To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Wilkowice: Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 273109 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245509 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25, 43-365 Wilkowice, woj. śląskie, tel. 33 4990077, faks 33 4990077 w. 420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Podstawą wszczęcia postępowania o udzielenie kredytu jest: - Uchwała nr XXVI/206/2012 Rady Gminy Wilkowice z dnia 24 października 2012 roku w sprawie: zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku 2. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego w ciągu 2012 roku deficytu budżetowego w wysokości 1.500.000,00 zł. 3.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 3.1. Harmonogram spłat rat kapitałowych w latach: Spłata kredytu 2013 - 150 000,00; 2014 - 100 000,00; 2015 - 150 000,00; 2016 - 300 000,00; 2017 - 300 000,00; 2018 - 500 000,00 3.2. Harmonogram spłat rat kapitałowych w kwartałach w poszczególnych latach jego spłaty: Rok 2013 I rata - 30.03.2013 - 75.000,00 II rata - 31.12.2013 - 75.000,00 Rok 2014 I rata - 30.03.2014 - 50.000,00 II rata - 30.09.2014 - 50.000,00 Rok 2015 I rata - 30.03.2015 - 75.000,00 II rata - 30.09.2015 - 75.000,00 Rok 2016 I rata - 30.03.2016 - 150.000,00 II rata - 30.09.2016 - 150.000,00 Rok 2017 I rata - 30.03.2017 - 150.000,00 II rata - 30.09.2017 - 150.000,00 Rok 2018 I rata - 30.03.2018 - 250.000,00 II rata - 30.09.2018 - 250.000,00 RAZEM SPŁATA 1.500.000,00 ZŁ. 3.3. Całość kredytu postawiona zostanie do dyspozycji Zamawiającego od dnia zawarcia umowy, i wypłacana będzie w transzach w złotych /PLN/ na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Bystrej: 15 8133 0003 0000 0244 2000 0001. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystywania kredytu w miarę zapotrzebowania, najpóźniej jednak do dnia 31 grudnia 2012 r. (ostatnia transza).O wysokościach i terminach uruchamiania poszczególnych transz kredytu Zamawiający powiadamiać będzie Kredytodawcę z 4 dniowym wyprzedzeniem. 3.4. Do celów obliczenia ceny oferty, za dzień uruchomienia kredytu należy przyjąć dzień 3 grudnia 2012 roku. 3.5. Spłata odsetek od kredytu dokonywana będzie w ratach miesięcznych na podstawie wystawionych przez bank not księgowych począwszy od miesiąca uruchomienia kredytu w złotych /PLN/ według zmiennej stopy procentowej ustalonej wg stawki WIBOR 1M - oznaczającą stawkę oprocentowania oferowanych pożyczek 1 miesięcznych zwiększonej o stałą marżę banku podaną w formularzu ofertowym. Stała marża banku nie może być wyższa niż 2,3 %. 3.6. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. O wcześniejszej spłacie kredytu (całości lub części) Zamawiający powiadomi Kredytodawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem. 3.7. Dla obliczenia odsetek od kredytu należy uwzględnić rzeczywistą liczbę dni w roku kalendarzowym. 3.8. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową. 3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu lub jego części bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat. 3.10. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie kredytu do kwoty 500.000,00 zł. 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - Wzór umowy. 5. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do SIWZ dołącza się w tym zakresie następujące załączniki: a) Uchwała XIV/107/2011 z dnia 29 grudnia 2011 roku w sprawie przyjęcia budżetu Gminy Wilkowice na rok 2012 roku, b) Uchwała XXVI/204/2012 z dnia 24 października 2012 w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu Gminy Wilkowice na 2012 rok c) Uchwała nr 4100/I/368/2011 z dnia 6 grudnia 2011 roku Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym projekcie budżetu gminy na 2012r., d) Uchwała nr 4100/I/370/2011 z dnia 6 grudnia 2011 roku Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej, e) Uchwała XIV/108/2011 z dnia 29 grudnia 2011 w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wilkowice na lata 2012 -2021, f) Uchwała XXI/155/2012 z dnia 30 maja 2012 w sprawie wprowadzenia zmian do Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wilkowice na lata 2012 -2021, g) Uchwała XXVI/205/2012 z dnia 24 października 2012 w sprawie wprowadzenia zmian do Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wilkowice na lata 2012 - 2021 h) Uchwała nr 4100/I/369/2011 z dnia 6 grudnia 2011 roku Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej, i) Uchwała nr 4100/I/40/2012 z dnia 1 luty 2012 roku I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu, j) Uchwała nr 4100/I/41/2012 z dnia 1 lutego 2012 roku I Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu, k) Uchwała XXVI/206/2012 z dnia 24 października 2012 w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku, l) Zarządzenie 18/2012 z dnia 22 marca 2012 w sprawie przyjęcia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Wilkowice za rok 2011, m) Sprawozdanie Rb-27S za 2010, 2011, za I półrocze i III kwartał 2012r., n) Sprawozdanie Rb-28S za 2010, 2011, za I półrocze i III kwartał 2012r., o) Sprawozdanie Rb-NDS za 2010, 2011, za I półrocze i III kwartał 2012r., p) Sprawozdanie Rb-N za 2010, 2011, za I półrocze i III kwartał 2012r., q) Sprawozdanie Rb-Z za 2010, 2011, za I półrocze i III kwartał 2012r., r) Uchwała XXI/152/2012 z dnia 30 maja 2012 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2011 rok, s) Uchwała XXI/153/2012 z dnia 30 maja 2012 w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Wilkowice absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2011 rok, t) Uchwała nr 4100/I/106/2012 z dnia 18 kwietnia 2012 roku Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach w sprawie opinii o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2011 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego. u) Decyzja o nadaniu NIP v) Zaświadczenie o numerze Regon w) Dokumenty o wyborze organu wykonawczego Gminy x) Uchwała o powołaniu skarbnika y) Informacji o stanie zadłużenia z tytułu zaciągniętych długoterminowych kredytów i pożyczek z) Informacje o stanie mienia za 2011 rok. 6. Inne dokumenty, które mogą być wymagane przez potencjalnego Kredytodawcę do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego będą udostępnione w siedzibie Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu ze Skarbikiem Gminy Wilkowice lub osobą upoważnioną w tym zakresie. 7. W momencie uzyskania niezbędnych Uchwał RIO w Katowicach, Zamawiający zobowiązuje się przedłożyć je Wykonawcy przed zawarciem umowy. W/w dokumenty stanowią załączniki do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę, postępowanie nr ZP.271.049.2012 pn. Udzielenie kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Wilkowice w 2012 roku i opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego - http://bip.gwwilkowice.finn.pl/. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić Zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja przetargowa będzie udostępniana (wypożyczana na maksymalnie dwa dni) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. 8. Gmina Wilkowice nie posiada zaległych zobowiązań wobec ZUS i US, nie wyemitowała żadnych papierów wartościowych i nie posiada zaległych zobowiązań w bankach. Stan zadłużenia Gminy na dzień 30.06.2012r. wynosi 15.802.036,32 zł. 9. Gmina Wilkowice zobowiązuje się przy podpisaniu umowy z wybranym w ramach postępowania bankiem do złożenia kontrasygnaty Skarbnika na wekslu i deklaracji bankowej, złożenia oświadczenia o poddaniu się do egzekucji zgodnie z art. 97 prawa bankowego wraz z kontrasygnatą Skarbnika.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIKOŁOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁOWIE
jakie przetargi wygrała firma
MIKOŁOWSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W MIKOŁOWIE
- Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie, ul. Krakowska 29, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 415831,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 341524,67
Oferta z najniższą ceną: 341524,67 / Oferta z najwyższą ceną: 345966,80
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.500.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Pszczew"
- Długoterminowy kredyt bankowy z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 3 800 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
- "Udzielenie kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Pałecznica w 2024 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów"
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.