks 042 6547588.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr 2/PN/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo - modernizacyjnych budynków mieszkalnych położonych w Łodzi na nieruchomości przy ul. Bojowników Getta Warszawskiego 2 w zakresie : - dachów - tynków elewacji południowej i zachodniej wraz z malowaniem i wymianą 6-szt. okien - ocieplenia ścian zewnętrznych od strony podwórka i prześwitu bramowego wraz z malowaniem i wymianą 6-szt. okien - klatek schodowych - koszy piwnicznych - nawierzchni podwórka.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , do oferty należy załączyć : 1. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 zamówień dotyczących remontów elewacji na kwotę 100.000,00 zł. każde 2. dokumenty potwierdzające , że min. ( 3 zamówienia ) wykazane j.w. wykonane zostały należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia do oferty należy załączyć oświadczenie o dysponowaniu odpowiednimi narzędziami niezbędnymi do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia ,że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej osoby pełniącej funkcję kierownika robót wraz zaświadczeniem o jego wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia oferty należy dołączyć : 1. kserokopie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od roszczeń cywilno -prawnych na kwotę min. 300.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji prac , udzielonej gwarancji i rękojmi. 2. w przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy , do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności okresu ubezpieczenia. 3. w przypadku , gdy Wykonawca nie posiada ubezpieczenia OC , do oferty należy dołączyć zobowiązanie mówiące o ubezpieczeniu przed podpisaniem umowy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AN ŁÓDŹ BAŁUTY CENTRUM ul. Drewnowska 5, Łódź, pok. nr. 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2011 godzina 08:30, miejsce: AN ŁÓDŹ BAŁUTY CENTRUM ul. Drewnowska 5, Łódź, (sekretariat pok. nr. 14).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usług tłumaczenia dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa rezerwacji biletów lotniczych wraz z dostawą dla pracowników, doktorantów i studentów Uniwersytetu Medycznego w Łodzi oraz gości zagranicznych
- Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
- ZP/149/2024 - Zakup maszyn czyszczących z bateriami litowymi z trakcją na potrzeby CSK UM w Łodzi
- Dostawa sprzętu kamerowego na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - Easyrig 5 Vario (5-17kg) wraz z Easyrig Stabil G3
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas Wojewódzkiej Olimpiady Wiedzy o HIV/AIDS"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni gazowej wraz z instalacją CO oraz pomieszczeń JRG i KM PSP Kalisz
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO ZLOKALIZOWANEGO W SZCZEKOCINACH-PRZY UL. POLNEJ - powtórzone postępowanie nr 2
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Chociule i Krzeczkowo wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 153/4 obręb 0007 Ołobok, jednostka ewidencyjna 080803_2 Skąpe
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- BZP.271.97.2024 Wykonanie modernizacji chodników na działce nr 113/17 obręb 90 na osiedlu Przydworcowe - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. "W trosce o miasto i jego mieszkańców"
- Budowa budynku garażowego z wykorzystaniem hali o głównej konstrukcji łukowej w systemie "Zaprojektuj i Wybuduj wraz z zakupem i dostawą kontenera socjalnego - biurowego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.