Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Warszawa: Przeprowadzenie szkolenia ABC Przedsiębiorczości wraz z indywidualnym doradztwem specjalistycznym w zakresie finansów, prawa oraz rozwoju działalności gospodarczej dla uczestników projektu Radomski Biznes IV, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 273814 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie , ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia ABC Przedsiębiorczości wraz z indywidualnym doradztwem specjalistycznym w zakresie finansów, prawa oraz rozwoju działalności gospodarczej dla uczestników projektu Radomski Biznes IV, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia ABC Przedsiębiorczości wraz z indywidualnym doradztwem specjalistycznym w zakresie finansów, prawa oraz rozwoju działalności gospodarczej dla uczestników projektu Radomski Biznes IV, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zorganizował i przeprowadził co najmniej 3 szkolenia w formie i o tematyce zbliżonej do tematyki objętej usługą szkoleniową - usługi szkoleniowe lub doradcze opisaną w niniejszym SIWZ, dla grupy min. 40 osób każde, o wartości min 30.000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W szczególności wymagane jest aby miejsce przeprowadzenia szkolenia, ośrodek położony był na terenie miasta Radomia. a - miejsce realizacji zamówienia musi być przystosowane do prowadzenia tego typu szkolenia. Miejsce musi odpowiadać potrzebom szkoleniowym grupy 40 osobowej. b - miejsce to powinno spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny. c - zaplecze lokalowe - sale wykładowe, sale ćwiczeniowe o minimalnej pow. 45 m2 wyposażone w stoliki,ławki,pulpity z miejscem siedzącym dla każdego uczestnika. d - zaplecze techniczne, sprzęt niezbędny do realizacji usługi szkoleniowo-doradczej - np. sprzęt audiowizualny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zapewni kadrę trenerów,wykładowców, którzy posiadają: a-Dla I części szkolenia ABC Przedsiębiorczości -Wykształcenie wyższe w jednej z wymienionych dziedzin: ekonomii, bankowości, marketingu, finansów, księgowości, zarządzania, prawa, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Posiadanie przez wykładowcę, wykładowców doświadczenia w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń o podobnej tematyce w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania. b Dla II części szkolenia ABC Przedsiębiorczości Wykształcenie wyższe w jednej z wymienionych dziedzin: ekonomii, bankowości, marketingu, finansów, księgowości, zarządzania, prawa, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Posiadanie przez wykładowcę, wykładowców doświadczenia w prowadzeniu co najmniej 3 szkoleń z zakresu opracowania biznesplanów, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania. c Dla specjalistycznego doradztwa indywidualnego z zakresu finansów Osoba wykonująca przedmiot zamówienia powinna spełniać następujące warunki: 1. Posiadać wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne 2. Posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe 3. Posiadać udokumentowane doświadczenie min. 40 godzin w zakresie udzielania indywidualnych porad z zakresu finansów dla uczestników projektów przy rozwoju i prowadzeniu działalności gospodarczej i pozyskiwaniu środków finansowych z zakresu prawa Osoba wykonująca przedmiot zamówienia powinna spełniać następujące warunki: 1. Posiadać wykształcenie wyższe (magisterskie) prawnicze 2. Posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe 4. Posiadać udokumentowane doświadczenie min. 40 godzin w zakresie udzielania indywidualnych porad z zakresu prawa dla uczestników projektów przy rozwoju i prowadzeniu działalności gospodarczej i pozyskiwaniu środków finansowych z zakresu rozwoju działalności gospodarczej Osoba wykonująca przedmiot zamówienia powinna spełniać następujące warunki: 1. Posiadać wykształcenie wyższe magisterskie. 2. Posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe. 5. Posiadać udokumentowane doświadczenie min. 40 godzin w zakresie udzielania indywidualnych porad z zakresu rozwoju działalności gospodarczej przy rozwoju i prowadzeniu działalności gospodarczej i pozyskiwaniu środków finansowych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił po 1 osobie trener,doradca dla każdej części usługi : usługa szkoleniowa : część I i II oraz po jednej osobie z zakresie indywidualnego doradztwa specjalistycznego - doradztwo finansowe, prawne i z zakresu rozwoju działalności gospodarczej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie w realizacji szkoleń - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trenera, pod warunkiem zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy po uprzednim zaakceptowaniu terminu przez Biuro Projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zzp@wup.mazowsze.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Radomski Biznes IV, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Demontaż , dostawa i montaż nowej linii diagnostycznej, dwóch fabrycznie nowych podnośników czterokolumnowych, nr postępowania 123/Cot/24/MR/PMP
- DRUK I DOSTAWA KALENDARZY FIRMOWYCH DLA UDT ZP-DS-34/24
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Wąski Dunaj 4/6/8 m 3, J. i J. Śniadeckich 1/15 m 13 (w podziale na 2 części)
- Dostawa opraw oświetleniowych oraz świetlówek dla Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych
- Remont pionów kanalizacyjnych, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych przy klatce E oraz A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa łóżek porodowych sygnatura sprawy: 147-W-D-06-2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
- Kompleksowe zorganizowanie wyjazdu studyjnego w ramach operacji własnej pn. "Innowacyjna przedsiębiorczość szansą na rozwój dla pomorskich rolników".
- Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. "Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach"
- Organizacja i realizacja trzech edycji trzydniowych szkoleń stacjonarnych pt. "Przeciwdziałanie przemocy domowej".
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług doradczych, superwizji, warsztatowych oraz szkoleniowych "
- Zorganizowanie szkolenia pn. "Tworzenie i dostosowanie dokumentów cyfrowych pakietu MS Office (Word, Power Point, Excel)" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.