Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Krosno Odrzańskie: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKÓW NR 5,6,7,8,9,11,12,13,14,18, 31,52, 53,54,55,56,59,60,61,65,129,303,555, POLEGAJĄCY NA WYMIANIE BRAM, DRZWI, KRAT OKIENNYCH I WENTYLACJI W RAMACH DOSTOSOWANIA DO INSTRUKCJI. Sprawa nr 71/PN/2013
Numer ogłoszenia: 272770 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Piastów 7, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA BUDŻETOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - REMONT BUDYNKÓW NR 5,6,7,8,9,11,12,13,14,18, 31,52, 53,54,55,56,59,60,61,65,129,303,555, POLEGAJĄCY NA WYMIANIE BRAM, DRZWI, KRAT OKIENNYCH I WENTYLACJI W RAMACH DOSTOSOWANIA DO INSTRUKCJI. Sprawa nr 71/PN/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części CZĘŚĆ 1 Wykonanie remontu budynków, tynków zewnętrznych, oraz wymiana krat i bram w budynkach magazynowych, w Składzie Materiałowym JW. 4229 Nowogród Bobrz. budynki numer: 5,6,7,8,9,11,12,13,14,18,31,52,53,54,55,56,59,60,61,65 roboty ogólnobudowlane: - wykonanie nowych bram i krat, - demontaż istniejących bram, krat i siatek, - zamontowanie nowych bram, krat i siatek, - uporządkowanie gruzu powstałego przy wykonaniu robót rozbiórkowych przewiezienie na miejsce składowania wskazane przez kierownika SOI, - przekazanie zdemontowanych bram, krat, siatek do magazynu SOI w Nowogrodzie Bobrz. wraz z protokołem przekwalifikowania, CPV : 45421140-7 Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien, 98395000-8 Usługi ślusarskie, 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych. CZĘŚĆ 2 Wykonanie remontu dachu, tynków zewnętrznych, oraz wymiany krat i bram w budynkach magazynowych, w Składzie Materiałowym JW. 4229 Nowogród Bobrz. Budynek numer 555 - suszarka roboty ogólnobudowlane: - wykonanie nowych bram i krat, - demontaż istniejących bram, krat i siatek, - zamontowanie nowych bram, krat i siatek, - utylizacja gruzu powstałego przy wykonaniu robót rozbiórkowych, - przekazanie zdemontowanych bram, krat, siatek do magazynu SOI Nowogród Bobrz. wraz z protokołem przekwalifikowania, - wykonanie remontu dachów w zakresie określonym dla poszczególnych budynków, - wymiana instalacji odgromowej, - pomiary elektryczne, - dokonanie przemurowania nadproży w otworach drzwiowych, - skucie starych tynków i wykonanie nowych, - zamontować tabliczkę numeru budynku ( inwestor przekaże gotową tabliczkę do zamontowania ) - wywóz gruzu i papy z demontażu do utylizacji, CPV: 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 98395000-8 Usługi ślusarskie, 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych CZĘŚĆ 3 Wymiana elementów zabezpieczenia w budynkach magazynowych obejmujących: a) Roboty dekarskie i instalacji odgromowej budynku garażowo magazynowego nr 129 Nowogród Bobrz. b) Wymiana bram, drzwi, krat okiennych i wentylacyjnych w budynku magazynowym nr 303 roboty ogólnobudowlane: - Rozbiórka pokrycia z papy - Rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - Wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk - Pokrycie dachu 2 razy papa termozgrzewalna na podłożu betonowym - utylizacja papy pochodzącej z wykonaniu robót rozbiórkowych, - przekazanie zdemontowanych elementów metalowych do magazynu SOI Nowogród Bobrz. wraz z protokołem przekwalifikowania, - konserwacja instalacji odgromowej CPV: 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 45312311-0 Instalacja piorunochronna. Specyfikacja techniczna dla CZĘŚCI 1 - załącznik nr 1a Specyfikacja techniczna dla CZĘŚCI 2 - załącznik nr 1b Specyfikacja techniczna dla CZĘŚCI 3 - załącznik nr 1c Przedmiar dla CZĘŚCI 1 - załącznik nr 2a Przedmiar dla CZĘŚCI 2 - załącznik nr 2b Przedmiar dla CZĘŚCI 3 - załącznik nr 2c.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.40-7, 98.39.50.00-8, 45.22.31.00-7, 45.26.12.10-9, 45.31.23.11-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -Kierownikiem robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami tj. