eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapWykonanie ocieplenia ścian budynku wraz z remontem dachu na budynku Dolna 15 w Gołdapi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Gołdap: Wykonanie ocieplenia ścian budynku wraz z remontem dachu na budynku Dolna 15 w Gołdapi.
Numer ogłoszenia: 273984 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Mieszkalnych w Gołdapi Spółka z o.o. , ul. Konstytucji 3 Maja 3, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 615 02 81, faks 087 615 08 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ocieplenia ścian budynku wraz z remontem dachu na budynku Dolna 15 w Gołdapi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie ocieplenia ścian budynku wraz z remontem dachu na budynku Dolna 15 w Gołdapi. Ściany budynku należy ocieplić styropianem gr 15 cm, położyć strukturę z wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku silikatowego i fakturą kamyczkową z ziarnem 1,5mm (kaszka). Remont dachu polega na wymianie starej dachówki na dachówkę ceramiczną esówką,pokrycie dachu folią wstępnego krycia, wzmocnienie konstrukcji poprzez wymianę uszkodzonych elementów więźby dachowej oraz przemurowanie kominów z cegły klinkierowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 2.1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy 2.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.1.3. Udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji 2.1.4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, 2.1.5. Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt.4 SIWZ) 2.1.6. Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1.niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.7. Udzielą 30 dniowego terminu płatności, 2.1.8. Udokumentują posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności nie mniej 80 000 zł. 2.1.9. Posiadają wiedzę i uprawnienia do wykonania prac w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2.1.10 Złożą oświadczenie, że w ubiegłym roku obrotowym tj.: 2008, uzyskali obrót nie mniej niż 300 000 zł. wraz z wykazem wykonanych przez siebie robót.(Na żądanie Komisji przetargowej oryginały podpisanych umów do wglądu)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 3.1.2.Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2). 3.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) 3.1.4. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 3 , (dotyczy osób określonych w pkt. 3.1.5 ) 3.1.5.Uprawnienia budowlane do wykonania robót ogólnobudowlanych na budynku.. 3.1.6. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 3.1.7 Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ 3.1.8 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą. 3.1.9 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. 3.1.10 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (załącznik nr 4), 3.1.11 Wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty. 3.1.12 Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale na załączniku nr 5; załącznik nr 6 dołączyć jako zaakceptowany przedmiar robót. 3.1.13 Kosztorys ofertowy załącznik nr 7.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.goldap.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie ADM Gołdap (pokój Nr2), ul. Konstytucji 3 Maja 3, nie później niż do dnia 10.09.2009 r. do godz. 10 00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.