eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Prace pielęgnacyjne i wycinki drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej, na terenach placówek oświatowych i terenach parków zabytkowych w gminie - III postępowanie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-10

Kędzierzyn-Koźle: Prace pielęgnacyjne i wycinki drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej, na terenach placówek oświatowych i terenach parków zabytkowych w gminie - III postępowanie.
Numer ogłoszenia: 272616 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace pielęgnacyjne i wycinki drzew i krzewów na terenach zieleni miejskiej, na terenach placówek oświatowych i terenach parków zabytkowych w gminie - III postępowanie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac pielęgnacyjnych, cięć technicznych oraz wycinek drzew i krzewów oraz usuwanie karpin po usuniętych drzewach na terenach parków gminnych, terenach zieleni osiedlowej oraz przyulicznej z wyłączeniem pasów drogowyc Pielęgnacja około 1000 drzew..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., 1.Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadanie pozwoleń na zagospodarowanie odpadów powstałych podczas realizacji zadania. 3.Posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w warunku -Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia-., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2 ustawy Pzp, Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Wykonawca powinien spełniać łącznie następujące warunki; 1.Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 30-07-2006r.do 30-07-2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług o charakterze prac pielęgnacyjnych drzew i krzewów (w tym wycinki i karczowanie ) na terenach zieleni, parków miejskich i parków zabytkowych na wartość łączną, co najmniej 300 000,- zł. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia. 2. Dysponowanie minimum 2-ma osobami wskazanymi do prac przy wycince i pielęgnacji drzew oraz krzewów z pozwoleniem do wykonywania prac na wysokości (zaświadczenie lekarskie) oraz przeszkoleniem do wykonywania prac o charakterze technicznym w zieleni z zakresu pielęgnacji drzew, usuwania, cięcia, leczenia i zabezpieczenia drzew, z zaświadczeniem wydanym przez upoważnione do wydawania takich zaświadczeń jednostki, a także 3. Dysponowanie 2-ma osobami z pozwoleniem do wykonywaniu prac na wysokości (zaświadczenie lekarskie) oraz ukończonym kursem pilarzy. Zamawiający zezwala na dysponowanie mniejszą ilością osób (min. 2) w przypadku posiadania przez nie wszystkich wymaganych kwalifikacji (łączenie zawodów). 4. Dysponowanie minimum 2-ma osobami posiadającymi wykształcenie średnie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły one, co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji zabytków zieleni, a tym samym mają możliwość wykonywania prac o charakterze technicznym w zakresie pielęgnacji polegającej na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. W świetle powyższych wymagań Wykonawca do realizacji niniejszego zadania powinien dysponować, co najmniej 4-ema osobami (pod warunkiem, że dwie z nich posiadają kwalifikacje łączne wymagane w punkcie 2 i 3). , Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 300 000 zł. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ , WARUNKI OFERTY I UDZIELENIA ZAMÓWIENIA, 1.Wniesienie wadium o wartosci 5 000 zł. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31-03-2011r. 3. Możliwosć wykonywania prac za pomocą technik linowych. 4. Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 5. Udzielenie na wykonane usługi minimum 22 miesięcy gwarancji (czas trwania umowy 3 m-cy po zakończeniu umowy). 6. Wykonawca wykona całość zamówienia siłami własnymi. 7. Zagwarantowanie przystąpienia do prac awaryjnych (przy występowaniu zagrożenia życia lub zdrowia) najpóźniej w ciągu 2 godzin od otrzymania informacji. Czas przystąpienia do wykonania pozostałych prac planowanych objętych niniejszym zamówieniem nie może być dłuższy niż 7 dni od daty otrzymania informacji od Zamawiającego lub spisania protokołu typowania robót. 8. Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy. 9. Ustanowienie pełnomocnika w przypadku składania ofert wspólnych oraz ofert składanych przez spółki cywilne oraz innych pełnomocnictw do reprezentowania wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą -wpis aktualny na dzień .. Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci -Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal .., Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego., Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie ZUS lub KRUS właściwego dla siedziby Wykonawcy., Zaświadczenie ZUS lub KRUS właściwego dla siedziby Wykonawcy. Zaświadczenie właściwego ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie mógł dysponować (jeżeli będzie mógł dysponować należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (druk nr 5). Do wykazu obowiązkowo należy dołączyć dokumenty (pkt. 7) posiadanych kwalifikacji, uprawnień i pozwoleń, potwierdzające informacje zawarte w wykazie. , Formularz oferty, Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Ogólne warunki umowy, Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem -akceptuję-) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem (dwie gwiazdki)., Pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie., Wadium przetargowe, Dowód wniesienia wadium- w przypadku formy pieniężnej - w postaci kopii przelewu. W przypadku pozostałych form kopia dokumentu pokwitowania przez kasę Urzędu o zdeponowaniu oryginału w kasie., Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w warunku -Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- posiadają wymagane uprawnienia., Dokumenty powinny potwierdzać kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie pielęgnacji drzewostanu i krzewów w tym w parkach zabytkowych. Zakres wykonywanych przez nich czynności powinien być zamieszczony w druk nr 5 załączonym do SIWZ., Wykaz zadań wykonanych okresie od 30-07-2006r do 30-07-2009r, wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych zadań., Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 30-07-2006r. do 30-07-2009r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Załączone do wykazu dokumenty muszą obowiązkowo potwierdzać, co najmniej takie dane zawarte w wykazie jak: nazwa zadania, zamawiający, okres realizacji. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zadań mogą być referencje lub protokoły odbioru. , Oświadczenie Wykonawcy w związku z art. 22 i 24 Pzp , Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami art. 24 ustawy Pzp (druk nr 2)., Oświadczenie Wykonawcy w zakresie gospodarki odpadami, Oświadczenie wykonawcy wg wzoru będącego załącznikiem do SIWZ (druk Nr 12), Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 300 000 zł, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 300 000 zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 15
  • 2 - C2 - 15
  • 3 - C3 - 15
  • 4 - C4 - 15
  • 5 - C5 - 10
  • 6 - C6 - 10
  • 7 - C7 - 10
  • 8 - C8 - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Zamówień Publicznych ul.Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta, Wydział Zamówień Publicznych ul.Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.