eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmDostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Chełm

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-30

Chełm: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Chełm
Numer ogłoszenia: 27434 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm , ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, faks 082 5652254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Chełm.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Chełm. Zakres zamówienia obejmuje: 1. dostawę materiałów biurowych na potrzeby związane z przeprowadzeniem na terenie Miasta Chełm kwalifikacji wojskowej 2012: 1/Segregator A4 75 mm z kartonu pokryty od zewnątrz polipropylenem, z mechanizmem dźwigniowym - kolory: granatowy, zielony, szary,- 10 szt.; 2/Segregator A4 50 mm z kartonu pokryty od zewnątrz polipropylenem, z mechanizmem dźwigniowym - kolory granatowy, zielony, szary - 10 szt.; 3/ Koszulki plastikowe matowe A4 do segregatora (100szt.)- 2 op.; 4/ Skoroszyty plastikowe A-4 do wpinania do segregatora, tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta, wysuwany papierowy pasek do opisu różne kolory - 80 szt.; 5/ Długopisy z wkładem wymiennym, uruchamiany górnym przyciskiem, obudowa metalowa z gumowanym uchwytem, grubość linii pisania min. 0,3 mm wraz z 20 szt wkładów wymiennych niebieskich i 20 szt. wkładów czarnych- 40 szt.; 6/ Długopisy zwykłe z wkładem wymiennym niebieskie, - 20 szt.; 7/ Długopisy zwykłe z wkładem wymiennym czerwonym,- 10 szt.; 8/ Długopisy żelowe z wkładem wymiennym niebieskie, - 20 szt.; 9/ Długopisy żelowe z wkładem wymiennym czarne, - 20 szt.; 10/ Zakreślacze - żółte, pomarańczowe, niebieskie, ścięta końcówka, szerokość linii od 2-5 mm - 20 szt.; 11/ Skoroszyt kartonowy z zawieszką A4 biały - 100 szt.; 12/ Skoroszyt kartonowy A4 biały - 100 szt.; 13/ Cienkopisy czarne grubość linii pisania 0,4 mm, plastikowa końcówka oprawiona w metal - 10 szt.; 14/ Cienkopisy czerwone grubość linii pisania 0,4 mm, plastikowa końcówka oprawiona w metal - 10 szt.; 15/ Cienkopisy zielone grubość linii pisania 0,4 mm, plastikowa końcówka oprawiona w metal - 10 szt.; 16/ Nożyczki metalowe 16 -18 cm.- 6 szt.; 17/ Teczka z gumką tekturowa lakierowana - kolor - 20 szt.; 18/ Teczka lakierowana z gumką biała - 20 szt.; 19/ Ofertówka A4 przezroczysta - 50 szt.; 20/ Brulion A-5 w kratkę - 6 szt.; 21/ Ołówki drewniane z gumką, twardość HB, grafit w całości wklejany - 10 szt.; 22/ Ołówki automatyczne z gumką - 10 szt.; 23/ Korektor w płynie z pędzelkiem pojemność min. 20 ml - 10 szt.; 24/ Korektor w taśmie jednorazowy (dł. taśmy min. 10 m) - 10 szt.; 25/ Korektor w piórze pojemność min. 7 ml - 5 szt.; 26/ Tusz do stempli polimerowych czerwony pojemność min. 25 ml - 2 szt.; 27/ Klej do papieru w sztyfcie - 5 szt.; 28/ Gumki do ścierania ołówka i atramentu - 10 szt.; 29/ Ofertówka na dokumenty A4 bezbarwne - 20 szt.; 30/ Notesy samoprzylepne 51 x 51mm - 10 bl.; 31/ Zakładki indeksujące 4x20x50 mm (40 kartek) - 10 bl.; 32/ Taśma samoprzylepna mleczna usuwalna z powierzchni papierowych z podajnikiem (dł. min. 30. szer. 19 mm)- 10 szt.; 33/ Taśma pakowa 50mm x 50m brązowa - 4 szt.; 34/ Spinacze duże okrągłe 50 mm (op. 100 szt.) - 3 op.; 35/ Koperty samoklejące białe C6 (op. 100 szt.) - 10 op.; 36/ Koperty samoklejące białe B5 (op. 100 szt.) - 6 op.; 37/ Koperty samoklejące białe C4 (op. 100 szt.) - 1 op.; 38/ Koperty rozszerzane (boki i dno) B4 białe samoklejące (op. 100 szt.) - 1 op.; 39/ Papier kserograficzny A4 (gramatura-80g/m2 wilgotność- 3,8-5,0 %, jasnośćD65 110%) - 30 ryz; 40/ Papier kserograficzny A3 (gramatura-80g/m2 wilgotność- 3,8-5,0 %, jasnośćD65 110%)- 2 ryzy; 41/ Papier ozdobny A4 Metallic perłowy 120 g - 2 ryzy; 42/ Papier kserograficzny A4 gramatura-80g/m2 kolor vanilla - 1 ryza; 43/ Papier kancelaryjny A3 - 1 ryza; 44/ Kostka kolorowa klejona 400 kartek - 10 szt. 45/ Teczka bezkwasowa wiązana A4- 50 szt.; 46/ Flamastry czarne - 10 szt.; 47/ Teczka skrzydłowa na rzepy-szeroki grzbiet 40 mm - 5 szt.; 48/ Marker mikro do CD - 10 szt.; 49/ Płyty CD - R (opak. 50 szt.)- 2 op.; 50/ Płyty DVD + R (opak. 50 szt.)- 2 op. 51/ Pamięć USB 4GB - 2 szt.; 52/ Koperty papierowe z okienkiem na płyty (opak.100 szt.)- 1 op.; 53/ Folia do laminacji A4 gr.100 mic (opak.100 szt.) - 1 op.; 54/ Papier samoprzylepny A4 (op.10 szt.) - 2 op.; 55/ Nożyk mały z blok.- 5 szt.; 56/ Gumki recepturki o śr.80 mm op. 0,5 kg - 1 op.; 57/ Toner do drukarki HP Laser Jet 1022 - 2 szt.; 58/ Papier toaletowy (op. 8 rolek) - 3 szt.; 59/ Ręczniki papierowe (op. 2 rolki) - 15 szt. 2. 2. Dostawa papieru kserograficznego przeznaczonego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta Chełm: 1/Papier kserograficzny A4, gramatura-80g/m2, białość (CIE)-161 , gładkość-170 cm3, grubość-108 mikrometrów, wilgotność- 3,8-5,0 %, jasność D65 110%; 2/ Papier kserograficzny A3 , gramatura-80g/m2, białość (CIE)-161, gładkość-170 cm3, grubość-108 mikrometrów, wilgotność- 3,8-5,0 %, jasnośćD65 110%..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna 30.19.21.24 - Długopisy z końcówką z filcu 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.92.30 - Koperty 30.19.93.00 - Papier wytłaczany lub perforowany 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.71.32 - Interfejs USB .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek jeżeli zostanie on spełniony łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał techniczny Wykonawców.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączny potencjał kadrowy Wykonawców

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączną sytuację ekonomiczna i finansową Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika winien złożyć wraz z oferta stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale (ewentualnie notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa). 2. Jeżeli najkorzystniejsza ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://chelm.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędu Miasta Chełm, Wydział Zarządzania Kryzysowego, pok. nr 2, ul. Reformacka 24a, 22-100 Chełm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm (parter), ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.