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i instalacji elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -Kierownikiem robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami tj. o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i instalacji elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi, posiadającym ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł. (trzysta tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Oświadczenie w przedmiocie wskazania robót powierzonych podwykonawcom załącznik nr 6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści: 1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp., 2) zmiana terminu umownego - tylko w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wszystkie wprowadzone zmiany mogą być dokonane tylko w odpowiednim zakresie, który wynika z okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian do umowy. Projekt umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ . Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5286
ul. Obrońców Stalingradu 10;
66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10; 66 - 600 Krosno Odrzańskie KANCELARIA JAWNA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1 Wykonanie remontu budynków, tynków zewnętrznych, oraz wymiana krat i bram w budynkach magazynowych, w Składzie Materiałowym JW. 4229 Nowogród Bobrz. budynki numer: 5,6,7,8,9,11,12,13,14,18,31,52,53,54,55,56,59,60,61,65.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane: - wykonanie nowych bram i krat, - demontaż istniejących bram, krat i siatek, - zamontowanie nowych bram, krat i siatek, - uporządkowanie gruzu powstałego przy wykonaniu robót rozbiórkowych przewiezienie na miejsce składowania wskazane przez kierownika SOI, - przekazanie zdemontowanych bram, krat, siatek do magazynu SOI w Nowogrodzie Bobrz. wraz z protokołem przekwalifikowania,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.40-7, 98.39.50.00-8, 45.22.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2 Wykonanie remontu dachu, tynków zewnętrznych, oraz wymiany krat i bram w budynkach magazynowych, w Składzie Materiałowym JW. 4229 Nowogród Bobrz. Budynek numer 555 - suszarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane: - wykonanie nowych bram i krat, - demontaż istniejących bram, krat i siatek, - zamontowanie nowych bram, krat i siatek, - utylizacja gruzu powstałego przy wykonaniu robót rozbiórkowych, - przekazanie zdemontowanych bram, krat, siatek do magazynu SOI Nowogród Bobrz. wraz z protokołem przekwalifikowania, - wykonanie remontu dachów w zakresie określonym dla poszczególnych budynków, - wymiana instalacji odgromowej, - pomiary elektryczne, - dokonanie przemurowania nadproży w otworach drzwiowych, - skucie starych tynków i wykonanie nowych, - zamontować tabliczkę numeru budynku ( inwestor przekaże gotową tabliczkę do zamontowania ) - wywóz gruzu i papy z demontażu do utylizacji,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 98.39.50.00-8, 45.22.31.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3 Wymiana elementów zabezpieczenia w budynkach magazynowych obejmujących: a) Roboty dekarskie i instalacji odgromowej budynku garażowo magazynowego nr 129 Nowogród Bobrz. b) Wymiana bram, drzwi, krat okiennych i wentylacyjnych w budynku magazynowym nr 303.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: roboty ogólnobudowlane: - Rozbiórka pokrycia z papy - Rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - Wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytan-cynk - Pokrycie dachu 2 razy papa termozgrzewalna na podłożu betonowym - utylizacja papy pochodzącej z wykonaniu robót rozbiórkowych, - przekazanie zdemontowanych elementów metalowych do magazynu SOI Nowogród Bobrz. wraz z protokołem przekwalifikowania, - konserwacja instalacji odgromowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.42.10-9, 45.31.23.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- "Budowa sali gimnastycznej z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Stróżnej"
- Budowa małych instalacji fotowoltaicznych z magazynami energii wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby pompowni ścieków w Tychach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Legnickiej 27 we Wrocławiu.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 25 w Opolu
więcej: Montaż konstrukcji metalowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.