eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSprawa nr 190/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Łódź: Sprawa nr 190/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 273001 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa nr 190/12. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej 200 000 euro na dostawy sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu medycznego wyszczególnionego ilościowo i asortymentowo oraz opisanego w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 pakietów. Pakiet 1. 1 Aparaty OCŻ szt.400 2 Igła iniekcyjna sterylna jednorazowego użytku od 0,5 do 0,9 op.200 3 Igła iniekcyjna sterylna jednorazowego użytku od rozm 1,1 do 1,2 op.300 4 Igła motylek sterylna 0,5 do 0,8 szt.5 000 5 Igła tuberkulinowa 0,45x16mm lub 0,45x12mm op.70 6 Igła typu Spinocan 0,5 do 1,3 różne długości długosć 88-90mm szt.250 7 Strzykawka 100ml z dwoma łącznikami, podwójna skala szt.1 500 8 Strzykawka 10ml dwuczęściowa skala rozszerzona o min 20% op.1 700 9 Strzykawka 2 ml dwuczęściowa skala rozszerzona o min 20% op.850 10 Strzykawka 20ml dwuczęściowa skala rozszerzona o min 20% op.4 200 11 Strzykawka 50 Luer szt.350 12 Strzykawka 50 ml cewnikowa z łacznikiem szt.8 500 13 Strzykawka 5ml dwuczęściowa skala rozszerzona o min 20% op.1 700 14 Strzykawka bursztynowa 50-60 ml do pomp Luer Lock, podwójna skala szt.6 000 15 Strzykawka Insulinowa 1 ml, posiadająca czarną skalę szt.4 200 16 Strzykawka Luer-Lock 50-60ml do pomp, podwójna skala szt.6 000 17 Strzykawka Tuberkulinowa 1 ml op.90 Pakiet 2. 1 Cewnik Couveilera od nr 8 do nr 24 szt.420 2 Cewnik do odsysania od nr 6 do nr. 20, dwa otwory naprzemianległe szt.2 500 3 Cewnik do podawania tlenu przez nos, długosć drenu min 210cm (bez czesci donosowej) szt.2 500 4 Cewnik Foley od nr 6 do 26 sterylizowany radiacyjnie, lateksowa zastawka, pakowany folia - folia szt.5 000 5 Cewnik Foleya 100% silikon od rozm. 10 do 24 szt.25 6 Cewnik Foleya trójdrożny od 10 do 24, cewnik szt.25 7 Cewnik Nelaton Kobiecy, od nr 12 do nr 18 szt.50 8 Cewnik Nelaton od nr 6 do 26 szt.2 000 9 Cewnik Pezzera od nr 12 do 36 z dwoma otworami, lateksowy szt.650 10 Cewnik Tieman - Foley do nr 8 do 24 szt.650 11 Cewnik Tieman od nr 6 do 26 szt.650 12 Dren do jamy otrzewnej od nr 28 do 40 szt.200 13 Dren do jamy otrzewnej, od 18 do 26 szt.200 14 Dren Kehra od nr 9 do 20, lateksowy szt.30 15 Dren Tlenowy 210cm szt.250 16 Kanka doodbytnicza od nr 16 do 30 szt.650 17 Zgłębnik żołądkowy od nr 30 do 38 szt.25 18 Zgłębnik żołądkowy od nr 8 do 28 szt.1 200 Pakiet 3. 1 Butla redona (okrągła) 200ml bez drenu szt.200 2 Butla płaska 400 ml szt.100 3 Butla płaska Redon 200 ml szt.3 500 4 Butla Redona (okrągła) 400 ml bez drenu szt.200 5 Butla redona (okrągła) z drenem 400ml x CH12 szt.40 6 Butla Redona(okrągła) z drenem 200ml szt.100 7 Dren balonowy op.1 8 Dren do ssaka żeńsko-żeński Ch30/300-400cm/ 2 lejki szt.700 9 Dren do ssaka żeń-żeński Ch24 210cm 2 lejki szt.2 500 10 Dren do ssaka-męsko-żeński CH24/210 cm lejek + łącznik szt.2 500 11 Zestaw do odsys. z pola operacyjnego typu YANKAUER z drenem o długości minimum 3,5m szt.3 500 Pakiet 4. 