Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Suwałki: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych: Część nr 1: Profesjonalny kucharz Część nr 2: Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC z modułem języka angielskiego Część nr 3: Obsługa komputera z modułem obsługi Internetu - Przeprowadzone zostanie w 2 edycjach.
Numer ogłoszenia: 274678 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kościuszki 71A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5653704, faks 087 5653501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych: Część nr 1: Profesjonalny kucharz Część nr 2: Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC z modułem języka angielskiego Część nr 3: Obsługa komputera z modułem obsługi Internetu - Przeprowadzone zostanie w 2 edycjach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia dla osób bezrobotnych: Część nr 1: Profesjonalny kucharz-250 godz. dla 10 osób. Część nr 2: Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC z modułem języka angielskiego-210 godz. dla 7 osób. Część nr 3: Obsługa komputera z modułem obsługi Internetu-120 godz. dla 20 osób. - Przeprowadzone zostanie w 2 edycjach, każda po 10 osób..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli złoży: a) oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, aktualnego na rok 2013, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 674 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna: Część nr 1: Profesjonalny kucharz. zorganizowanie i przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 szkoleń dla minimum 8 osób każde, których celem było teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania zawodu kucharza lub kucharza małej gastronomii. Część nr 2: Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC z modułem języka angielskiego. zorganizowanie i przeprowadzenie z należytą starannością w okresie 3 ostatnich lat, licząc od dnia upływu terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 szkoleń, dla grupy co najmniej 6 osób, których celem było nabycie umiejętności projektowania procesów technologicznych i opracowania dokumentacji oraz obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC Część nr 3: Obsługa komputera z modułem obsługi Internetu. zorganizowanie i przeprowadzenie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 szkoleń których celem było nabycie umiejętności obsługi komputera w stopniu podstawowym lub średniozaawansowanym dla minimum 10 osób każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli wykaże się posiadaniem: Część nr 1: Profesjonalny kucharz. a) sali wykładowej, przystosowanej do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającej wymagania ergonomiczne i bhp, wyposażonej w co najmniej 10 miejsc do siedzenia, stoliki/ławki w ilości dostosowanej do liczby uczestników, rzutnik, ekran, tablicę kredową lub flipchart, b) dostępu do pracowni symulacyjnej do nauki zawodu kucharza lub/i lokalu gastronomicznego (restauracji), w której odbywać się będą zajęcia praktyczne- przygotowywanie i serwowanie potraw. Restauracja powinna posiadać specjalistyczne zaplecze - kuchnię, dostosowaną do wymogów szkoleniowych, zapewniającą bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, wyposażoną w odpowiednią ilość niezbędnych, profesjonalnych i nowoczesnych urządzeń, sprzętu i akcesoriów W czasie szkolenia uczestnicy muszą mieć to wyposażenie do dyspozycji, w ilości umożliwiającej każdemu uczestnikowi kursu samodzielne wykonywanie prac. Muszą też mieć do dyspozycji niezbędne produkty żywnościowe do przygotowania różnych potraw, określonych programem szkolenia. W przypadku sprzętu, maszyn, urządzeń, czy pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć przedwstępną umowę lub pismo o zapewnieniu wypożyczenia dzierżawy, wynajmu, itp. Część nr 2: Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC z modułem języka angielskiego. - bazy lokalowej, będącej w dyspozycji wykonawcy, tj. pracowni do prowadzenia zajęć szkoleniowych spełniającej wymagania ergonomiczne, bhp i ppoż. wyposażonej w: 1/ co najmniej 2 obrabiarki: 1 tokarka + 1 frezarka sterowane numerycznie z oprzyrządowaniem i zestawem narzędzi, 2/ 7 sztuk zestawów komputerowych z pulpitem operatorskim i oprogramowaniem symulującym pracę sterownika i systemem symulacyjnym oraz 7 miejsc do siedzenia, 3/ rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart. 4/sali do prowadzenia nauki języka angielskiego, z dostępem do zaplecza socjalnego i sanitarnego, spełniającej wymagania bhp i ppoż., wyposażonej w: - rzutnik multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, - 7 miejsc do siedzenia oraz stoliki/ławki, w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia. W przypadku sprzętu, maszyn, urządzeń, czy pomieszczeń do przeprowadzenia zajęć, gdzie forma prawna jest inna niż własna, należy dołączyć przedwstępną umowę lub pismo o zapewnieniu wypożyczenia dzierżawy, wynajmu, itp. Część nr 3: Obsługa komputera z modułem obsługi Internetu a) sali wykładowej, przystosowanej do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym, spełniającej wymagania ergonomiczne i bhp, wyposażonej w 10 miejsc do siedzenia, stoliki/ławki w ilości dostosowanej do liczby uczestników, 10 komputerów z oprogramowaniem: systemem operacyjnym Windows XP lub Windows 7 lub Windows 8, ewentualnie innym, równoważnym; pakiet biurowy Microsoft Office lub Open Office, ewentualnie inny, równoważny z dostępem do Internetu oraz rzutnik, ekran, tablicę kredową lub flipchart.