eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa preparatów do dezynfekcji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-06

Rzeszów: Dostawa preparatów do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 276181 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do dezynfekcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów do: 1.dezynfekcji higienicznej rąk , 2.dezynfekcji chirurgicznej rąk , 3.dezynfekcji i odtłuszczania skóry przed iniekcjami, punkcjami i zabiegami operacyjnymi, 4.dezynfekcji pola operacyjnego , 5.dezynfekcji błon śluzowych i ran, 6.dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej , 7.mycia i dezynfekcji skóry , 8.mycia chirurgicznego rąk , 9.pielęgnacji skóry rąk , 10.dezynfekcji narzędzi i endoskopów , 11.dezynfekcji endoskopów o działaniu przedłużonym do 14 dni , 12.dezynfekcji narzędzi termolabilnych i osprzętu anestezjologicznego , 13.do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi (enzymatycznego) , 14.mycia i dezynfekcji narzędzi stomatologicznych , 15.do wstępnego mycia i czyszczenia endoskopów oraz delikatnych narzędzi (enzymatycznego) , 16.szybkiej dezynfekcji małych, trudnodostępnych powierzchni , 17.dezynfekcji powierzchni urządzeń,sprzętów, przedmiotów w branży spożywczej, 18.szybkiej dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi, 19.szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego w postaci chusteczek , dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Szczegółowy opis, rodzaj, ilość i wymagania co do przedmiotów zamówienia przedstawiają Formularze parametrów granicznych - Załączniki od nr 9.1 do nr 9.19 , które stanowią integralną część SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę preparatów do dezynfekcji w ilości, jak w Załącznikach Parametry graniczne do SIWZ: Załącznik 9.1. - 1 200 litrów; Załącznik 9.2. - 800 litrów; Załącznik 9.3. - 600 litrów; Załącznik 9.4. - 600 litrów; Załącznik 9.5. - 800 litrów; Załącznik 9.6. - 80 litrów; Załącznik 9.7. - 300 litrów; Załącznik 9.8. - 2 200 litrów; Załącznik 9.9. - 800 litrów; Załącznik 9.10. - 140 000 litrów roztworu roboczego; Załącznik 9.11. - 800 litrów; Załącznik 9.12. - 20 000 litrów roztworu roboczego; Załącznik 9.13. - 30 000 litrów roztworu roboczego; Załącznik 9.14. - 80 litrów; Załącznik 9.15. - 500 litrów koncentratu; Załącznik 9.16. - 1 400 litrów; Załącznik 9.17. - 15 000 tabletek; Załącznik 9.18. - 80 litrów; Załącznik 9.19. - 60 000 szt. chusteczek. Zamawiający wymaga zaoferowania w poszczególnych pozycjach preparatów określonych w załącznikach od nr 9.1 do nr 9.19 - dotyczy wymogu określonego w każdym załączniku jakiego rodzaju przedmiotu zamówienia wymaga Zamawiający: produktu biobójczego, produktu leczniczego, kosmetyku, wyrobu medycznego. Jeżeli wykonawca nie spełni tych wymagań oferta zostanie odrzucona jako sprzeczna z SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: -alternatywnych; -równoważnych w Załącznikach od nr 9.3 do nr 9.7 oraz od nr 9.10 do nr 9.19 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w Załącznikach nr 9.1, nr 9.2, nr 9.8, nr 9.9 do SIWZ. Przez ofertę równoważną należy rozumieć zaoferowanie przedmiotu zamówienia spełniającego wszystkie wymagania zawarte w SIWZ, kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego dozownikiem opisanym w Załącznikach nr:9.1;9.2;9.8;9.9.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót produktami leczniczymi lub w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie minimum 1 dostawę preparatów dezynfekcyjnych w ramach jednej umowy o wartości 550 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia będące : a) produktami leczniczymi, posiadały aktualne na dzień składania oferty dopuszczenie do obrotu na zasadach określonych w Ustawie z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne (t.j.: Dz.U. z 2008r., Nr 45 poz. 271, z późn. zm.). b) produktami biobójczymi, posiadały aktualne na dzień składania oferty dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 252 z późn. zm.); c) kosmetykami, posiadały aktualne na dzień składania oferty dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z Ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (t.j.: Dz. U. z 2001r., Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) oraz zgłoszone do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu. d) wyrobami medycznymi były dopuszczone do obrotu i używania na zasadach określonych w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r., Nr 93, poz. 896 z późn. zm.); W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej proszę przedstawić w ofercie: 1.oświadczenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania opisane w SIWZ (wzór w Załączniku nr 5 do SIWZ- Oświadczenie nr 4). 2.Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane przedmioty zamówienia wyżej wymienionych wymagań wg wzoru na Załączniku nr 10 załączonym do SIWZ. Uwaga: Zamawiający wymaga dostarczenia do Kierownika Działu Zaopatrzenia przy pierwszej dostawie towaru dla zaoferowanych preparatów dezynfekcyjnych: - kart charakterystyki substancji niebezpiecznych dla produktów, które posiadają w swoim składzie substancje niebezpieczne i zgodnie z przepisami prawa jest dla nich wymóg posiadania kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego, celem zachowania określonej ostrożności przy postępowaniu z tymi produktami i przedstawienia kontrolom sanitarnym. Dla wyrobów medycznych: - kserokopii Deklaracji zgodności CE - dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych. - kserokopii Certyfikatu zgodności, potwierdzającego spełnienie wymagań, wydane przez jednostkę notyfikowaną - dotyczy oferowanych wyrobów medycznych klasy I sterylna, IIa, IIb, III . - kserokopii zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności, w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Rejestru danego wyrobu medycznego - dotyczy wyrobów medycznych klasy I sterylnej, IIa, IIb, III zgłoszonych do Rejestru w oparciu o art. 52 oraz wyrobów medycznych klasy IIb i III zgłoszonych do rejestru w oparciu o art. 54 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych. Dla produktów leczniczych : - kserokopii aktualnej na dzień składania oferty decyzji dopuszczającej do obrotu produkt leczniczy lub kserokopii aktualnej decyzji odnawiającej/ przedłużającej pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, aktualnej na dzień składania oferty. Dla produktów biobójczych : - kserokopii aktualnej na dzień składania oferty decyzji dopuszczającej do obrotu produkt biobójczy lub kserokopii aktualnej decyzji odnawiającej/ przedłużającej pozwolenie na dopuszczenie do obrotu. W/w dokumenty winny być podpisane przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną. Brak dostarczenia Kierownikowi Działu Zaopatrzenia tych dokumentów w terminie określonym w umowie spowoduje jej rozwiązanie w zakresie, w jakim nie przedstawione zostaną dokumenty i nałożenie opisanych w umowie kar.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: -Zestawienie zbiorcze cen - cena oferty , (wg wzoru na Załączniku nr 9 do SIWZ), -Formularze parametrów granicznych (wzory: Załączniki od nr 9.1 do nr 9.19 do SIWZ). 2.Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia wniesionego wadium wpięta do oferty w kolejności. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu należy złożyć w osobnej kopercie i włożyć do koperty z ofertą celem zrealizowania dyspozycji zawartej w art. 46 ustawy Pzp dot. zwrotu wadium. 3.Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4.Oświadczenie nr 1 (wg wzoru na Załączniku nr 1 do SIWZ). UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek w pkt.III.3.1) winien spełniać jeden z wykonawców, a warunek określony w pkt III.3.2) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z liderem (pełnomocnik,partner wiodący). Wadium może być wniesione przez każdego z wykonawców działających wspólnie - według wyboru członków konsorcjum. Ustawa Pzp nie obciąża tym obowiązkiem lidera konsorcjum czy pełnomocnika wykonawców działających wspólnie ani żadnego innego konkretnego członka konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum (wzór Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wymagań merytorycznych dopuszcza się możliwość składania wspólnych oświadczeń i dokumentów potwierdzających, iż łącznie spełniają wymagania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów , pokój nr 9, bud.J. tel. 0-17/ 8666-096, fax. 0-17/8666-097, e-mail: jozefber@poczta.onet.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1).W Sekcji III.4.2) punktor 3 ze względu na program winno być:Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 2) W Sekcji III.4.2) punktor 3 ze względu na program winno być: Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661, z późn. zmian), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 3)W Sekcji II.2) Czas trwania zamówienia powinno być: Przez 12 miesięcy, licząc od daty podpisania umowy. Możliwe jest przedłużenie terminu realizacji umowy o 3 m-ce w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia, po podpisaniu stosownego Aneksu do umowy.4) W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert, podano: najniższa cena. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny brutto za realizację przedmiotu zamówienia, obliczonej przez Wykonawcę na formularzu cenowym (ofertowym). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia (art.2 pkt 5 Pzp). 5). Planowany termin otwarcia ofert:15/10/2010 r. o godz.10:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9, bud.J. 6). Sygnatura sprawy:WSS.JG.XII.252/Z/30/10, Postępowanie nr 37. 7) Informacja o zamierza zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy w tym postępowaniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.