1 Cewnik do pępowiny 5/40-50 szt.20 2 Cewnik podwójny do odsysania F18, 28, 36/50 cm szt.20 3 Dren Ulmera od nr 10 do 18 szt.2 200 4 Końcówka do odsysania mini yankauer - różne rozmiary szt.200 5 Końcówka do odsysania OP FLEX SUPERFLOW lub równoważne - różne rozmiary szt.200 6 Końcówka do odsysania pola operacyjnego o parametrach OP.-FLEX/POOL X-RAY lub równoważne - różne rozmiary szt.30 7 Końcówka do odsysania typu YANKAUER z koszyczkiem i bez koszyczka różne rozmiary szt. 500 8 Łącznik do drenów prosty - różne rozmiary szt.600 9 Łącznik do drenów schodkowy - różne rozmiary szt.350 10 Łącznik do drenów typ Y 9-9-9 mm szt.350 11 Łącznik tlenowy DISS szt.30 12 Maski do wysokiej koncentracji tlenu dla dorosłych szt 650 13 Worek do moczu z krótkim drenem 35 cm szt.200 14 Worek do żółci szt.50 15 Worek mikcyjny męski 1litr szt.200 16 Worek wymienny Uno-Vac szt.500 17 Zestaw do drenażu ran UNO-VAC szt.700 18 Zestaw do drenażu ran z drenem 400 ml - typu Unoversal (szpila) od 12 do 18 szt. 350 Pakiet 5. 1 Łącznik karbowany 15-16cm szt.150 2 Rurka Guadel od nr 00 do nr 5 szt.3 500 3 Rurka intubacyjna nosowa od 5 do 9 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki szt.100 4 Rurka intubacyjna bez mankietu od nr 2 do 4,5, pakowane w opakowanie jednostkowe posiadajace punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki, końcówka rurki posiadająca pasek w kolorze czarnym umieszczony wzdłuż końcówki rurki (nie półpierścień) szt.100 5 Rurka intubacyjna z mankietem od nr2,5 do 4,5 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki szt.200 6 Rurka intubacyjna z mankietem od nr 5 do 9 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki szt.4 200 7 Rurka tracheostomijna od nr 6 do 10, posiadająca dwie wstążki mocujące i nieprzezroczyste skrzydełka mocujące szt.150 Pakiet 6. 1 Gąbka do mycia jamy ustnej, nienasączona szt.8 000 2 Ostrze chirurgiczne sterylne jednorazowe od 10A do 24 numer i nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu. Nr serii i data ważności na opakowaniu jednostkowym. Kształt ostrza na opakowaniu jednostkowym. op.350 3 Pałeczki do wymazów sterylne op.800 4 Pinceta jednorazowa sterylna szt.5 000 5 Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk, suche, sterylne szt.2 000 6 Szpatułki Laryngologiczne, sterylne op.50 7 Woreczek do moczu dla dziewczynek i chłopców szt.1 200 8 Worek do moczu sterylny jednodniowy szt.17 000 9 Wziernik ginekologiczny od rozm. XS do L szt.6 500 10 Zaciskacz pępowiny mikrobiologicznie czysty szt.500 11 Zatyczka do cewników szt.1 000 12 Zestaw do godzinowej zbiórki moczu szt.20 13 Zestaw do lewatyw szt.850 14 Zestaw do pobierania wydzieliny z dróg oddech. szt.250 Pakiet 7. 1 Filtr bez nawilżacza typu Iso-Gard szt.7 000 2 Filtr oddechowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dzieci szt.100 3 Filtr antybakteryjny z nawilżaczem szt.2 500.