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, jeżeli wskaże: - do prowadzenia zajęć teoretycznych: a) osobę, która prowadzić będzie zajęcia z zakresu bhp, posiadającą kwalifikacje do pracy na stanowisku co najmniej inspektora do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy, co najmniej 2- letni staż pracy na tym stanowisku, uprawnienia pedagogiczne oraz doświadczenie w realizacji co najmniej 1 szkolenia grupowego z dziedziny bhp dla co najmniej 8 osób, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, b) osobę/y, z wykształceniem wyższym kierunkowym (w zakresie wykładanego przedmiotu), uprawnieniami pedagogicznymi, która wykaże się w ostatnich 3 latach ( licząc od daty upływu terminu składania ofert), co najmniej 2- letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca lub nauczyciel przedmiotów zawodowych z zakresu gastronomii i dodatkowo doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w co najmniej 2 szkoleniach grupowych, każde dla grupy co najmniej 8 osób, których celem było przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu kucharza lub kucharza małej gastronomii, - do prowadzenia zajęć praktycznych: osobę/y z wykształceniem minimum średnim, która wykaże się w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty upływu terminu składania ofert) co najmniej 2 - letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku samodzielnego kucharza lub szefa kuchni i dodatkowo doświadczeniem w prowadzeniu zajęć praktycznych w co najmniej 2 szkoleniach grupowych, każde dla grupy co najmniej 8 osób, przygotowujących praktycznie do wykonywania zawodu kucharza lub kucharza małej gastronomii. - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Część nr 2: Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC z modułem języka angielskiego. a) osobę/y z wykształceniem wyższym kierunkowym (w zakresie wykładanego przedmiotu), przygotowaniem pedagogicznym, którzy wykażą się w ostatnich 3 latach (licząc od daty upływu terminu składania ofert), co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym jako wykładowca lub nauczyciel przedmiotów zawodowych - zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz dodatkowo doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w co najmniej 2 szkoleniach grupowych, każde dla grupy co najmniej 6 osób, których celem była nabycie umiejętności projektowania procesów technologicznych i opracowania dokumentacji oraz obsługi obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, b) osobę/y z wykształceniem magisterskim w zakresie filologii angielskiej oraz uprawnieniami pedagogicznymi. Należy wykazać posiadanie w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty upływu terminu składania ofert), co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego jako wykładowca lub nauczyciel języka angielskiego i dodatkowo doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej 2 szkoleń grupowych w zakresie języka angielskiego, każde dla grupy co najmniej 8 osób. Część nr 3: Obsługa komputera z modułem obsługi Internetu. wskaże osobę/y, które posiadają wykształcenie wyższe informatyczne, ukończony kurs pedagogiczny oraz doświadczenie w postaci przeprowadzenia zajęć w co najmniej 2 szkoleniach grupowych, każde dla grupy co najmniej 10 osób, których celem było nabycie umiejętności obsługi komputera w stopniu podstawowym lub średniozaawansowanym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ program szkolenia zgodny z wymogami określonymi w SIWZ, 2/ ewentualnie dokumenty dotyczące potwierdzenia jakości usług szkoleniowych - certyfikaty jakości usług, np. Akredytacja na prowadzenie szkolenia o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia nadana przez Kuratora Oświaty, właściwego dla siedziby instytucji szkoleniowej lub/i certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO lub inny równoważny certyfikat jakości usług szkoleniowych. 3/ pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w tym do podpisania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), 4/ wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, 5/ wzór zaświadczenia uczestnictwa w szkoleniu, 6/ wzór ankiety oceniającej szkolenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
- 3 - Jakość usług potwierdzona posiadaniem certyfikatu jakości usług - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Stosownie do art. 144 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na: a) zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, b) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, c) zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w szkoleniu lub niestawienia się pomimo wezwania Zamawiającego) d) zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 2. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; - zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach, ul. Kościuszki 71A, tel. (0-87) 5652672, pokój nr 26, 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach, ul. Kościuszki 71A, 16-400 Suwałki, tel. (0-87) 5652650, pokój nr 15 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pn. Bezpośrednio do zatrudnienia - inwestycje w kwalifikacje i doświadczenie zawodowe bezrobotnych powiatu suwalskiego w ramach Poddziałania 6.1.3 POKL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profesjonalny kucharz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny kucharz-250 godz. dla 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
- 3. Jakość usług potwierdzona posiadaniem certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC z modułem języka angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Programowanie i obsługa urządzeń sterowanych numerycznie CNC z modułem języka angielskiego-210 godz. dla 7 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
- 3. Jakość usług potwierdzona posiadaniem certyfikatu jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa komputera z modułem obsługi Internetu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa komputera z modułem obsługi Internetu-120 godz. dla 20 osób. - Przeprowadzone zostanie w 2 edycjach, każda po 10 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 30
- 3. Jakość usług potwierdzona posiadaniem certyfikatu jakości usług - 10
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz remont 5 studni wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej do budynku przy ul. Hamerszmita 6 w Suwałkach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej w ramach rozbudowy sieci informatycznej Gminy Tuchomie.
- Przeprowadzenie kursów dla Zespołu Szkół w Wąbrzeźnie w ramach projektu "Podniesienie efektywności i jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół w Wąbrzeźnie"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.