eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyRemont dachu i elewacji budynku gminnego przy ul. Aleja Jana Pawła II nr 14 w Głuchołazach administrowanego przez GTBS Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Głuchołazy: Remont dachu i elewacji budynku gminnego przy ul. Aleja Jana Pawła II nr 14 w Głuchołazach administrowanego przez GTBS Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 273451 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , Plac Basztowy 3, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092631, fax. 077 4092631.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu i elewacji budynku gminnego przy ul. Aleja Jana Pawła II nr 14 w Głuchołazach administrowanego przez GTBS Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia : Zakres rzeczowy obejmuje: Roboty dekarskie : 1.Rozbiórka pokrycia z papy na pow. 211,45 m2 2.Krycie dachu 1- warstwa papy termozgrzewalnej na pow. 211,45 m2 3. Krycie dachu gontami papowymi na pow. 211,45 m2 4. Wymiana rur spustowych - 36 m 5. Wymiana rynien - 37,20 m 6. Przemurowanie kominów - 1,56 m3 7. Wymiana obróbek blacharskich - 30,40 m2 8. Wymiana instalacji odgromowej - 84,50 m 9. Montaż płotków śniegowych - 30 m 10. Wymiana pokrycia z papy na dachu o pow. 6,60 m2 11.Wywóz gruzu na wysypisko i uporządkowanie miejsca budowy po zakończeniu robót. Roboty elewacyjne : 1. Wymiana tynków na elewacji frontowej, bocznej oraz tylnej - o pow. 393 m2 2. Odwilgocenie ściany frontowej metodą iniekcji - 50 szt. otworów 3. Naprawa pilastrów - 188 mb 4. Naprawa gzymsów - 0.985 m3 + 0,210m3= 1,195 m3 5. Wymiana obróbek blacharskich - 29 m2 6. Wykonanie szpachlowania , malowania tynków elewacji 7. Wykonanie malowania stolarki budowlanej , blacharki 8. Remont kanału wzdłuż budynku - na długości 32,40 m 9. Wywóz gruzu po remoncie na wysypisko..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 45.44.21.10 - Malowanie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 , poz. 1655 ) Prawo zamówień publicznych 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie . Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego powyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia w-w wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt.12 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. nr 3, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem; 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , wymagany dokument musi być złożony oddzielnie przez każdego z wykonawców. 3. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami budowy /zał. nr 3 do SIWZ/. 4. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat ( na załączniku do SIWZ nr 3 ), a jeżeli okres działalności jest krótszy , to w tym okresie obejmujących min. dwa zadania o charakterze robót dekarskich na dachach o pow. minimum 200 m2 każdy oraz dwa zadania w zakresie robót elewacyjnych na obiektach o charakterze zabytkowym ( z elementami architektonicznymi zdobnymi : pilastry , gzymsy , sztukaterie ) o pow. elewacji min. 80 m2 każda . Każde zadanie powinno być potwierdzone protokołem odbioru oraz dokumentem potwierdzającym , że roboty te zostały należycie wykonane. Kopie tych dokumentów powinny być opieczętowane i podpisane przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.glucholazy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. 48-340 Głuchołazy, ul Plac Basztowy 3..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Głuchołaskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. 48-340 Głuchołazy, ul Plac Basztowy 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.