To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-17
Zielona Góra: Stała obsługa prawna w 2014 roku w Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górz
Numer ogłoszenia: 273845 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251945 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górze, ul. Lwowska 25, 65-225 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3272389, faks 068 3272006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała obsługa prawna w 2014 roku w Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gorzowie Wlkp. Filia w Zielonej Górz.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi prawne w zakresie: 1. stałej i kompleksowej obsługi prawnej 2. doradztwa prawnego 3. zastępstw procesowych w postępowaniach sądowych i administracyjnych 4. windykacji należności na terenie działania Filii Zielona Góra zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym w szczególności: - z ustawą z dnia 06.07.1982 r. o radcach prawnych, prawie o adwokaturze albo w oparciu o ustawę z dnia 05.07.2002 r. o świadczeniu pomocy prawnej przez prawników zagranicznych w RP. - z ustawą z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa (Dz.U. z 2012 r. Nr 1187), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, - ustawy z dnia 16 września 2011 r. o zmianie ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2011 r.poz. Nr. 233, poz. 1382) lub ustawy z 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami(j.t. Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651, z późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, - z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r. Nr 150 poz. 907), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, - z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r., Nr 249, poz. 2104), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, - z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 r., Nr 193, poz. 1287 z późn. zm.), aktami wykonawczymi do tej ustawy, - z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm), aktami wykonawczymi do tej ustawy, zarządzeniami Prezesa i Dyrektora ANR, - z ustawą z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego (t.J. Dz. U. z 2011 r., Nr. 233, poz 1382), - z ustawą z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (t.j. z 2000 r., Nr 80, poz. 903 z późn. zm.), - z ustawą z 17.05.1988 r O stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej Dz.U. z 1988 r. nr 29 poz.154 z późń. zm. - z ustawą z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2005 r., Nr 31, poz. 266 z póź. zm.), - z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 153, poz. 901), - innymi obowiązującymi przepisami związanymi przede wszystkim z zagospodarowaniem nieruchomości. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Systematycznej i stałej pracy na rzecz Agencji Nieruchomości Rolnych w zakresie prowadzonych przez nią spraw. Świadczenie usług prawniczych odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu, w którym Zamawiający prowadzi sprawy w wymiarze 8 godzin dziennie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania ANR przez minimum dwóch radców prawnych lub adwokatów. 2. Bieżącego sprawdzania zmian w przepisach prawa dotyczących zagadnień związanych z działalnością ANR, oraz informowania o tych zmianach pracowników. 3. Uczestnictwa w negocjacjach z kontrahentami oraz współudziału w formułowaniu treści umów i projektów porozumień rodzących skutki prawne w sprawach prowadzonych w oparciu o przepisy obowiązujące ANR. 4. Reprezentowania interesów Zamawiającego przed sądami powszechnymi, polubownymi oraz administracyjnymi oraz przed instytucjami orzekającymi. 5. Współudziału w rozpatrywaniu roszczeń, skarg i interwencji. 6. Sprawdzania i parafowania pod względem formalno-prawnym treści projektów: umów dzierżawy, aneksów do umów, porozumień w sprawie sprzedaży oraz dokumentów dotyczących bezumownego użytkowania nieruchomości. 7. Uczestniczenia w regulowaniu stanu prawnego nieruchomości tworzących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa. 8. Opiniowania i wspólnie z Zamawiającym wypracowywania projektów rozstrzygnięć podejmowanych przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem ich zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Sporządzania projektów odpowiedzi na odwołania i skargi wniesione przez Wykonawców wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Prowadzenia postępowań egzekucyjnych (od złożenia wniosku do zakończenia postępowania). 