To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Ostrowite: Roboty budowlane w zakresie: wymiany części poszycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, remontem kominów i tarasów oraz przebudową instalacji wentylacyjnej w piwnicy budynku Pałacu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej Kombatant w Ugoszczu
Numer ogłoszenia: 273944 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223986 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT w Ugoszczu, Ugoszcz 30, 87-522 Ostrowite, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-54 270 11 33, faks 0-54 270 11 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie: wymiany części poszycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, remontem kominów i tarasów oraz przebudową instalacji wentylacyjnej w piwnicy budynku Pałacu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej Kombatant w Ugoszczu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Pałacu, w którym mieści się Dom Pomocy Społecznej Kombatant w Ugoszczu, w następującym zakresie: a) roboty rozbiórkowe (dot. pokrycia dachowego z blachy, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych), b) wymiana części elementów konstrukcyjnych dachu i deskowania dachu, c) wykonanie pokrycia dachowego z blachy tytanowo - cynkowej w technologii podwójnego rąbka stojącego - o powierzchni ok. 322 m2, d) wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy tytanowo - cynkowej, e) naprawa i uzupełnienie tynków na kominach o pow. ok. 36 m2, f) remont posadzki na tarasach od strony wejścia głównego i od strony jeziora o łącznej pow. ok. 90 m2 wraz z naprawą podłoża oraz wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, g) przebudowa wentylacji grawitacyjnej pomieszczenia fizjoterapii wraz z wykonaniem izolacji przeciwdźwiękowej i obwodowy z płyt gipsowo - kartonowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr od 8.1 do 8.3 do SIWZ. Wykaz załączników szczegółowo opisujących przedmiot zamówienia: L.p. Nazwa opracowania Załącznik nr 8.1 do SIWZ Projekt budowlany dot. wymiany poszycia dachowego budynku oraz dwa rysunki dotyczące tarasów Załącznik nr 8.2.1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dot. wymiany poszycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i remontem kominów Załącznik nr 8.2.2 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dot. remontu tarasu oraz przebudowy instalacji wentylacyjnej w piwnicy budynku (pomieszczenie fizykoterapii) Załącznik nr 8.3 do SIWZ Przedmiar robót 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiot zamówienia, wykonany zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie, w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji jakości. 3. Zastosowane w toku robót materiały (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające wprowadzenie ich do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją podwykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. 4. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 5. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, należy traktować w myśl art. 29 ust. 3 ustawy, jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji przetargowej. 6. Zamawiający informuje, że roboty stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w budynku wpisanym do rejestru zabytków województwa kujawsko-pomorskiego. Zamawiający posiada prawomocne decyzje: Starosty Rypińskiego zatwierdzającą projekt budowlany oraz udzielająca pozwolenie na roboty budowlane oraz Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalającą na prowadzenie prac w budynku wpisanym do rejestru zabytków. 7. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. 8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, celem zdobycia wszelkich informacji koniecznych do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia. 9. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą nazw i kodów wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwy wg CPV 45 21 52 10-2 roboty budowlane w zakresie domów opieki społeczne, 45 26 12 10-9 wykonywanie pokryć dachowych, 45 26 13 20 -3 kładzenie rynien, 45 41 00 00 -4 tynkowanie, 45 26 21 00 -2 roboty przy wznoszeniu i demontażu rusztowań. 45 45 30 00 -7 roboty remontowe i renowacyjne, 45 33 00 00 - 9 roboty posadzkowe, 45 32 00 00 - 6 roboty izolacyjne, 45 26 23 30 - 3 naprawa konstrukcji betonowych. 10. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 12. Opis sposobu przedstawienia ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Termin wykonania zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia: 10 tygodni, licząc od dnia podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10-2, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.41.00.00-4, 45.26.21.00-2, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.32.00.00-6, 45.26.23.30-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany Maciej Kamiński, ul. Sarnia 6, 87-807 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197145,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 209189,26
Oferta z najniższą ceną: 209189,26 / Oferta z najwyższą ceną: 209189,26
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.