eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług porządkowych wokół nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Krakowie przy ul. Kościuszki 51

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-18

Kraków: Świadczenie usług porządkowych wokół nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Krakowie przy ul. Kościuszki 51
Numer ogłoszenia: 275707 - 2013; data zamieszczenia: 18.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250721 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie, ul. Gazowa 15, 31-060 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 619 88 10, faks 12 619 88 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług porządkowych wokół nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Krakowie przy ul. Kościuszki 51.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych wokół nieruchomości będącej w zarządzie Krakowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Krakowie położonej w Krakowie przy ul. Kościuszki 51. Utrzymanie w czystości terenu bezpośrednio przyległego do budynku przy ul. Kościuszki 51 w Krakowie (pow. ok. 110 m2) w sposób następujący: a)utrzymywanie w czystości ciągu pieszego, od strony ul. Kościuszki tj. chodnika oraz rejonu wejścia bocznego - ok. 60 m2 - codziennie w dni robocze, poprzez zbieranie śmieci, nieczystości, liści, gałęzi, zamiatanie, itp, b) w okresie zimowym w sytuacji wystąpienia opadów śniegu, oblodzeń - odśnieżanie i usuwanie lodu, błota pośniegowego, sopli, posypywanie piaskiem lub solą ciągu pieszego, od strony ul. Kościuszki tj. chodnika oraz rejonu wejścia bocznego - codziennie w godzinach porannych (między godziną 6 a 8), w razie potrzeby drugi raz w godzinach popołudniowych, a w sytuacji wystąpienia intensywnych opadów lub oblodzenia, również w dni wolne od pracy, c)sprzątanie co najmniej raz w miesiącu pasa o szerokości ok. 3 m przylegającego do budynku od strony podwórka - pow. ok. 54 m2, d)usuwanie na bieżąco martwych zwierząt. Wykonawca jest zobowiązany do powiadamiania Zamawiającego o nieprzewidzianych zastanych na nieruchomości okolicznościach i zdarzeniach takich jak uszkodzenie elewacji lub dachu, rozbicie okien, włamanie do budynku, zalania, uszkodzenia rur spustowych, pojawienie się napisów (graffiti) na ścianach budynku, innych aktach wandalizmu, itp. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić i magazynować sprzęt i materiały niezbędne do realizacji usługi, oraz utylizować zebrane śmieci i liście (na terenie nieruchomości nie ma możliwości przechowywania materiałów i narzędzi, jest natomiast miejsce na pryzmowanie śniegu). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia swoim pracownikom narzędzi, odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej - zgodnie z ogólnie obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia pracownika sprawującego w jego imieniu nadzór nad wykonywaną usługą oraz powiadomienia o tym Zamawiającego w formie pisemnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renata Gajecka Małopolski Serwis Usługowy TRÓJKA, Wołowice 309, 32-070 Czernichów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.