Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Rzeszów: Dostawa preparatów do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 276181 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do dezynfekcji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do: 1.dezynfekcji higienicznej rąk , 2.dezynfekcji chirurgicznej rąk , 3.dezynfekcji i odtłuszczania skóry przed iniekcjami, punkcjami i zabiegami operacyjnymi, 4.dezynfekcji pola operacyjnego , 5.dezynfekcji błon śluzowych i ran, 6.dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej , 7.mycia i dezynfekcji skóry , 8.mycia chirurgicznego rąk , 9.pielęgnacji skóry rąk , 10.dezynfekcji narzędzi i endoskopów , 11.dezynfekcji endoskopów o działaniu przedłużonym do 14 dni , 12.dezynfekcji narzędzi termolabilnych i osprzętu anestezjologicznego , 13.do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi (enzymatycznego) , 14.mycia i dezynfekcji narzędzi stomatologicznych , 15.do wstępnego mycia i czyszczenia endoskopów oraz delikatnych narzędzi (enzymatycznego) , 16.szybkiej dezynfekcji małych, trudnodostępnych powierzchni , 17.dezynfekcji powierzchni urządzeń,sprzętów, przedmiotów w branży spożywczej, 18.szybkiej dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi, 19.szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego w postaci chusteczek , dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Szczegółowy opis, rodzaj, ilość i wymagania co do przedmiotów zamówienia przedstawiają Formularze parametrów granicznych - Załączniki od nr 9.1 do nr 9.19 , które stanowią integralną część SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę preparatów do dezynfekcji w ilości, jak w Załącznikach Parametry graniczne do SIWZ: Załącznik 9.1. - 1 200 litrów; Załącznik 9.2. - 800 litrów; Załącznik 9.3. - 600 litrów; Załącznik 9.4. - 600 litrów; Załącznik 9.5. - 800 litrów; Załącznik 9.6. - 80 litrów; Załącznik 9.7. - 300 litrów; Załącznik 9.8. - 2 200 litrów; Załącznik 9.9. - 800 litrów; Załącznik 9.10. - 140 000 litrów roztworu roboczego; Załącznik 9.11. - 800 litrów; Załącznik 9.12. - 20 000 litrów roztworu roboczego; Załącznik 9.13. - 30 000 litrów roztworu roboczego; Załącznik 9.14. - 80 litrów; Załącznik 9.15. - 500 litrów koncentratu; Załącznik 9.16. - 1 400 litrów; Załącznik 9.17. - 15 000 tabletek; Załącznik 9.18. - 80 litrów; Załącznik 9.19. - 60 000 szt. chusteczek. Zamawiający wymaga zaoferowania w poszczególnych pozycjach preparatów określonych w załącznikach od nr 9.1 do nr 9.19 - dotyczy wymogu określonego w każdym załączniku jakiego rodzaju przedmiotu zamówienia wymaga Zamawiający: produktu biobójczego, produktu leczniczego, kosmetyku, wyrobu medycznego. Jeżeli wykonawca nie spełni tych wymagań oferta zostanie odrzucona jako sprzeczna z SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: -alternatywnych; -równoważnych w Załącznikach od nr 9.3 do nr 9.7 oraz od nr 9.10 do nr 9.19 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w Załącznikach nr 9.1, nr 9.2, nr 9.8, nr 9.9 do SIWZ. Przez ofertę równoważną należy rozumieć zaoferowanie przedmiotu zamówienia spełniającego wszystkie wymagania zawarte w SIWZ, kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego dozownikiem opisanym w Załącznikach nr:9.1;9.2;9.8;9.9.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót produktami leczniczymi lub w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie minimum 1 dostawę preparatów dezynfekcyjnych w ramach jednej umowy o wartości 550 000,00 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia będące : a) produktami leczniczymi, posiadały aktualne na dzień składania oferty dopuszczenie do obrotu na zasadach określonych w Ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (t.j.: Dz.U. z 2008r., Nr 45 poz. 271, z późn. zm.). b) produktami biobójczymi, posiadały aktualne na dzień składania oferty dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 252 z późn. zm.); c) kosmetykami, posiadały aktualne na dzień składania oferty dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (t.j.: Dz. U. z 2001r., Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) oraz zgłoszone do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu. d) wyrobami medycznymi były dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.); W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej proszę przedstawić w ofercie: 1.oświadczenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania opisane w SIWZ (wzór w Załączniku nr 5 do SIWZ- Oświadczenie nr 4). 2.Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane przedmioty zamówienia wyżej wymienionych wymagań wg wzoru na Załączniku nr 10 załączonym do SIWZ. Uwaga: Zamawiający wymaga dostarczenia do Kierownika Działu Zaopatrzenia przy pierwszej dostawie towaru dla zaoferowanych preparatów dezynfekcyjnych: - kart charakterystyki substancji niebezpiecznych dla produktów, które posiadają w swoim składzie substancje niebezpieczne i zgodnie z przepisami prawa jest dla nich wymóg posiadania kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego, celem zachowania określonej ostrożności przy postępowaniu z tymi produktami i przedstawienia kontrolom sanitarnym. Dla wyrobów medycznych: - kserokopii Deklaracji zgodności CE - dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych. - kserokopii Certyfikatu zgodności, potwierdzającego spełnienie wymagań, wydane przez jednostkę notyfikowaną - dotyczy oferowanych wyrobów medycznych klasy I sterylna, IIa, IIb, III . - kserokopii zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności, w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Rejestru danego wyrobu medycznego - dotyczy wyrobów medycznych klasy I sterylnej, IIa, IIb, III zgłoszonych do Rejestru w oparciu o art. 52 oraz wyrobów medycznych klasy IIb i III zgłoszonych do rejestru w oparciu o art. 54 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych. Dla produktów leczniczych : - kserokopii aktualnej na dzień składania oferty decyzji dopuszczającej do obrotu produkt leczniczy lub kserokopii aktualnej decyzji odnawiającej/ przedłużającej pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, aktualnej na dzień składania oferty. Dla produktów biobójczych : - kserokopii aktualnej na dzień składania oferty decyzji dopuszczającej do obrotu produkt biobójczy lub kserokopii aktualnej decyzji odnawiającej/ przedłużającej pozwolenie na dopuszczenie do obrotu. W/w dokumenty winny być podpisane przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. Brak dostarczenia Kierownikowi Działu Zaopatrzenia tych dokumentów w terminie określonym w umowie spowoduje jej rozwiązanie w zakresie, w jakim nie przedstawione zostaną dokumenty i nałożenie opisanych w umowie kar.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: -Zestawienie zbiorcze cen - cena oferty , (wg wzoru na Załączniku nr 9 do SIWZ), -Formularze parametrów granicznych (wzory: Załączniki od nr 9.1 do nr 9.19 do SIWZ). 2.Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w osobnej kopercie i włożyć do koperty z ofertą celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 3.Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4.Oświadczenie nr 1 (wg wzoru na Załączniku nr 1 do SIWZ). UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w pkt.III.3.1) winien spełniać jeden z wykonawców, a warunek określony w pkt III.3.2) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z liderem (pełnomocnik,partner wiodący). Wadium może być wniesione przez każdego z wykonawców działających wspólnie - według wyboru członków konsorcjum. Ustawa Pzp nie obciąża tym obowiązkiem lidera konsorcjum czy pełnomocnika wykonawców działających wspólnie ani żadnego innego konkretnego członka konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum (wzór Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wymagań merytorycznych dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających, iż łącznie spełniają wymagania.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów , pokój nr 9, bud.J. tel. 0-17/ 8666-096, fax. 0-17/8666-097, e-mail: jozefber@poczta.onet.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1).W Sekcji III.4.2) punktor 3 ze względu na program winno być:Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 2) W Sekcji III.4.2) punktor 3 ze względu na program winno być: Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661, z późn. zmian), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 3)W Sekcji II.2) Czas trwania zamówienia powinno być: Przez 12 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy. Możliwe jest przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po podpisaniu stosownego Aneksu do umowy.4) W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert, podano: najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia, obliczonej przez Wykonawcę na formularzu cenowym (ofertowym). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia (art.2 pkt 5 Pzp). 5). Planowany termin otwarcia ofert:15/10/2010 r. o godz.10:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9, bud.J. 6). Sygnatura sprawy:WSS.JG.XII.252/Z/30/10, Postępowanie nr 37. 7) Informacja o zamierza zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy w tym postępowaniu.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38/2024 Sukcesywne dostarczanie preparatów dezynfekcyjnych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Dostawa leków, materiałów opatrunkowych oraz pozostałych produktów farmaceutycznych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Garwolinie
- "Dostawy sprzętu epizootycznego dla potrzeb Inspekcji Weterynaryjnej województwa podkarpackiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.