eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryDostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Tarnowskie Góry: Dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 274184 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych. Zamówienie składa się z 18 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 Dezynfekcja rąk Pakiet 2 Dezynfekcja rąk z zastosowaniem preparatów żelowych Pakiet 3 Dezynfekcja skóry Pakiet 4 Dezynfekcja błon śluzowych Pakiet 5 Preparaty antyseptyczne na bazie jodu Pakiet 6 Dezynfekcja i mycie endoskopów ręczne Pakiet 7 Dezynfekcja i mycie endoskopów w myjni - dezynfektorze OLYMPUS EUROPE mini ETD Pakiet 8 Proszkowe preparaty dezynfekcyjne. Pakiet 9 Dezynfekcja punktowa preparatami w granulacie Pakiet 10 Tabletki dezynfekcyjne Pakiet 11 Dezynfekcja powierzchni wrażliwych na alkohol przy pomocy chusteczek dezynfekcyjnych Pakiet 12 Preparaty dezynfekcyjne w aerozolu Pakiet 13 Preparaty dezynfekcyjne w postaci aktywnej piany Pakiet 14 Dezynfekcja manualna narzędzi, powierzchni, sprzętu medycznego Pakiet 15 Preparaty dezynfekcyjne sporobócze szybkodziałające Pakiet 16 Dezynfekcja i mycie narzędzi powierzchni i sprzętu medycznego Pakiet 17 Preparaty dezynfekcyjne do likwidacji pleśni i grzybów Pakiet 18 Preparaty antyseptyczne na bazie oktenidyny 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach D.1 ÷ D.18 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca oświadczy, że: 4.1. posiada aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania (jeśli zaoferowany preparat wymaga posiadania niżej wymienionych dokumentów), tj.: a) dla produktów kwalifikowanych, jako wyrób medyczny- deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE i - o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego; b) dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz.U.z 2002r. Nr 175 poz. 1433); c) dla antyseptyków kwalifikowanych jako produkty lecznicze - pozwolenie o którym mowa w ustawie Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 r. nr 45, poz. 271 z późn. zm.); d) certyfikaty dopuszczające do obrotu i stosowania, oraz potwierdzenie, że są przebadane zgodnie z normą PN EN albo w akredytowanych laboratoriach. 4.2. posiada stosowne dokumenty opisujące działanie bójcze oferowanych środków wymaganego spektrum działania poparte opinią np. PZH lub sprawozdaniem z badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami wynikającymi z aktualnych przepisów obowiązującego prawa, 4.3. posiada karty charakterystyki proponowanych preparatów (należy przedłożyć przy podpisaniu umowy), 4.4. proponowany przedmiot i warunki realizacji zamówienia są zgodne z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie, a w przypadku antyseptyków kwalifikowanych jako produkty lecznicze z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz.U. z 2008 r. nr 45, poz. 271 z późn. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nie krótszy niż 12 miesięczny okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia od daty dostawy do Szpitala. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę. II TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA, SPOSÓB DOSTAWY, PŁATNOŚĆ 1. Wymagany okres realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od dnia 29.08.2013 r. lub do wyczerpania wartości umowy w zakresie poszczególnego pakietu. 2. Sposób dostawy: loco magazyn Zamawiającego na koszt Wykonawcy w godzinach od 7:00 do 14:00. 3. Częściowe dostawy z rozładunkiem odbywać się będą w ilościach wskazanych w zamówieniu w terminie do 2 dni roboczych, po uprzednim zamówieniu drogą faxową lub emailową przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4. Miejsce dostawy: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A., ul. Pyskowicka 47-51, ul. Opolska 21, 42-612 Tarnowskie Góry. 5. Warunki płatności: do 60 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionego oryginału faktury..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr [E] do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    - katalog, folder, instrukcje użytkowania preparatu lub inny dokument w języku polskim dla każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w szczególności przeznaczenie preparatu i obszar zastosowania, stężenie, spektrum działania przy danym stężeniu, czas działania oraz opis składu jakościowego i ilościowego.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] 3. Wzór oświadczeń - część [E] 4. Wzór oświadczeń - część [F]

