Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-20
Myszków: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i parkingów w Myszkowie w sezonie zimowym 2011/2012 r.
Numer ogłoszenia: 276245 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i parkingów w Myszkowie w sezonie zimowym 2011/2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Zimowe utrzymanie dróg gminnych i parkingów w Myszkowie - w sezonie zimowym 2011 - 2012. 2. Kod CPV zamówienia: 90.62.00.00 - 9 - usługi odśnieżania 90.63.00.00 -2 - usługi usuwania oblodzeń. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 1) Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych w sezonie zimowym 2011/2012 - część 1 zamówienia; 2) Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2011/2012 - część 2 zamówienia; 3) Zimowe utrzymanie w Myszkowie parkingów gminnych w sezonie zimowym 2011/2012 - część 3 zamówienia. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia. Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych w sezonie zimowym 2011/2012 (część 1 zamówienia) obejmuje: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości 75,745 km dróg. 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości 36,858 km. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie dróg gminnych w Myszkowie o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012 - załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012 - załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia. Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2011/2012 (część 2 zamówienia) obejmuje: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości 47,980 km dróg. 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości 0,200 km. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie dróg gminnych w Myszkowie o nawierzchniach gruntowych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012 - załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania dróg o nawierzchniach gruntowych, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012 - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Opis przedmiotu zamówienia dla części 3 zamówienia. Zimowe utrzymanie w Myszkowie parkingów gminnych w sezonie zimowym 2011/2012 (część 3 zamówienia) obejmuje odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na nawierzchniach parkingów o łącznej powierzchni 11.188,5 m2. Szczegółową lokalizację prac i zakres prac określono w Wykazie parkingów gminnych w Myszkowie, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012 - załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania i odbioru przedmiotowej usługi określono w Zasadach wykonania i odbioru usługi zimowego utrzymania parkingów, przewidzianych do zimowego utrzymania w sezonie zimowym 2011/2012 - załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Każdy z wykonawców może składać oferty na każdą część zamówienia, wymienioną w SIWZ, co oznacza możliwość złożenia ofert przez Wykonawcę na wszystkie części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP w odniesieniu do usługi określonej w części 2 zamówienia, do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia dla części 1 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykaże przynajmniej jedną usługę polegającą na zimowym odśnieżaniu dróg na drogach o nawierzchniach utwardzonych o łącznej długości minimum 70 km i usuwaniu śliskości zimowej na drogach utwardzonych o łącznej długości minimum 30 km oraz załączy dokument potwierdzający, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza podanie przez Wykonawcę zamiennie dwóch usług o łącznych zakresach (sumie zakresów) spełniających ww. warunek. O udzielenie zamówienia dla części 2 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykaże przynajmniej jedną usługę polegającą na zimowym odśnieżaniu dróg o dowolnych nawierzchniach o długości łącznej minimum 40 km oraz załączy dokument potwierdzający przez odbiorcę usługi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza podanie przez Wykonawcę zamiennie dwóch usług o łącznych zakresach (sumie zakresów) spełniających ww. warunek, 2. O udzielenie zamówienia dla części 2 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykaże przynajmniej jedną usługę polegającą na zimowym odśnieżaniu dróg o dowolnych nawierzchniach o długości łącznej minimum 40 km oraz załączy dokument potwierdzający przez odbiorcę usługi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza podanie przez Wykonawcę zamiennie dwóch usług o łącznych zakresach (sumie zakresów) spełniających ww. warunek, 3. O udzielenie zamówienia dla części 3 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, c) Wykonawca wykaże przynajmniej jedną usługę polegającą na zimowym odśnieżaniu terenów utwardzonych i usuwaniu śliskości zimowej na terenach o nawierzchniach utwardzonych o łącznej powierzchni minimum 10.000 m2 (dopuszcza się powierzchnie dróg utwardzonych) oraz załączy dokument potwierdzający przez odbiorcę usługi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie - wzór dokumentu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza podanie zamiennie przez Wykonawcę dwóch usług o łącznych zakresach spełniających ww. warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia dla części 1 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie narzędzi i wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: - 3 jednostkami samochodowymi z hydraulicznie podnoszonym czołowym pługiem lemieszowym i piaskarko-solarkami wyposażonymi w dozowniki i rozsypywacze, - 1 ciągnikiem z hydraulicznie podnoszonym czołowym pługiem lemieszowym, oraz określi dla każdego z wymienionych narzędzi i urządzeń podstawę dysponowania nimi. Wszystkie ww. wymienione urządzenia winny być wyposażone w nadajniki GPS lub równoważne, umożliwiające nadawanie sygnałów telematycznych, umożliwiających bieżącą lokalizację pracujących jednostek sprzętowych, identyfikację czynności wykonywanych przez te jednostki oraz sumowanie wykonanych czynności. 