Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-12
Mielec: Opracowanie strategii rozwoju gmin: Mielec, Baligród i Tuszów Narodowy - Partnerów Projektu nr POPW.01.04.04-00-035/11 Inwestycje i turystyka - szansą na dynamiczny rozwój gmin z województw Polski Wschodniej, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Osi Priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka, Działania 1.4. Promocja i Współpraca.
Numer ogłoszenia: 27603 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielec , ul. Jadernych 7, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7730590 w. 124, faks 017 7730590.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie strategii rozwoju gmin: Mielec, Baligród i Tuszów Narodowy - Partnerów Projektu nr POPW.01.04.04-00-035/11 Inwestycje i turystyka - szansą na dynamiczny rozwój gmin z województw Polski Wschodniej, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Osi Priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka, Działania 1.4. Promocja i Współpraca..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie strategii rozwoju gmin: Mielec, Baligród i Tuszów Narodowy - Partnerów Projektu nr POPW.01.04.04-00-035/11 Inwestycje i turystyka - szansą na dynamiczny rozwój gmin z województw Polski Wschodniej, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Osi Priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka, Działania 1.4. Promocja i Współpraca. Zamówienie udzielane jest w trzech częściach: Część I - Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Mielec. Część II - Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Baligród. Część III - Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Tuszów Narodowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże w zakresie każdej z części, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi o podobnym charakterze na wykonanie specjalistycznych dokumentów tj. strategii rozwoju na poziomie gminy, powiatu bądź województwa.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie polegał na złożonych przez Wykonawcę oświadczeniach o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 Ustawy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w przypadku: 1) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy; 2) w przypadku, gdy nastąpiła zmiana wartości usług świadczonych przez Wykonawcę w ramach przedmiotu Umowy, a zmiana zawartej Umowy jest korzystna dla Zamawiającego; 3) w zakresie terminu lub zakresu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 4) w zakresie terminu lub zakresu realizacji Przedmiotu Umowy lub w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, jeśli po podpisaniu Umowy zmianie ulegną założenia projektu nr POPW.01.04.04-00-035/11 Inwestycje i turystyka - szansą na dynamiczny rozwój gmin z województw Polski Wschodniej, uzasadniające dokonanie zmiany Umowy; 5) w zakresie terminu realizacji Umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego oraz wykonawcy, w tym wydłużenie procedury udzielenia zamówienia publicznego na przedmiotowe zamówienie (przewidywany termin podpisania umowy 30.03.2014 r.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Mielec, ul. Jadernych 7, 39-300 Mielec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 07:50, miejsce: Gmina Mielec, ul. Jadernych 7, 39-300 Mielec, sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr POPW.01.04.04-00-035/11 Inwestycje i turystyka - szansą na dynamiczny rozwój gmin z województw Polski Wschodniej, współfinansowany z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Osi Priorytetowej I: Nowoczesna Gospodarka, Działania 1.4. Promocja i Współpraca..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Mielec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Mielec. Strategia ma być dokumentem długoterminowym, będzie realizowała wizję Gmina Polski Wschodniej atrakcyjnym miejscem zamieszkania i rozwoju. Struktura strategii powinna obejmować minimum następujący zakres danych:diagnoza sytuacji, sfera społeczna, gospodarcza, infrastruktura społeczna, techniczna, zarządzanie, analiza SWOT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Baligród.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem II części zamówienia jest opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Baligród. Strategia Rozwoju Lokalnego Gminy Baligród na lata 2014-2024 powinna zostać opracowana w oparciu o metodę ekspercko-partycypacyjną. W ramach opracowania Strategii Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji co najmniej 2 warsztatów strategicznych, w których udział wezmą mieszkańcy gminy- przedstawiciele trzech grup: przedstawiciele administracji samorządowej, przedsiębiorcy oraz przedstawiciele organizacji pozarządowych, lokalni liderzy. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia ewaluacji aktualnie obowiązujących dokumentów strategicznych będących w posiadaniu gminy Baligród na podstawie warsztatu ewaluacyjnego zrealizowanego z udziałem przedstawicieli samorządu (radni i kadra kierownicza UG). W ramach opracowania Strategii Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji badań ankietowych, które obejmą: mieszkańców gminy, przedsiębiorców oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych funkcjonujących na terenie gminy. Dokument strategii musi zawierać opisy różnych dziedzin życia społeczno-gospodarczego Gminy Baligród tj. kultura, turystyka, gospodarka, sport itp. Strategia musi być długoterminowym dokumentem strategicznym, zawierającym misję, cel ogólny, cele szczegółowe oraz priorytety które będą wyznaczały działania podejmowane przez Gminę Baligród. Dokument ma za zadanie przyczynić się do wzmocnienia rozwoju społeczno-gospodarczego i współpracy Gminy Baligród z innymi podmiotami życia społeczno gospodarczego w kraju i za granicą i powinien uwzględniać możliwości współpracy w ramach UE i Euroregionu Karpackiego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Tuszów Narodowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem III części zamówienia jest opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Tuszów Narodowy. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Strategii Rozwoju Gminy Tuszów Narodowy na lata 2014 - 2024. Strategia będzie realizowała wizję Gmina Polski Wschodniej atrakcyjnym miejscem zamieszkania i rozwoju. Struktura strategii powinna obejmować diagnozę sytuacji w płaszczyznach: przestrzeń i środowisko, sfera społeczna, gospodarcza, infrastruktura społeczna, techniczna, zarządzanie, analiza SWOT..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2025 r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej.
- 10.2025 Sprzedaż i dostawa elektrod i kaniul do generatora impulsów elektrycznych typ LG1 nr kat 2610000 oraz jednorazowego ureterorenoskopu giętkiego kompatybilnego z posiadaną konsolą PV300
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Strategii Rozwoju dla Gminy Police na lata 2025 - 2035
- Sporządzenie planu ogólnego wraz z gminnym programem rewitalizacji i strategią rozwoju gminy Skomlin.
- Sporządzenie projektu Planu Ogólnego Miasta i Gminy Włodowice, Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta i Gminy Włodowice oraz aktualizacja Strategii Rozwoju Gminy Włodowice 2030+
- Usługa opracowania Strategii Rozwoju Gminy Stare Pole na lata 2026 - 2040 oraz Planu Ogólnego Gminy Stare Pole
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.