Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: wykonanie mapy numerycznej dla kompletów wojskowych: 6009, 6019, 1964 (siły powietrzne), z wykorzystaniem programow EWMAPA v 7.06, SESUT "2", BANK OSNÓW 2, EWOPIS 3 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Szczecin, do kontaktów: mgr inż. Jan Maszorek, ul. Narutowicza 17b, 70-240 Szczecin, tel. +48 91 4452026, fax +48 91 4452024, +48 91 4452029, www.rzi.szczecin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie mapy numerycznej dla kompletów wojskowych: 6009, 6019, 1964 (siły powietrzne), z wykorzystaniem programow EWMAPA v 7.06, SESUT "2", BANK OSNÓW 2, EWOPIS 3. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówieniem jest usługa polegająca na wykonaniu robót geodezyjno-kartograficznych, związanych z opracowaniem numerycznej mapy zasadniczej dla terenów zamkniętych kompleksów wojskowych oraz dostarczenie, zmontowanie i szkolenie z zakresu programu EWMAPA v 7.06, SESUT2, Bank Osnów 2, EWOPIS 3, Winkalk 3.8 lub wyższy. W zakres opracowania wchodzi wykonanie nowych pomiarów oraz wykorzystanie istniejących podkładów mapowych znajdujących się w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie oraz w zasobach Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej. Opracowane mapy powinny posiadać uzgodnienia styków terenu zamkniętego z przyległym terenem, w pełnym zakresie mapy zasadniczej w pasie 30 m. Ogólna powierzchnia: 904,5291 ha + 30 m kołnierz. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wałcz, Drawsko Pomorskie, Świdwin. Kod NUTS: PL421. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.50.00 - Usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w PLN równowartość kwoty 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.10.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadium 36 200,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie podziałów nieruchomości, przeprowadzenia klasyfikacji gruntów oraz do sporządzenia dokumentacji do celów prawnych; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj: nie zalegają z opłatami na rzecz ZUS, US, KRUS oraz spełniają warunki art. 24 ust. 1 i 2 UPzp; Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Z załączonego odpisu powinno jednoznacznie wynikać, że wykonawca prowadzi działalność w zakresie usług umożliwiających wykonanie zamówienia. 2) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz osób wchodzących w skład 6 grup pomiarowych, zdolnych do realizacji zadania. w których w każdym zespole obecny będzie co najmniej jeden geodeta posiadający uprawnienia w zakresie: pomiarów sytuacyjno-wysokościowych i opracowania ich wyników, rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych, z załączeniem do wykazu dokumentów stwierdzających wymienione uprawnienia geodezyjne; 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót geodezyjnych w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych z podaniem ich wartości (min. 200.000,00 zł rocznie) oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokół odbioru usługi geodezyjnej); 3) Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej; 4) Wykaz minimum 6 pracowników przewidzianych do realizacji zadania wraz z kopiami posiadanych poświadczeń bezpieczeństwa, uprawniających do dostępu do dokumentów oznaczonych klauzulą POUFNE oraz kopiami zaświadczeń o odbyciu szkolenia z zasad ochrony informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz 1631); 5) Dokumenty świadczące o posiadaniu akredytowanego systemu lub sieci teleinformatycznej w której mogą być wytwarzane, przetwarzane lub przechowywane informacje niejawne "zgodnie z rozdziałem 10 "Bezpieczeństwo systemów i sieci teleinformatycznych" Ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005 r. Nr 196, poz 1631). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 45A/U/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.07.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie RZI Szczecin. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.07.2006, godzina 12:00, siedziba Rejonowego Zarządu Infrastruktury Szczecin ul. Narutowicza 17b (sala nr 3).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 10.05.2006.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- WYMIANA OKIEN WRAZ Z MALOWANIEM POMIESZCZEŃ NA WYDZIALE INFORMATYKI PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 49 W SZCZECINIE
- Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawa sprzętu komputerowego
- EP/220/30/2025 Konserwacja i serwis systemu cieplnego w SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. Arkońskiej 4
- Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej będącego jednostką organizacyjną Gminy Miasto Szczecin
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków 8 obrębów na terenie powiatu pińczowskiego
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej POZ-roboty ogólnobudowlane
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów: Derkacze, Radachowo i Lipinka - jednostka ewidencyjna 080601_5 Dobiegniew - obszar wiejski
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lubasz, Delastowice, gmina Szczucin
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dot. remontu i modernizacji infrastruktury wodno - ściekowej w gminie Brześć Kujawski
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.