2. O udzielenie zamówienia dla części 2 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie narzędzi i wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: 2 ciągnikami z hydraulicznie podnoszonym czołowym pługiem lemieszowym, 1 ładowarką o pojemności łyżki min. 2 m3, 1 koparko-ładowarką, oraz określi dla każdego z wymienionych narzędzi i urządzeń podstawę dysponowania nimi. 3. O udzielenie zamówienia dla części 3 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie narzędzi i wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, Wykonawca wykaże dysponowanie minimum: - 1 ciągnikiem z hydraulicznie podnoszonym czołowym pługiem lemieszowym, - 1 ładowarką lub koparko-ładowarką, - 1 odśnieżarką samojezdną lub prowadzoną, - 1 samochodem z piaskarko-solarką wyposażoną w dozownik i rozsypywacz, - 1 samochodem samowyładowczym o ładowności powyżej 6 MgN, oraz określi dla każdego z wymienionych narzędzi i urządzeń podstawę dysponowania nimi.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia dla części 1 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: c) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wykonawca poda: imiona i nazwiska osób wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez wymienione osoby czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimalną ilością osób w liczbie: 5, w tym 1 osobą kierującą wykonaniem usługi i kontrolującą jakość wykonania usługi, 4 kierowcami (operatorami wykazanych urządzeń Wykonawcy). 2.O udzielenie zamówienia dla części 2 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: d) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wykonawca poda: imiona i nazwiska osób wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez wymienione osoby czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimalną ilością osób w liczbie: 5, w tym 1 osobą kierującą wykonaniem usługi i kontrolującą jakość wykonania usługi, 3 kierowcami (operatorami wykazanych urządzeń Wykonawcy). 3. O udzielenie zamówienia dla części 3 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: c) w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wykonawca poda: imiona i nazwiska osób wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez wymienione osoby czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimalną ilością osób w liczbie: 6, w tym 1 osobą kierującą wykonaniem usługi i kontrolującą jakość wykonania usługi, 4 kierowcami (operatorami wykazanych urządzeń Wykonawcy).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia dla części 1 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca potwierdzi, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł; c) z aktualnie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku z innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, winno wynikać, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł; 2. O udzielenie zamówienia dla części 2 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca potwierdzi, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 12 000,00 zł; c) z aktualnie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku z innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, winno wynikać, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00zł; 3. O udzielenie zamówienia dla części 3 zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca potwierdzi, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 10 000,00 zł; c) z aktualnie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku z innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, winno wynikać, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Myszków
ul. Kościuszki nr 26
42-300 Myszków
pokój 205.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Myszkowie ul. Kościuszki nr 26 42-300 Myszków pokój 109.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych w sezonie zimowym 2011-2012..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości 75,745 km dróg. 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach bitumicznych i innych utwardzonych o łącznej długości 36,858 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie w Myszkowie dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych w sezonie zimowym 2011/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Odśnieżanie dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości 47,980 km dróg. 2) Usuwanie (zwalczanie) śliskości zimowej na odcinkach dróg o nawierzchniach gruntowych o łącznej długości 0,200 km..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie w Myszkowie parkingów gminnych w sezonie zimowym 2011/2012.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej na nawierzchniach parkingów o łącznej powierzchni 11.188,5 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ I STWIORB ORAZ SPRAWOWANIE NADZORU AUTORSKIEGO W RAMACH ZAD. INWEST. PN.: "BUDOWA DROGI GMINNEJ W UL. MAŁEJ SZPITALNEJ WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie i jednostek podległych SPZOZ w Myszkowie
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
- Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków, zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz
- Utrzymanie czystości targowiska miejskiego zlokalizowanego przy ul. Folwareckiej w Żorach.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.