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), - nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów, - gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym, - w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym, - w razie konieczności zmiany miejsca dostawy, Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartosci umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 Dezynfekcja rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o natychmiastowym i przedłużonym działaniu, , niealergizujący , niewysuszający skóry, nieodtłuszczający skóry, o pH neutralnym B,Tbc,F,V(otoczkowe i bezotoczkowe) 500 ml 400 2 Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk o natychmiastowym i przedłużonym działaniu, , niealergizujący , niewysuszający skóry, nieodtłuszczający skóry, o pH neutralnym B,Tbc,F,V(otoczkowe i bezotoczkowe ) 5 l 10 3 Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, niepowodujący wysuszania skóry rąk o pH neutralnym nie zawierający mydła kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk 500 ml 1500 4 Preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, niepowodujący wysuszania skóry rąk o pH neutralnym nie zawierający mydła kompatybilny z preparatem do dezynfekcji rąk 6 l 60 Emulsja o działaniu pielęgnującym i regenerującym skórę o pH neutralnym. 500 ml 50 5 Płyn dezynfekujący do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk zawierający chlorhexydynę o przedłużonym działaniu B,F 500 ml 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Dezynfekcja rąk z zastosowaniem preparatów żelowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat w postaci żelu na bazie etanolu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, o działaniu natychmiastowym i przedłużonym, posiadający szerokie spektrum działania. B,F,V otoczkowe i bezotoczkowe,Tbc, 500 ml 450 2 Preparat w postaci żelu na bazie etanolu do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk, o działaniu natychmiastowym i przedłużonym, posiadający szerokie spektrum działania. B,F,V otoczkowe i bezotoczkowe,Tbc, 5 l 20 Uwaga: Opakowania preparatów w płynie służące do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk winny być odpowiednie do podajników łokciowych typu DERMADOS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 -Dezynfekcja skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry, bez zawartości jodu i jego związków , bez grup fenolowych. B,Tbc,F,V (otoczkowe i bezotoczkowe) Od 250 ml do 350 ml aerosol 300 2 Preparat bezbarwny do odkażania i odtłuszczania skóry, bez zawartości jodu i jego związków , bez grup fenolowych. B,Tbc,F,V (otoczkowe i bez-otoczkowe) 1 l 230 3 Preparat barwiony do odkażania odtłuszczania, zabarwiania skóry, bez zawartości jodu i jego związków, bez grup fenolowych B,Tbc,F,V (otoczkowe i bez-otoczkowe) 1 l 90.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Dezynfekcja błon śluzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Alkoholowy preparat do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego , zawierający etanol, chlorheksydnę, nadtlenek wodoru oraz poliwidon jako subst. zagęszczającą pH 4,5 - 5 , bez zawartości jodu B,F,V, Pierwotniaki 1 l 130 2 Alkoholowy preparat do dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej i gardła , oparty o etanol, chorheksydynę, nadtlenek wodoru pH - 5,0 bez zawartości jodu. B,F,V, 300 ml 90.