eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-05

Knurów: Obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
Numer ogłoszenia: 2760 - 2016; data zamieszczenia: 05.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180955 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego pn. Obsługa prawna na rzecz Zamawiającego, polegająca na obsłudze Gminy Knurów w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej. 2. Zakres usługi obejmuje obsługę prawną na rzecz Zamawiającego, polegającą na obsłudze Gminy Knurów w zakresie zadań realizowanych przez: 1) Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, Sekretarza Miasta, Skarbnika Miasta; 2) komórki organizacyjne: a) Wydział Organizacyjny i Kadr (OR), b) Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego (SO), c) Wydział Budżetowy i Planowania (FB), d) Wydział Finansów (FN), e) Straż Miejska (SM), f) Biuro Informatyków (BI), g) Biuro ds. Funduszy Strukturalnych, Promocji, Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi (BWP), h) Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej (BAiKW), i) Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością (PJ), j) Pełnomocnik ds. Bezpieczeństwa Informacji (PB), k) Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI), l) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych (PO), m) Pełnomocnik ds. Wyborów (PW), n) Pełnomocnik ds. Inwentaryzacji (PI), o) Inspektor ds. BHP (BHP); 3) komórki organizacyjne: a) Wydział Gospodarki Komunalnej, Restrukturyzacji i Ochrony Środowiska (GKRiOŚ), b) Wydział Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa (GR), c) Wydział Inwestycji Miejskich (IM), d) Wydział Urbanistyki, Architektury, Strategii Rozwoju Miasta i Spraw Lokalowych (UA); 4) Zastępcę Prezydenta Miasta P 2 w obszarze działań obejmujących samorządowy zakład budżetowy MZGLiA, PWiK Sp.z o.o., MTBS Sp.z o.o. oraz inne podmioty, w tym spółki prawa handlowego, spółki komunalne, w których gmina jest lub będzie udziałowcem, lub akcjonariuszem; 5) pełnienie zastępstwa za etatowego Radcę Prawnego w zakresie zadań wynikających z obowiązującego Regulaminu Organizacyjnego. 3. Szczegółowy zakres merytoryczny obsługi prawnej odpowiada zakresowi zadań komórek organizacyjnych wskazanych w obowiązującym Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Knurów, opublikowanym w Biuletynie Informacji Publicznej. 4. W ramach obsługi prawnej, o której mowa w ust. 2 Wykonawca świadczyć będzie w szczególności usługi: 1) doradztwa prawnego, przy czym jako doradztwo rozumie się udzielanie konsultacji, wyjaśnień i opinii ustnych oraz telefonicznych; 2) opiniowanie dokumentów pod względem ich zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym parafowanie dokumentów nie wymagających pogłębionej analizy; 3) prowadzenie spraw w ramach udzielonych pełnomocnictw przed organami sądowymi administracyjnymi, egzekucyjnymi oraz podmiotami gospodarczymi; 4) wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego przed organami sądowymi administracyjnymi i egzekucyjnymi, w tym w szczególności przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym (SKO), Urzędem Skarbowym, RIO, NIK oraz przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi i Sądem Najwyższym, w sprawach dotyczących Prezydenta Miasta i osób zarządzających w imieniu Prezydenta Miasta oraz w sprawach dotyczących działania obsługiwanych komórek organizacyjnych; 5) sporządzanie opinii prawnych i informacji prawnych; 6) przygotowywanie projektów pism w reakcji na wnoszone środki ochrony prawnej; 7) opracowywanie i uzgadnianie pod względem prawnym, redakcyjnym i merytorycznym wewnętrznych aktów prawnych, w tym Zarządzeń, Postanowień i Decyzji Prezydenta Miasta, projektów regulaminów, statutów, projektów umów i porozumień, pism o charakterze prawnym oraz projektów Uchwał Rady Miasta; 8) udział w imieniu Zamawiającego, w ramach uzyskanych pełnomocnictw, w spotkaniach i naradach z organami administracji publicznej oraz podmiotami gospodarczymi; 9) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach lub negocjacjach, których celem jest nawiązanie, zmiana, rozwiązanie stosunku prawnego lub zawarcie ugody; 10) przygotowywanie wniosków i skarg do Trybunału Konstytucyjnego i ich prowadzenie przed Trybunałem Konstytucyjnym; 11) doradztwo oraz prowadzenie spraw dotyczących sprawowania funkcji właścicielskich, komercjalizacji jednostek organizacyjnych Gminy, tworzenia i rozwiązywania spółek prawa handlowego lub przystępowania i występowania Gminy ze spółek, opiniowania i parafowania projektów uchwał zgromadzenia wspólników lub akcjonariuszy spółki, opiniowania zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi przez MZGLiA, PWiK Sp.z o.o. i MTBS Sp.z o.o. oraz spółki komunalne, w których gmina jest lub będzie udziałowcem lub akcjonariuszem; 12) doradztwo i prowadzenie spraw dotyczących tworzenia, funkcjonowania, przekształcania lub likwidacji jednostek organizacyjnych gminy, samorządowego zakładu budżetowego i instytucji kultury. 5. Zakres obsługi prawnej poszczególnych komórek organizacyjnych, o których mowa w ust. 2, zostanie uzgodniony między Zamawiającym a Wykonawcą po podpisaniu umowy. 6. Umowa będzie realizowana w zakresie: 1) ust. 2 pkt 1 i pkt 2 od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 4 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2018r.; 2) ust. 2 pkt 3, pkt 4 i pkt 5 od 1 lipca 2016r. do 31 grudnia 2018r. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu korzystanie z pomocy prawnej zarówno w siedzibie Zamawiającego nie mniej niż: 1) w okresie od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 4 stycznia 2016r. do 30 czerwca 2016r., w każdy: a) poniedziałek - 3 godziny, b) środę - 5 godzin c) piątek - 4 godziny, 2) w okresie od 1 lipca 2016r. do 31 grudnia 2018r., w każdy: a) poniedziałek - 6 godzin, b) środę - 8 godzin, c) czwartek - 3 godziny d) piątek - 4 godziny oraz według potrzeb Zamawiającego, drogą telefoniczną, elektroniczną lub faksową przez 5 dni w tygodniu w godzinach pracy Zamawiającego. 8. Zamawiający szacuje, że łączny miesięczny czas poświęcony na obsługę w Urzędzie i poza nim wyniesie w okresie od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 4 stycznia 2016r. do 30 czerwca 2016r. około 200 godzin miesięcznie, a w okresie od 1 lipca 2016r. do 31 grudnia 2018r. około 400 godzin miesięcznie. Godziny pełnienia dyżurów zostaną uzgodnione z Wykonawcą po podpisaniu umowy. W ramach wynagrodzenia za stałą obsługę prawną Zamawiający może żądać pełnienia dodatkowych dyżurów w siedzibie Zamawiającego lub obecności na spotkaniach roboczych, negocjacjach i innych, które będą się odbywać na terenie województwa śląskiego. 9. Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca, w przypadku szczególnej potrzeby Zamawiającego, stawił się na wezwanie w ciągu 60 minut od otrzymanego zgłoszenia, w siedzibie Zamawiającego lub w innym wskazanym miejscu. 10. Szczegółowy zakres i sposób świadczenia usług określa wzór umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: 1) Puchała Wróbel Groszewska Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska, ul. Piastowska 2, 44-122 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
  • 2) Jerzy Felkowski Kancelaria Adwokacka, ul. Zygmunta Starego 13, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 597498,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 649440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 383964,00 / Oferta z najwyższą ceną: 649440,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.