To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Korczew: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 586 000 PLN na zadania inwestycyjne
Numer ogłoszenia: 312272 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272600 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Ks. Brzóski 20a, 08-108 Korczew, woj. mazowieckie, tel. 025 6312078, faks 025 6312089.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 586 000 PLN na zadania inwestycyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi bankowe polegające na: 4.1 udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości 586 000 zł PLN słownie: pięćset osiemdziesiąt sześć tysięcy zł. 4.2 kredyt przeznaczony będzie na dofinansowanie następujących zadań inwestycyjnych : a) przebudowę drogi gminnej w Czaplach Górnych na dz. 571/1 i 572 - Etap II w wysokości 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy zł), b) zakup busa do dowożenia dzieci do szkół w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł), c) modernizację drogi gminnej do gruntów rolnych wsi Szczeglacin - etap I w wysokości 286 000 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt sześć tysięcy zł). 5. Warunki udzielenia kredytu: a) kredyt zaciągnięty w celu sfinansowania w/w zadań inwestycyjnych b) okres kredytowania - do 30.12.2015 roku, c) kwota kredytu 586 000,00 PLN, d) karencja w spłacie kredytu - do 30.03.2010 roku e) spłata kredytu - według wzoru: 1) do 31.03.2010r. - 30 000 zł 2) do 30.06.2010r. - 10 000 zł 3) do 31.03.2011r. - 40 000 zł 4) do 30.06.2011r. - 20 000 zł 5) do 31.03.2012r. - 60 000 zł 6) do 30.06.2012r. - 60 000 zł 7) do 31.03.2013r. - 60 000 zł 8) do 30.06.2013r. - 60 000 zł 9) do 31.03.2014r. - 43 000 zł 10) do 30.06.2014r. - 40 000 zł 11) do 30.09.2014r. - 20 000 zł 12) do 30.12.2014r. - 20 000 zł 13) do 31.03.2015r. - 30 750 zł 14) do 30.06.2015r. - 30 750 zł 15) do 30.09.2015r. - 30 750 zł 16) do 30.12.2015r. - 30 750 zł f) spłata odsetek - zgodnie z w/w spłatą rat, g) oprocentowanie - korzystne dla kredytobiorcy - oparte o stawkę jednobazową WIBOR 3 M (liczone jako średnia arytmetyczna wszystkich notowań z m-ca poprzedzającego naliczenie odsetek) plus marża Banku (marża stała w całym okresie kredytu). Do wyliczenia kosztu kredytu należy przyjąć WIBOR 3 M z dnia 14.08.2009r., h) od wcześniejszej spłaty kredytu (całości lub części) prowizja - 0%, i) od gotowości udzielenia kredytu prowizja - 0%, j) zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od części kredytu i ewentualne zmiany terminów uruchomienia transzy kredytu, k) zabezpieczenie - weksel własny in. blanco wraz z deklaracją wekslową, l) planowane terminy i kwoty poszczególnych transz: - 31.08.2009r. - 100.000,00 PLN - 15.09.2009r. - 286.000,00 PLN - 30.09.2009r. - 200.000,00 PLN Rozliczenie usługi pomiędzy zamawiającym a wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.13.00.00 - Siewniki, sadzarki lub maszyny lub przesadzania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 137160.55 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank spółdzielczy w Siedlcach, ul. Pusta 5/9, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 137160.55
- Oferta z najniższą ceną: 137160.55 oferta z najwyższą ceną: 137160.55
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KORCZEW
więcej: przetargi KORCZEW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.