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzenia wyrobu medycznego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy wyrób zostanie wykreślony i zastąpiony wyrobem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania wyrobu medycznego z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie wyrobu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym, 3) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 4) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) zmiany polegającej na zamianie wykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment nie wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 6) zmiany przedmiotowej/ wyrób medyczny zamienny/ jeśli wystąpi przejściowy brak wyrobu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu wyrobu zamiennego o parametrach nie gorszych od wyrobu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, 7) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, termin ten ulegnie przedłużeniu o kolejne 30 dni

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 10:00, miejsce: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62 93-513 Łódź Kancelaria Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aparaty OCŻ szt.400 2 Igła iniekcyjna sterylna jednorazowego użytku od 0,5 do 0,9 op.200 3 Igła iniekcyjna sterylna jednorazowego użytku od rozm 1,1 do 1,2 op.300 4 Igła motylek sterylna 0,5 do 0,8 szt.5 000 5 Igła tuberkulinowa 0,45x16mm lub 0,45x12mm op.70 6 Igła typu Spinocan 0,5 do 1,3 różne długości długosć 88-90mm szt.250 7 Strzykawka 100ml z dwoma łącznikami, podwójna skala szt.1 500 8 Strzykawka 10ml dwuczęściowa skala rozszerzona o min 20% op.1 700 9 Strzykawka 2 ml dwuczęściowa skala rozszerzona o min 20% op.850 10 Strzykawka 20ml dwuczęściowa skala rozszerzona o min 20% op.4 200 11 Strzykawka 50 Luer szt.350 12 Strzykawka 50 ml cewnikowa z łacznikiem szt.8 500 13 Strzykawka 5ml dwuczęściowa skala rozszerzona o min 20% op.1 700 14 Strzykawka bursztynowa 50-60 ml do pomp Luer Lock, podwójna skala szt.6 000 15 Strzykawka Insulinowa 1 ml, posiadająca czarną skalę szt.4 200 16 Strzykawka Luer-Lock 50-60ml do pomp, podwójna skala szt.6 000 17 Strzykawka Tuberkulinowa 1 ml op.90.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik Couveilera od nr 8 do nr 24 szt.420 2 Cewnik do odsysania od nr 6 do nr. 20, dwa otwory naprzemianległe szt.2 500 3 Cewnik do podawania tlenu przez nos, długosć drenu min 210cm (bez czesci donosowej) szt.2 500 4 Cewnik Foley od nr 6 do 26 sterylizowany radiacyjnie, lateksowa zastawka, pakowany folia - folia szt.5 000 5 Cewnik Foleya 100% silikon od rozm. 10 do 24 szt.25 6 Cewnik Foleya trójdrożny od 10 do 24, cewnik szt.25 7 Cewnik Nelaton Kobiecy, od nr 12 do nr 18 szt.50 8 Cewnik Nelaton od nr 6 do 26 szt.2 000 9 Cewnik Pezzera od nr 12 do 36 z dwoma otworami, lateksowy szt.650 10 Cewnik Tieman - Foley do nr 8 do 24 szt.650 11 Cewnik Tieman od nr 6 do 26 szt.650 12 Dren do jamy otrzewnej od nr 28 do 40 szt.200 13 Dren do jamy otrzewnej, od 18 do 26 szt.200 14 Dren Kehra od nr 9 do 20, lateksowy szt.30 15 Dren Tlenowy 210cm szt.250 16 Kanka doodbytnicza od nr 16 do 30 szt.650 17 Zgłębnik żołądkowy od nr 30 do 38 szt.25 18 Zgłębnik żołądkowy od nr 8 do 28 szt.1 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Butla redona (okrągła) 200ml bez drenu szt.200 2 Butla płaska 400 ml szt.100 3 Butla płaska Redon 200 ml szt.3 500 4 Butla Redona (okrągła) 400 ml bez drenu szt.200 5 Butla redona (okrągła) z drenem 400ml x CH12 szt.40 6 Butla Redona(okrągła) z drenem 200ml szt.100 7 Dren balonowy op.1 8 Dren do ssaka żeńsko-żeński Ch30/300-400cm/ 2 lejki szt.700 9 Dren do ssaka żeń-żeński Ch24 210cm 2 lejki szt.2 500 10 Dren do ssaka-męsko-żeński CH24/210 