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Preparaty antyseptyczne na bazie jodu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami oraz stosowany w antyseptyce śluzówek i ran, wodny roztwór pvp-jodu przy dostępności jodu 0,75g/100g. Mający również zastosowanie w antyseptycznym myciu ciała, kąpieli w wannie , dekontaminacji MRSA, płukaniu ust, płukaniu ran , owrzodzeń , odleżyn, zgorzeli. w ginekologii i położnictwie. B,Tbc,F,V,S,P 1 l 12 2 Preparat do dezynfekcji skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami oraz stosowany w antyseptyce śluzówek i ran, wodny roztwór pvp-jodu przy dostępności jodu 0,75g/100g. Mający również zastosowanie w antyseptycznym myciu ciała, kąpieli w wannie , dekontaminacji MRSA, płukaniu ust, płukaniu ran , owrzodzeń , odleżyn, zgorzeli. w ginekologii i położnictwie. B,Tbc,F,V,S,P 250 ml 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Dezynfekcja i mycie endoskopów ręczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat dezynfekcyjny na bazie 2% aldehydu glutarowego do dezynfekcji endoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego o działaniu sporobójczym do wielokrotnego użycia w czasie do 30 dni Wymagane paskowe testy kontrolne sprawdzające aktywność roztworu B,F,V,S, Tbc 5 l 8 2 Płynny, trójenyzmatyczny preparat manualnego mycia zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych, endoskopów i innych wyrobów medycznych o pH neutralnym i działaniu bakteriostatycznym, Z pompką dozującą 1 l 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7- Dezynfekcja i mycie endoskopów w myjni - dezynfektorze OLYMPUS EUROPE mini ETD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Płynny środek dezynfekcyjny zawierający 20% aldehyd glutarowy, aktywny w stosunku do bakterii (łącznie z prątkami grużlicy) grzybów i wirusów. Przeznaczony do chemiczno-technicznej dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w urządzeniu myjąco-dezynfekującym z pompą dozującą B,,Tbc, V, F, S 5 l 25 2 Preparat przeznaczony do mycia endoskopów w procesie chemiczno-termicznej dezynfekcji endoskopów i oprzyrządowania w urządzeniu myjąco-dezynfekującym z pompą dozującą 5 l 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Proszkowe preparaty dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat do dezynfekcji manualnej narzędzi na bazie nadtlenku wodoru, niezawierający aldehydów i chloru, bezwonny w roztworze i całkowicie rozpuszczalny .Przygotowanie roztworu w wodzie o temp. pokojowej. B,F,Tbc V(HIV, HBV, Polio), S 2 kg 35 2 Aktywator do w/w preparatu poszerzający spektrum działania o prątki gruźlicy i spory. 2 l 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Dezynfekcja punktowa preparatami w granulacie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat chlorowy w granulkach do zasypywania miejsc skażonych B,F,V, Tbc 500 g 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 Tabletki dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat w postaci tabletek dezynfekcyjnych na bazie aktywnego chloru . B, F,V,Tbc Do 1 kg 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11-Dezynfekcja powierzchni wrażliwych na alkohol przy pomocy chusteczek dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Chusteczki czyszczące i dezynfekujące małe powierzchnie ,wyroby medyczne (w tym głowice USG) oraz endoskopy .Mozliwość stosowania do powierzchni pozostających w kontakcie z żywnością a także inkubatorów B,Tbc, F,V Do 100 szt. 15000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12- Preparaty dezynfekcyjne w aerozolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat do dezynfekcji małych powierzchni czystych, na bazie alkoholi i czwartorzędowych soli amoniowych, nie zawierający aldehydów, gotowy do użycia B, F, MRSA,V ( otoczkowe, bezotoczkowe), Tbc 0,5 l rozpylacz 500 2 Preparat do dezynfekcji małych powierzchni czystych, na bazie alkoholi i czwartorzędowych soli amoniowych, nie zawierający aldehydów, gotowy do użycia B, F, MRSA,V ( otoczkowe, bezotoczkowe), Tbc 5 l 80 3 Preparat do dezynfekcji małych powierzchni i sprzetów medycznych bez zawatości alkoholu , chloru i aldehydu, gotowy do użycia B,F,V,Tbc 0,5 l rozpylacz 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13-Preparaty dezynfekcyjne w postaci aktywnej piany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat w postaci aktywnej piany do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych i małych powierzchni. Bez zawartości alkoholu etylowego i bez zawartości chlorków. Możliwość stosowania od 1-go dnia życia B,Tbc,F,V 750 ml 150.