Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-15
Horyniec-Zdrój: Przebudowa drogi dz. nr ewid. 511 (boczna drogi gminnej nr 005051R) w miejscowości Puchacze w km 0+000-0+900
Numer ogłoszenia: 274944 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Horyniec-Zdrój , Al. Przyjaźni 5, 37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 016 6313455, faks 016 6313455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dz. nr ewid. 511 (boczna drogi gminnej nr 005051R) w miejscowości Puchacze w km 0+000-0+900.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Charakterystyka techniczna -klasa techniczna kategorii D -Vp = 30kmh, kategoria ruchu KR 1 - 2 -szerokość jezdni km 0 + 000 - km 0 + 900 - 3.00m -teren płaski -przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000- km 0 + 900 -szerokość pobocza ziemnego str. L i P: 1.00m - 1.50m -projektowane mijanki dł. 10mb, szer. 1.00m, skosy str. L i P na dł. 3mb -projektowana nawierzchnia drogi bitumiczna + wzmocnienie -odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych -przebieg drogi teren niezabudowany -charakter ruchu ogólnodostępny, gospodarczy i turystyczny 2. Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: -PPO km 0 + 000 krawędź skrzyżowania z drogą gminną Puchacze przez wieś -KPO km 0 + 900 koniec istniejącej drogi gminnej Projektowana przebudowa znajduje się w całości w granicach pasa drogowego drogi gminnej stanowiącej własność Gminy Horyniec - Zdrój i obejmuje działki obręb geodezyjny Podemszczyzna nr ewidencyjny 511. 3.Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi dostosować do istniejącej nawierzchni poprzez profilowanie równiarką do zadanych spadków, następnie uzupełnić ubytki str. L i P, wykonać wzmocnienia mieszanką sortowana 0/63 i 0/32. Następnie projektuje się ułożenie warstwy ścieralnej gr. 6cm z betonu asfaltowego KR 1 - 2 w I etapie i gr. 3cm w II etapie. Spadki podłużne projektowanej niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny wg istniejącego, rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0 + 200 -3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie -6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 -5cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 -7cm warstwa dolna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Projektowana nawierzchnia km 0 + 200 - km 0 + 600 -3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie -6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 -5cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 -10cm warstwa dolna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Projektowana nawierzchnia km 0 + 600 - km 0 + 900 -3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga zostanie wykonana w II etapie -6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 -5cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 -15cm warstwa dolna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Projektowana nawierzchnia uzupełnienia ubytków nawierzchni km 0 + 400 - km 0 + 900 -7cm warstwa dolna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -20cm warstwa odsączająca z piasku -profilowanie istniejącej nawierzchni równiarką do zadanych spadków z zagęszczeniem walcem Projektowana nawierzchnia zjazdów -15cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia mijanek -3cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 Uwaga! zostanie wykonana w II etapie -6cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla KR 1 - 2 -5cm warstwa górna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/32 -15cm warstwa dolna nawierzchni z kruszywa sortowanego 0/63 -20cm warstwa odsączająca z piasku -profilowanie istniejącej nawierzchni z zagęszczeniem walcem Uwaga: W związku z istniejącym przebiegiem drogi i małym natężeniem ruchu można wykonać projektowaną nawierzchnię bitumiczną w dwóch etapach tzn. 1 etap wykonanie warstwy bitumicznej gr. 6cm + wzmocnienie 2 etap wykonanie warstwy bitumicznej gr. 3cm Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się odmulenie rowu. Wykonując odmulenie i odbudowę istniejącego rowu należy zachować istniejące spadki podłużne. Przed wykonaniem robót należy zniwelować istniejący rów a następnie należy prowadzić roboty w taki sposób aby umożliwić spływ wody do istniejących cieków wodnych. rowy trapezowe. Parametry rowu: szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1 : 1.5, głębokość średnia od 0.50cm do 0.70cm. Grunt z odmulenia rowów należy wykorzystać przy formowaniu poboczy ziemnych str. L i P. Z rowów należy wyciąć krzaki a następnie zutylizować, ilość podana w Tabeli karczowania krzaków Ww roboty Gmina Horyniec - Zdrój wykona w II etapie Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do gospodarstw, pól i zjazdy zbiorcze. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Ww zjazdy są istniejące, roboty będą polegać jedynie na przebudowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 40 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych. Ww roboty Gmina Horyniec - Zdrój wykona w II etapie Odwodnienie Na omawianym odcinku projektuje się przebudowę przepustów. -km 0 + 004 przepust fi 50 dł. 10mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych -km 0 + 262 przepust fi 60 dł. 7mb wykonanie części przelotowej z wykonaniem murków czołowych Na przepustach projektuje się: rozebranie istniejących przepustów i wykonanie przebudowy istniejących części przelotowych, wykonanie murków czołowych. Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych. Przy przebudowie przepustów należy zachować istniejące rzędne posadowienia wlotu i wylotu przepustu oraz spadki części przelotowej. Murki czołowe należy wykonać betonowe z betonu B - 25 na ławie fundamentowej. Uwaga! Inwestor dopuszcza zastosowanie elementów prefabrykowanych ustawionych na ławie fundamentowej Skrzyżowania Na omawianym odcinku występują skrzyżowania z drogami. -km 0 + 000 skrzyżowania z drogą gminną Puchacze przez wieś.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium ustala sie w kwocie 5000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia z zakresu przebudowy lub budowy dróg na kwotę nie mniejszą niż 300 000 złotych brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku wykonawcy wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku - innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.horyniec-zdroj.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju
Aleja Przyjaźni 5
37-620 Horyniec-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Horyńcu-Zdroju Aleja Przyjaźni 5 37-620 Horyniec-Zdrój sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.