To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Brzeg: Dostawa róznych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
Numer ogłoszenia: 27337 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 242979 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa róznych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i bieżące dostarczanie artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu zgodnie z asortymentem określonym w załącznikach do wzorów umów na poszczególne pakiety. Podane ilości artykułów spożywczych są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający ma prawo zmniejszenia ilości asortymentu w zależności od bieżących potrzeb. Dostawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania całości zamówienia. Dostawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia dostawy, zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów. Za zlecenie pisemne uznaje się także zlecenie dokonane za pomocą faksu. Dostawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w terminie dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia dostawy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawca, bezpośrednio do magazynu DDPS w Brzegu od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze (w asortymencie i w ilości wynikających z przesłanych zamówień) najwyższej jakości, zarówno pod względem norm jakościowych jak i odpowiednim terminem ważności, zapewniający bezpieczne użycie dostarczonych produktów. Potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zleceniem dostawy i umową nastąpi bezpośrednio przy odbiorze, na podstawie protokółu podpisanego przez strony umowy. Artykuły spożywcze posiadające wady Dostawca zobowiązuje się wymienić na artykuły wolne od wad i dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia o wadzie. W przypadku nie dotrzymania przez wykonawcę warunków określonych § 3 ust. 2 lub § 4 ust. 3 wzoru umowy Zamawiający ma prawo według swego wyboru: - naliczyć Wykonawcy kary umowne zgodnie z § 9 ust. 1 wzoru umowy lub - zakupić artykuły spożywcze w ilości i asortymencie objętym odpowiednio zleceniem lub reklamacją na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku: a) zwłoki w wykonaniu dostaw, będących przedmiotem zamówienia każdorazowo w wysokości 0,2 % wynagrodzenia za przedmiot poszczególnego zlecenia, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w § 3 ust. 2 wzoru umowy, b) zwłoki w wymianie zakwestionowanych co do jakości artykułów spożywczych na pełnowartościowe w wysokości 0,2 % wynagrodzenia za artykuły spożywcze będące przedmiotem poszczególnego zlecenia, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu o którym mowa w § 4 ust. 3 wzoru umowy. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych. Zamawiający ma prawo potrącić kary umowne z wierzytelnością Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 01.10.00.00 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 130474,2 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet nr 1 różne produkty spożywcze.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAN PAWELAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAN PAWELAK
- PPHU Japart Zakład Pracy Chronionej Jan Pawelak, ul. Tysiąclecia 32, 42-140 Panki, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 59799.20
- Oferta z najniższą ceną: 59799.20 / oferta z najwyższą ceną: 59799.20
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Mięso, wędliny , przetwory konserwowe, kurczaki i produkty drobiowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU KALMAR E.A.M. Kaleta spółka jawna, Szczodrowice 65, 57-140 Biały Kościół, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 70675.00
- Oferta z najniższą ceną: 70675.00 / oferta z najwyższą ceną: 70675.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Pielęgnacja oraz wycinka drzew i zakrzaczeń na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r."
- "Przebudowa drogi powiatowej 1193 O ul. Wrocławskiej w m. Brzeg - etap II"
- Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego na rzecz pacjentów Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Pakiet 1 - Transport "S".
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Higieny Komunalnej Sp. z .o.o. w Brzegu
- Odbudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby działu żywienia Domu Pomocy Społecznej "Pod Sosnami" w Pułtusku
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.