eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KorczewUudzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokosci 586000 PLN na zadania inwestycyjne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Korczew: Uudzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokosci 586000 PLN na zadania inwestycyjne
Numer ogłoszenia: 272600 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, woj. mazowieckie, tel. 025 6312078, faks 025 6312089.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uudzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokosci 586000 PLN na zadania inwestycyjne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi bankowe polegające na: 4.1 udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 586 000 zł PLN słownie: pięćset osiemdziesiąt sześć tysięcy zł. 4.2 kredyt przeznaczony będzie na dofinansowanie następujących zadań inwestycyjnych : a) przebudowę drogi gminnej w Czaplach Górnych na dz. 571/1 i 572 - Etap II w wysokości 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy zł), b) zakup busa do dowożenia dzieci do szkół c) modernizacje drogi gminnej do gruntów rolnych wsi Szczeglacin - Etap I w wysokości 286 000 zł ( słownie : dwieście osiemdziesiat szesc tysiecy złotych) warunki udzielenia kredytu inwestycyjnego: a) kredyt zaciągnięty w celu sfinansowania w/w zadań inwestycyjnych b) okres kredytowania - do 30.12.2015 roku, c) kwota kredytu 586 000,00 PLN, d) karencja w spłacie kredytu - do 30.03.2010 roku e) spłata kredytu - według wzoru: 1) do 31.03.2010r. - 30 000 zł 2) do 30.06.2010r. - 10 000 zł 3) do 31.03.2011r. - 40 000 zł 4) do 30.06.2011r. - 20 000 zł 5) do 31.03.2012r. - 60 000 zł 6) do 30.06.2012r. - 60 000 zł 7) do 31.03.2013r. - 60 000 zł 8) do 30.06.2013r. - 60 000 zł 9) do 31.03.2014r. - 43 000 zł 10) do 30.06.2014r. - 40 000 zł 11) do 30.09.2014r. - 20 000 zł 12) do 30.12.2014r. - 20 000 zł 13) do 31.03.2015r. - 30 750 zł 14) do 30.06.2015r. - 30 750 zł 15) do 30.09.2015r. - 30 750 zł 16) do 30.12.2015r. - 30 750 zł f) spłata odsetek - zgodnie z w/w spłatą rat, g) oprocentowanie - korzystne dla kredytobiorcy - oparte o stawkę jednobazową WIBOR 3 M (liczone jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań z m-ca poprzedzającego naliczenie odsetek) plus marża Banku (marża stała w całym okresie kredytu). Do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć WIBOR 3 M z dnia 15.08.2009r., h) od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) prowizja - 0%, i) od gotowości udzielenia kredytu prowizja - 0%, j) zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od części kredytu i ewentualne zmiany terminów uruchomienia transzy kredytu, k) zabezpieczenie - weksel własny in. blanco wraz z deklaracją wekslową, l) planowane terminy i kwoty poszczególnych transz: - 31.08.2009r. - 100.000,00 PLN - 15.09.2009r. - 286.000,00 PLN - 30.09.2009r. - 200.000,00 PLN Rozliczenie usługi pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN). w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł),.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie ustala się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ustawy. 2. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia w przypadku jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; t.j. są bankiem w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (Dz. U. Nr 140, poz 939 z późn. zm.). Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie rodzaju prowadzonej działalności wpisanej we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, tj. posiadają wiedzę bankową oraz wiedzę potrzebną do realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ, metodą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające uprawnienie do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje zgodnie z przepisami art. 24 ust. 2 pkt 2) ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugkorczew.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Korczew ul. Ks. Brzóski 20a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy Korczew ul. Ks. Brzóski 20 a pokój nr. 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.