eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniaremont drogi dojazdowej do budynków przy ul. Płk. Dąbka nr 241 i 229 w Gdyni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-15

POZYCJA 27325

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdynia: remont drogi dojazdowej do budynków przy ul. Płk. Dąbka nr 241 i 229 w Gdyni Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Czynszówka" Sp. z o.o., do kontaktów: Darusz Stencel, ul. 10 Lutego 33, 81-354 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6618260, fax 058 6273688, e-mail: tbs@czynszowka.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.czynszowka.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi dojazdowej do budynków przy ul. Płk. Dąbka nr 241 i 229 w Gdyni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gdynia, ul. Płk. Dąbka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontu drogi dojazdowej do budynków przy ul. Płk. Dąbka nr 241 i 229 o dł. 92 mb - konstrukcja z kostki wibroprasowanej gr 6 cm i 8 cm oraz przebudowa kanalizacji deszczowej o dł. 92 mb (rury PCV fi200) wraz z korektą istniejących studni kanalizacji sanitarnej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Roboty budowalne powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym i projektem wykonawczym przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia. Na materiały użyte przy budowie wykonawca przedstawi określone ww. przepisami niezbędne atesty, certyfikaty dopuszczające je do stosowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont drogi dojazdowej o dł. 92 mb oraz przebudowa kanalizacji deszczowej o dł. 92 mb wraz z korektą istniejących studni. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/spełniają wymagania określone w art. 22 prawa zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na pods. Art. 24 ust. 1 2/ Udzielą gwarancji na wykonane roboty - 36 miesięcy Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymogów przez analizę dokumentów przedstawionych przez Wykonawców w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu złożą następujące dokumenty 1/. FORMULARZ OFERTOWY z wykorzystaniem załącznika nr 1 do SIWZ 2/. kosztorys ofertowy na podstawie, którego została określona cena 3/.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4/ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5/oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem załącznika nr 2 do SIWZ 6/ wykaz robót z wykorzystaniem załącznika nr 3 do SIWZ tj. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat (30.04.2002 do 30.04.2007) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie. Poprzez wykonanie 1 zamówienia odpowiadającego przedmiotowi zamówienia należy rozumieć wykonanie nawierzchni wykonanej z kostki betonowej w ilości nie mniejszej niż 1000 m2 7/Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na 36 miesięcy z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ. 8/W przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część robót przy pomocy podwykonawców Zamawiający wymaga ich dokładnego określenia z podaniem zakresu robót z wykorzystaniem załącznika nr 6 do SIWZ. Ponadto od każdego z podwykonawców dodatkowo należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz, że profil działania odpowiada Przedmiotowi Zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czynszowka.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 12:15, w siedzibie Zamawiającego - ul. 10 Lutego 33 Gdynia, piętro VI pok. 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.