cm lejek + łącznik szt.2 500 11 Zestaw do odsys. z pola operacyjnego typu YANKAUER z drenem o długości minimum 3,5m szt.3 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Cewnik do pępowiny 5/40-50 szt.20 2 Cewnik podwójny do odsysania F18, 28, 36/50 cm szt. 20 3 Dren Ulmera od nr 10 do 18 szt.2 200 4 Końcówka do odsysania mini yankauer - różne rozmiary szt.200 5 Końcówka do odsysania OP FLEX SUPERFLOW lub równoważne - różne rozmiary szt.200 6 Końcówka do odsysania pola operacyjnego o parametrach OP.-FLEX/POOL X-RAY lub równoważne - różne rozmiary szt.30 7 Końcówka do odsysania typu YANKAUER z koszyczkiem i bez koszyczka różne rozmiary szt.500 8 Łącznik do drenów prosty - różne rozmiary szt.600 9 Łącznik do drenów schodkowy - różne rozmiary szt.350 10 Łącznik do drenów typ Y 9-9-9 mm szt.350 11 Łącznik tlenowy DISS szt.30 12 Maski do wysokiej koncentracji tlenu dla dorosłych szt 650 13 Worek do moczu z krótkim drenem 35 cm szt.200 14 Worek do żółci szt. 1 50 15 Worek mikcyjny męski 1litr szt.200 16 Worek wymienny Uno-Vac szt.500 17 Zestaw do drenażu ran UNO-VAC szt.700 18 Zestaw do drenażu ran z drenem 400 ml - typu Unoversal (szpila) od 12 do 18 szt.350.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Łącznik karbowany 15-16cm szt.150 2 Rurka Guadel od nr 00 do nr 5 szt.3 500 3 Rurka intubacyjna nosowa od 5 do 9 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki szt.100 4 Rurka intubacyjna bez mankietu od nr 2 do 4,5, pakowane w opakowanie jednostkowe posiadajace punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki, końcówka rurki posiadająca pasek w kolorze czarnym umieszczony wzdłuż końcówki rurki (nie półpierścień) szt.100 5 Rurka intubacyjna z mankietem od nr2,5 do 4,5 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki szt.200 6 Rurka intubacyjna z mankietem od nr 5 do 9 pakowana w opakowanie jednostkowe posiadające punktowe zgrzewy zapewniające utrzymanie anatomicznego kształtu rurki szt.4 200 7 Rurka tracheostomijna od nr 6 do 10, posiadająca dwie wstążki mocujące i nieprzezroczyste skrzydełka mocujące szt.150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gąbka do mycia jamy ustnej, nienasączona szt.8 000 2 Ostrze chirurgiczne sterylne jednorazowe od 10A do 24 numer i nazwa producenta wygrawerowane na ostrzu. Nr serii i data ważności na opakowaniu jednostkowym. Kształt ostrza na opakowaniu jednostkowym. op.350 3 Pałeczki do wymazów sterylne op.800 4 Pinceta jednorazowa sterylna szt.5 000 5 Szczoteczki do chirurgicznego mycia rąk, suche, sterylne szt.2 000 6 Szpatułki Laryngologiczne, sterylne op.50 7 Woreczek do moczu dla dziewczynek i chłopców szt.1 200 8 Worek do moczu sterylny jednodniowy szt.17 000 9 Wziernik ginekologiczny od rozm. XS do L szt.6 500 10 Zaciskacz pępowiny mikrobiologicznie czysty szt.500 11 Zatyczka do cewników szt.1 000 12 Zestaw do godzinowej zbiórki moczu szt.20 13 Zestaw do lewatyw szt.850 14 Zestaw do pobierania wydzieliny z dróg oddech. szt.250.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr bez nawilżacza typu Iso-Gard szt.7 000 2 Filtr oddechowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dzieci szt.100 3 Filtr antybakteryjny z nawilżaczem szt.2 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.