Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-27
Sulmierzyce: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w Przedszkolu Publicznym w Sulmierzycach
Numer ogłoszenia: 273672 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Przedszkole w Sulmierzycach , ul. Południowa 16, 98-338 Sulmierzyce, woj. łódzkie, tel. 44 684 60 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedszkole Publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w Przedszkolu Publicznym w Sulmierzycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci w Przedszkolu Publicznym w Sulmierzycach.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przygotowanie i dostawę gotowych posiłków, zgodnie z zalecanymi normami żywieniowymi dla grup wiekowych dzieci przedszkolnych wiek 3 - 6 lat, przewidywana ilość posiłków - około 78 szt. dziennie, w tym: - śniadania i obiadu dla około 34 dzieci, tj. około 7000 osobodni - śniadania, obiadu, podwieczorku dla około 44 dzieci tj. około 9000 osobodni; Wykonawca zobowiązany będzie do sukcesywnego świadczenia usług w czasie funkcjonowania przedszkola w roku szkolnym, począwszy od dnia 03 września 2011 r. do dnia 28 czerwca 2013 r. Wymagane jest dostarczanie posiłków pięć dni w tygodniu; dwa i trzy razy dziennie: śniadanie od godz. 8:15 do godz. 8:45, obiad od godz. 11:30 do godz. 12:00, podwieczorek od godz.14:00 do godz. 14:15, w poporcjowanych dla każdego dziecka pojemnikach wraz z kompletem sztućców jednorazowych; Liczbę dzieci korzystających z posiłków należy traktować orientacyjne. Może ona ulegać niewielkim wahaniom w ciągu roku, a także całego okresu realizacji zamówienia. Uzależnione jest to od liczby dzieci zapisujących się corocznie do przedszkola, a także od frekwencji samych dzieci na zajęciach w przedszkolu; Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ilości posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Zapotrzebowanie będzie przedkładane codziennie do godz. 8.00; Posiłki Wykonawca dostarczał będzie na własny koszt, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw; Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę - zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych zaopiniowanych przez dietetyka na okres 10 dni i dostarczany Dyrektorowi Przedszkola do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Dyrektora Przedszkola będą wiążące dla Wykonawcy; W dziennym jadłospisie należy uwzględnić: śniadanie: - różnorodne zupy mleczne np.: płatki kukurydziane, ryżowe, jęczmienne, suchary, biszkopty, płatki owsiane, kasza manna, kasza kukurydziana, kasza jaglana, zacierka , kanapki z pieczywa mieszanego lub razowego w zależności od rodzaju obiadu z jajkiem, dżemem, serem białym, żółtym, topionym, wędliną wysokiej jakości oraz warzywami np: pomidorem, ogórkiem kiszonym lub świeżym, sałatą, szczypiorkiem lub rzodkiewką, chude kiełbaski na gorąco, napoje np.: herbata ziołowa, herbata owocowa, herbata z cytryną, kakao, obiad zupa i II danie: - posiłki mięsne z mięsa chudego np.: udko z kurczaka, kotlet schabowy,schab, filet z indyka, kurczaka, kotlet mielony,z karczku, szynki b/k, lub gulasz z szynki b/k, łopatki b/k, 2 posiłki pół-mięsne, posiłki bezmięsne-mączne, posiłki - ryba np.: filet z mintaja, - kompot, owoce , podwieczorek: - bułka słodka np.: jagodzianka, bułeczki maślane z budyniem, serem, makiem, jabłkiem, marmoladą, kanapki z wędliną wysokiej jakości , -chałka np. z: miodem, dżemem lub kremem orzechowo-czekoladowym, koktajle owocowe z owoców mrożonych lub świeżych maliny, truskawki, jagody, jogurty owocowe, serek wiejski; Wykonawca zapewni zróżnicowanie posiłków w ciągu tygodnia; do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, wyklucza się możliwość przygotowywania potraw z proszku, za wyjątkiem kisielu i budyniu; posiłki powinny posiadać odpowiednią temperaturę, proces produkcji oraz dystrybucji odbywać musi się zgodnie z wymogami sanitarnymi, zwłaszcza z wymogami dobrej praktyki higienicznej; Zamawiający wymagać będzie od Wykonawcy, aby w ramach realizowanego zamówienia zapewniał posiłki dla grupy dzieci wymagających specjalnej diety dzieci bezglutenowe, ze skazą białkową, z dietą cukrzycową, z alergią pokarmową oraz z innymi schorzeniami pokarmowymi; w przypadku wyjazdu dzieci przedszkolnych na wycieczkę Wykonawca winien przygotować w ramach środków przeznaczonych na dany dzień żywieniowy tzw. suchy prowiant, o planowanej wycieczce Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie z 7 dniowym wyprzedzeniem; posiłki mają być przygotowywane zgodnie z procedurami niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem zapisów określonych w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.,posiłki winny spełniać normy żywieniowe zgodnie z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku przedszkolnym. Wykonawca powinien przygotować posiłki o najwyższym standardzie na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwa zgodnie z normami HACCP, posiłki muszą spełniać wymogi żywieniowe norm opracowanych przez Instytut Żywności i Żywienia, a zatwierdzonych przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej, Wykonawca zapewnia przygotowanie, dostawę, złożenie posiłków oraz odbiór i utylizację odpadów od Zamawiającego;Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli wykonywanego zamówienia; Kalkulacja cenowa obejmuje swoim zakresem dania mięsne, dania półmięsne i dania jarskie; Ceny posiłków przez czas trwania umowy są stałe, nie podlegają zmianie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek szczegółowy w tym zakresie: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże , że: wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie usługi cateringowe o łącznej wartości 50 000,00 PLN, oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek szczegółowy w tym zakresie: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedna osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu dietetyka
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazywaniu spełnienia warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: w przypadku zmiany stawki podatku VAT wprowadzonej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany kwoty podatku VAT wskazanej w §4 ust.3 i 4, co nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia netto; z powodu wystąpienia okoliczności , których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac. Zmiany umowy przewidziane w ust. 3 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulmierzyce.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sulmierzycach
ul. Urzędowa 1
98-338 Sulmierzyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2012 godzina 10:40, miejsce: Urząd Gminy w Sulmierzycach ul. Urzędowa 1 98-338 Sulmierzyce, pokój 22 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SULMIERZYCE
- Remont i przebudowa parkingu przy budynku Sulmierzyckiego Domu Kultury w Sulmierzycach
- Budowa systemu sterowania pompami odwodnieniowymi
więcej: przetargi SULMIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla uczestników Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Świadczenie usług cateringowych dla uczestników spotkań organizowanych przez Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
- "Usługa Cateringowa- Piknik dla młodzieży w związku z realizacją projektu " Dziś uczeń - jutro student" na lata 2025, 2026 i 2027"
- "Świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu oraz dostarczaniu obiadów dla 45 osób korzystających z Klubu Seniora w ramach Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA - 4"
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.