11. Prowadzenia postępowań sądowych przed sądami administracyjnymi, powszechnymi i polubownymi (od wniesienia pozwu do uzyskania prawomocnego orzeczenia), 12. Stałej i ścisłej współpracy z Sekcją Finansowo-Księgową i Windykacji pod kątem monitoringu zaległych należności wobec ANR i w miarę wyczerpania wszystkich możliwych prawnie mechanizmów windykacyjnych, kierowanie wniosków o umorzenie zobowiązań do Biura Prezesa. 13. Współudziału w formułowaniu treści aktów notarialnych, opiniowaniu projektów wewnętrznych aktów normatywnych. 14. Wydawania ustnych i pisemnych opinii prawnych związanych z zakresem działalności ANR. 15. Bieżącego udzielania porad, wyjaśnień i informacji (doradztwa prawnego) związanego z obowiązującymi ANR przepisami. 16. Prowadzenia okresowej sprawozdawczości z wykonywanych usług zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 17. Zapoznania się z instrukcją kancelaryjną i rzeczowym wykazem akt ANR oraz przestrzegania i stosowania postanowień zawartych w tych dokumentach. 18. Współpracy z sekcjami: Gospodarowania Zasobem, Finansowo-Księgowej i Windykacji oraz Organizacyjno-Prawnej dotyczącą prowadzenia spraw związanych z zadaniami i zakresem ich działalności. 19. Wykonywania innych czynności prawnych niezbędnych do należytego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 20. Udział w przetargach organizowanych przez Zamawiającego. 21. Rejestrowania spraw w Systemie Elektronicznego Obiegu Spraw i Dokumentów. 22. Brania udziału w szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego. Zamawiający na czas wykonywania przedmiotu zamówienia udostępni nieodpłatnie Wykonawcy: pomieszczenie biurowe wyposażone w meble, niezbędne materiały biurowe, drukarkę, komputer z dostępem do Internetu, systemu EOSID i Systemu Informacji Prawnej Ze względu na specyfikę zamówienia, Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia realizowany był przez zespół składający się z minimum 3 osób, który będzie kierowany przez wyznaczonego Koordynatora Radców Prawnych. Ponadto Zamawiający zastrzega, iż sprawy powinny być prowadzone przez tę samą osobę przez cały okres świadczenia usługi w celu zapewnienia ciągłości prowadzonych spraw. Wymóg obecności 2 radców lub adwokatów w godzinach pracy Filii odnosi się również do sytuacji uczestnictwa radców w postępowaniach przed sądami, komornikami lub organami administracji publicznej. W takim przypadku Wykonawca zapewni pełną obsługę stanu posiłkując się pozostałymi członkami zespołu. Zamawiający nie określa, ani maksymalnej, ani minimalnej ilości spraw, które zostaną powierzone Wykonawcy w okresie realizacji zamówienia. Wykonawca winien wziąć pod uwagę to, że ilość spraw powierzonych mu w poszczególnych miesiącach może być różna. Jedynie pomocniczo, na podstawie dotychczasowych doświadczeń, Zamawiający może podać, że obecnie prowadzonych jest ogółem około 500 spraw..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO AGATA MATUSIAK-WOJNICZ
jakie przetargi wygrała firma
KANCELARIA RADCY PRAWNEGO AGATA MATUSIAK-WOJNICZ
- Kancelaria Radcy Prawnego Andrzej Łuczyk, ul. Sikorskiego 4, 65-454 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109224,00
Oferta z najniższą ceną: 109224,00 / Oferta z najwyższą ceną: 109224,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa, montaż, rozmieszczenie wyposażenia w pomieszczeniach z zaleceń Sanepid.
- "Zakup harfy koncertowej na potrzeby Filharmonii Zielonogórskiej im. Tadeusza Bairda"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadaszenia pałacu oraz rozbudową oranżerii w ramach zadania pn. "Park Książęcy Zatonie realizowany w ramach projektu "Uatrakcyjnienie Związku Parków""
- Mechaniczne ścinanie poboczy w ciągach dróg woj. admin. przez ZDW w Zielonej Górze - RDW w Kłodawie: Zad. 1 - OD Kłodawa Zad. 2 - OD Drezdenko Zad. 3 - OD Sulęcin Zad. 4 - OD Ośno Lubuskie
- NZ.261.55.2024 Sukcesywne dostawy implantów do stabilizacji kręgosłupa wraz z udostępnieniem instrumentarium
- Remont elewacji budynków nr 2,5,9 zlokalizowanych na terenie RZI w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.