eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie Nr ZP/OG/37/15.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Warszawa: Świadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie Nr ZP/OG/37/15.
Numer ogłoszenia: 27626 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 358130 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie, Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie Nr ZP/OG/37/15..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie. 2) Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części: a) część I - obejmuje instalacje i urządzenia klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzenia oddymiające i odcinające, znajdujące się w budynkach i lokalach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Okręgowego w Warszawie: - siedziba Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie, z wyłączeniem stref ochronnych w tym obiekcie, - budynek nr 29 i nr 26 (Archiwum akt sądowych) w Górze Kalwarii przy ul. Dominikańskiej 9, - siedziba komórki organizacyjnej Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Zwierzynieckiej 8A w Warszawie, - siedziba komórki organizacyjnej Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Złotej 81 A w Warszawie, - siedziba komórki organizacyjnej Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Skierniewickiej 21 lok. 2 w Warszawie. b) część II - obejmuje instalacje i urządzenia klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzenia oddymiające i odcinające, znajdujące się w strefach ochronnych I i II (z wyłączeniem sali rozpraw o charakterze specjalnym z pomieszczeniami towarzyszącymi objętej umową SO/OG/95/14 do dnia 17.07.2017 r.) w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127. 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, który stanowi Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia odpowiednio dla części nr I lub nr II. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem, że ze względu na specyfikę II części przedmiotu zamówienia dotyczącej urządzeń znajdujących się w strefach ochronnych w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 podwykonawcy muszą spełniać warunki określone w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.1. ppkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące posiadania aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia, potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli tajności co najmniej poufne, wydawanego przez ABW albo SKW po przeprowadzeniu postępowania bezpieczeństwa przemysłowego, w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście poświadczenia bezpieczeństwa potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności co najmniej poufne, wydawanego przez ABW albo SKW, i zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydawanego przez ABW albo SKW oraz odnośnie osób realizujących zamówienie warunki określone Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.1 ppkt 3 lit. b specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania dotyczące posiadania aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne, wystawionego zgodnie ze wzorem zawartym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów poświadczeń bezpieczeństwa (Dz. U. z 2015 r., poz. 220) i ważnego zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, z zastrzeżeniem pkt 7. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 8) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 9) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku przy al. Solidarności 127 w Warszawie z wyłączeniem stref ochronnych. Termin i miejsce określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.51.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów odcinających .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania znajdujących się w budynkach i lokalach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Okręgowego w Warszawie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERA TECHNIK Sp.z.o.o., ul. Poezji 10, 04-004 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 131856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 256821,64

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania znajdujących się w strefach ochronnych I i II (z wyłączeniem sali rozpraw o charakterze specjalnym) w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELTRI sp.z o.o., ul. Plażowa 3, 04-666 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35866,80

  • Oferta z najniższą ceną: 34981,20 / Oferta z najwyższą ceną: 35866,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.