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14- Dezynfekcja manualna narzędzi, powierzchni, sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Płynny trójenzymatyczny preparat do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i innych wyrobów medycznych działający w czasie do 5 min. B,Tbc,F,V 1l -z dozownikiem 60 2 Płynny trójenzymatyczny preparat do manualnego mycia i dezynfekcji zanieczyszczonych narzędzi chirurgicznych i innych wyrobów medycznych działający w czasie do 5 min. B,Tbc,F,V 5 l- z pompką dozującą 25 3 Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych i, wanien z hydromasażem, niskopieniący , skuteczny w obecności zanieczyszczeń organicznych. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, posiadający dobre właściwości myjące w zimnej wodzie. Działający w czasie do 15 min B,Tbc,F,V (HIV), 1l -z dozownikiem 10 5 Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych i, wanien z hydromasażem, niskopieniący , skuteczny w obecności zanieczyszczeń organicznych. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, posiadający dobre właściwości myjące w zimnej wodzie. Działający w czasie do 15 min B,Tbc,F,V (HIV), 5 l- z pompką dozującą 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15- Preparaty dezynfekcyjne sporobócze szybkodziałające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat dezynfekcyjny o działaniu sporobójczym do szybkiej dezynfekcji i mycia brudnych narzędzi chirurgicznych, endoskopów i innych wyrobów medycznych, bez zawartości aldehydów i fenoli . Czas działania sporobójczego do 20 min. B, V, grzyby drożdżopodobne, Tbc, S Do 1 kg lub saszetki 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16 - Dezynfekcja i mycie narzędzi powierzchni i sprzętu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Skoncentrowany preparat dezynfekcyjno -myjący do dużych powierzchni czystych i zanieczyszczonych organicznie , zawierający podchloryn sodu B,F,V Tbc W czasie do 15 min.,S w czasie do 60 min. 5 l 10 2 Preparat na bazie nadtlenku wodoru , bez zawartości chloru ,fenolu i aldehydów, do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętu medycznego .Preparat z możliwością stosowania w obecności pacjentów B F,V(otoczkowe, bezotoczkowe) w czasie 15 min. Tbc w czasie 30 min. 1 l 5 3 Preparat w postaci koncentratu na bazie czwartorzędowych związkow amonowych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni posiadający szerokie spektrum działania B,F,V, Mycobacterium terrae 1 l z dozowni kiem 40 4 Preparat w postaci koncentratu na bazie czwartorzędowych związkow amonowych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni posiadający szerokie spektrum działania B,F,V, Mycobacterium terrae 5 L 30 Wymagania do poz.1 i poz.4: Wymagana pompka dawkująca w ilości 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17- Preparaty dezynfekcyjne do likwidacji pleśni i grzybów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gotowy do użycia preparat na bazie podchlorynu sodu do natychmiastowej likwidacji pleśni i grzybów .Preparat ma wysokie właściwości bakteriobójcze, odświeża powierzchnie 0,5 l rozpylacz 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18-Preparaty antyseptyczne na bazie oktenidyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Preparat do dezynfekcji ran,błon śluzowych bezbarwny ,bez zawartości jodu B(MRSA),F.V (HBV,HIV,Herpes simplex) 250 ml 200 2 Preparat do dezynfekcji ran,błon śluzowych bezbarwny ,bez zawartości jodu B(MRSA),F.V (HBV,HIV,Herpes simplex) 1 l 40 3 Antybakteryjna emulsja do mycia ciała o działaniu bakteriobójczym , zawierająca octenidynę, o pH neutralnym dla skóry MRSA, Enterococcus hirae, Pseudomonas aeruginosa, E.coli w czasie 60 s 500 ml 20 6 Preparat do nawilżania ,oczyszczania skolonizowanych,skontaminowanych ran przewlekłych w postaci żelu .Bez zawartości barwników i alkoholu. F,B( MRSA, VRE, E.coli, Pseudomonas aeruginosa,Acinetobacter Baumannie) 20 ml 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 29.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.