Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-18
Kartuzy: Wytwarzanie, dostawa i wydawanie osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku wraz z napojem w Szkole Podstawowej Nr 1 im. św. Kazimierza
w Kartuzach
Numer ogłoszenia: 275149 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach , ul. 3 Maja 14, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 58 6811301, faks 58 6811301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sp1kartuzy.witrynaszkolna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytwarzanie, dostawa i wydawanie osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku wraz z napojem w Szkole Podstawowej Nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wytwarzanie, dostawa i wydawanie osobom uprawnionym obiadów w Szkole Podstawowej Nr 1 im. św. Kazimierza w Kartuzach. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dni nauki szkolnej, tj. przez 176 dni. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy dożywiania uczniów oraz pozostałych uprawnionych na podstawie ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o ustanowieniu programu wieloletniego - Pomoc państwa w zakresie dożywiania w okresie od 02 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. 3. Szacowana liczba dzieci - osób dożywianych: 120. 4. Podana ilość dzieci - osób dożywianych jest ilością prognozowaną. Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy (podyktowanych warunkami niezależnymi od Zamawiającego). W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu przedmiotu zamówienia maksymalnie o +30 %, -30% wielkości zamówienia podstawowego przy zachowaniu ceny jednostkowej za jeden obiad. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. 5. Liczba zamówionych obiadów zostanie przekazana zamawiającemu telefonicznie każdego dnia do godz. 9.00. 6. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 4 powodujących pomniejszenie całkowitego wynagrodzenia, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w tym żądanie realizacji umowy do wysokości 100 % ceny umowy. 7.Wykonanie tego zadania obejmuje: 1) Przygotowanie obiadów dwudaniowych wraz z napojem, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z własnych produktów posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej oraz atrakcyjne pod względem organoleptycznym wg menu, wykazanego w załączniku nr 5 do SIWZ. 2)Ewentualna zmiana menu wskazanego w załączniku nr 5 do SIWZ może nastąpić wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. Propozycję zmiany w/w menu Wykonawca składa pisemnie w siedzibie Zamawiającego w terminie co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem przygotowanie posiłków wg proponowanego menu. Proponowana zmiana menu nie wpływa na wysokość ceny jednostkowej za jeden obiad. Zamawiający w terminie 7 dni od daty doręczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego w/w dokumentu odnosi się pisemnie do zaproponowanych zmian (akceptuje proponowaną zmianę menu lub nie wyraża na nią zgody). 3)Dostarczane obiady powinny odpowiadać następującym kryteriom: a)zawartość energii powinna wynosić około 1000 kcal; b)udział energii z tłuszczu nie powinien przekraczać 30 %; c)białko stanowić ma ok.10-15 % posiłku; d)zupy należy przygotować na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych z dodatkiem głównego składnika - przeciętna porcja zupy - od 350 do 400 g; e)drugie danie powinno składać się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego- mięso, ryby, drób - porcja 100 g, produktów bogatych w węglowodany złożone - np. ziemniaki, kasza - porcja 200g lub danie typu łazanki, kluski, pierogi, naleśniki lub inne - porcja 300 g; f)sosy muszą stanowić min.50 g; g)dodatek warzywny - surówki lub jarzyny gotowane - porcja 100g; h)napój - w ilości 200 ml (kompot, sok owocowy). 4)Kryteria dodatkowe. a)dostarczanie ciepłych posiłków ( minimum 65 0C ) w atestowanych termosach do stołówki szkolnej, b)dowóz obiadów do placówki własnym transportem spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, c)zapewnienie własnych przypraw, serwetek oraz koszy na odpady , d)dostarczanie posiłków w dni zajęć lekcyjnych w szkole, w godzinach: od godziny 11.00 do godziny 14.00 zgodnie z planem lekcji (lub w innych wskazanych w uzgodnieniach z dyrektorem szkoły), e)odbieranie każdego dnia niewykorzystanych składników obiadu (pozostała zupa i składniki drugiego dania) do godz. 15.00 f)zobowiązanie wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.). 8. Sprawdzanie spełnienia w/w kryteriów opisanych w ppkt 3) i 4) będzie dokonywał przedstawiciel Zamawiającego wskazany w umowie lub wybrany w sposób losowy w trakcie trwania umowy. Trzykrotne nie spełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek z w/w kryteriów skutkować będzie odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada aktualną decyzję właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał i dostarczył gorące obiady dwudaniowe wraz z napojem - przez okres co najmniej 4 miesięcy dla co najmniej 120 osób dziennie - w każdym roku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje pojazdem spełniającym wymagane przepisy w zakresie przewozu żywności oraz odpowiednimi termosami do przechowywania żywności w stałej temperaturze.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił warunki w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Dokument potwierdzający uprawnienie osoby (lub osób) do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 2)Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 3)Zaakceptowany Jadłospis - załącznik nr 5, 4)Listę podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej, do której należy Wykonawca (art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp)-jeżeli Wykonawca należy do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sp1kartuzy.witrynaszkolna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. św. Kazimierza z siedzibą: 83-300 Kartuzy, ul. 3 Maja 14,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. św. Kazimierza 83-300 Kartuzy, ul. 3 Maja 14 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych będących w zarządzie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach poprzez koszenie traw.
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1418G w miejscowości Kolonia.
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 15 WE WROCŁAWIU
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2025/2026.
- Przygotowywanie w placówkach Zamawiającego i wydawanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych oraz oddziałów przedszkolnych na terenie gminy Białe Błota w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.