Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Mońki: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów szkoleń zawodowych dla uczestników projektu ,,Determinacja - Aktywna integracja - Akceptacja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1 poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie .
Numer ogłoszenia: 273234 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Aleja Niepodległości 3, 19-100 Mońki, woj. podlaskie, tel. 85 716 61 00, faks 85 716 61 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprmonki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie kursów szkoleń zawodowych dla uczestników projektu ,,Determinacja - Aktywna integracja - Akceptacja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Działanie 7.1 poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń z zakresu: 1) Prawo jazdy kat. B - 21 osób; 2) Prawo jazdy kat. C - 12 osób; 3) Obsługa kasy fiskalnej - 33 osoby; 4) Kurs operator wózków widłowych - 2 osoby; 5) Kurs kosmetyczny - 4 osoby; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wielkość zamówień uzupełniających określa się na nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, które polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawcy posiadali wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ.,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawcy udokumentowali, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie min. 1 usługę szkolenia w zakresie poszerzania umiejętności i kwalifikacji zawodowych - załącznik nr 6 do SIWZ; do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające należycie wykonane zamówienie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań szczegółowych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań szczegółowych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie wymagań szczegółowych. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawcy dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru załącznik Nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Uzupełniony formularz ofertowy, niezbędne pełnomocnictwa
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy, które mogą dotyczyć: 1) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku mniejszej liczby osób uczestniczących w szkoleniach; 2) zmiany terminu zakończenia przedmiotu zamówienia nie zawinione przez Wykonawcę; 3) zmiany osób biorących udział w kursach/szkoleniach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprmonki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Niepodległości 3, 19-100 Mońki, pokój Nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 08:45, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, Al. Niepodległości 3, pokój Nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkoleniowe: prawo jazdy kategorii B - 21 osób, prawo jazdy kategorii C - 12 osób;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu na prawo jazdy kat. B. Liczba osób, które zostaną skierowane na szkolenie - 21. Kurs powinien obejmować: 1) Zajęcia teoretyczne - min. 30 godzin lekcyjnych. 2) Zajęcia praktyczne - min. 30 godzin zegarowych. 3) Egzamin wewnętrzny i państwowy. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do egzaminu na prawo jazdy kat. C. Liczba osób, które zostaną skierowane na szkolenie - 12. Kurs powinien obejmować: 1) Zajęcia teoretyczne - min. 20 godzin lekcyjnych. 2) Zajęcia praktyczne - min. 30 godzin zegarowych. 3) Egzamin wewnętrzny i państwowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.11.00-9, 80.41.12.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi szkoleniowe : obsługa kasy fiskalnej - 33 osoby;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu/szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku, na którym niezbędna jest zdolność obsługi kasy fiskalnej. Liczba osób, które zostaną skierowane na szkolenie - 33. Liczba godzin szkolenia - min. 8 godzin zegarowych na każdego uczestnika. Zakres tematyczny programu powinien obejmować co najmniej: 1) Obsługę kasy fiskalnej z zakresu sprzedaży oraz obsługi dokumentów podstawowych. 2) Zmianę rolek papieru termoczułego, utrzymanie kasy w czystości, zabezpieczenie jej przed nie autoryzowanym dostępem. 3) Prawidłowe wykonanie raportów dobowych po zakończeniu sprzedaży. 4) Obsługa kasy fiskalnej z zakresu sprzedaży oraz obsługi dokumentów typu Korekty paragonu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi szkoleniowe: operator wózków widłowych - 2 osoby;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu/szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych wymaganych przy wykonywaniu prac na stanowisku magazyniera lub pracownika hurtowni. Zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych wymaganych do samodzielnej obsługi wózków widłowych . Liczba osób, które zostaną skierowane na kurs/szkolenie - 2. Liczba godzin kursu/szkolenia - min 60 godzin na każdego uczestnika w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. Zakres tematyczny programu powinien obejmować co najmniej szkolenie z zakresu obsługi wózków widłowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi szkoleniowe: kurs kosmetyczny - 4 osoby;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do podjęcia zatrudnienia na stanowisku kosmetyczka. Liczba osób, które zostaną skierowane na kurs - 4; Liczba godzin szkolenia - co najmniej 60 godz. zegarowych ( w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne. Program szkolenia (minimalny zakres zagadnień): 1. Historia kosmetyki a zadania współczesnej kosmetyki. 2. Obowiązki i cechy kosmetyczki. 3. Zakres kompetencji. 4. Regulamin pracy oraz przepisy bhp, ppoż i zalecenia SANEPID-u mające zastosowanie w gabinecie kosmetycznym. 5. Wyposażenie i organizacja pracy w pracowni kosmetycznej. 6. Pielęgnacja dłoni. 7. Manicure biologiczny, tradycyjny, SPA, aromaterapeutyczny, Wellness 8. Masaż dłoni. 9. Pielęgnacja stóp. 10. Pedicure. 11. Masaż stopy. 12. Usuwanie nadmiernego owłosienia w obrębie kończyn dolnych (wosk ciepły). 13. Pielęgnowanie i upiększanie oprawy oczu. 14. Technika przeprowadzania farbowania brwi i rzęs. 15. Metody korygowania kształtu brwi. 16. Pielęgnacja twarzy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MONIEK
- Przebudowa ulic i dróg w mieście i gminie Mońki etap 1
- Modernizacja jakości infrastruktury drogowej dróg powiatowych na terenie Gminy Jaświły - przebudowa drogi powiatowej 1407B Jaświły - Romejki w km 0+000 - 1 + 500 w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja jakości infrastruktury drogowej dróg powiatowych na terenie Gminy Jasionówka - przebudowa drogi powiatowej Nr 1357 B Bobrówka - Kamionka w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa zaplecza sanitarno - socjalnego na stadionie miejskim w Mońkach
- Przebudowa ulic i dróg w mieście i gminie Mońki etap 2
- Modernizacja jakości infrastruktury drogowej dróg powiatowych na terenie Gminy Goniądz - przebudowa drogi powiatowej Nr 1417 B Kosiorki - Doły
więcej: przetargi w Mońkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kompleksowej usługi grupowej superwizji pracy socjalnej
- "Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin pn. Za życiem"
- Szkolenia dla bezrobotnych - magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG.
- Obowiązkowe szkolenia online [... ] organizowane zgodnie z art. 9a ust. 5a ustawy z 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy domowej (Dz.U. z 2024 r. poz. 424)* realizowana w podziale na części
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursu startup dla uczniów szkół zawodowych pobierających naukę na terenie województwa pomorskiego
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Stubno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.