Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Warszawa: Świadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie Nr ZP/OG/37/15
Numer ogłoszenia: 358130 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie , Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji, przeglądów, pogotowia technicznego i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie Nr ZP/OG/37/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie. 2) Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części: a) część I - obejmuje instalacje i urządzenia klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzenia oddymiające i odcinające, znajdujące się w budynkach i lokalach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Okręgowego w Warszawie: - siedziba Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie, z wyłączeniem stref ochronnych w tym obiekcie, - budynek nr 29 i nr 26 (Archiwum akt sądowych) w Górze Kalwarii przy ul. Dominikańskiej 9, - siedziba komórki organizacyjnej Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Zwierzynieckiej 8A w Warszawie, - siedziba komórki organizacyjnej Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Złotej 81 A w Warszawie, - siedziba komórki organizacyjnej Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Skierniewickiej 21 lok. 2 w Warszawie. b) część II - obejmuje instalacje i urządzenia klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzenia oddymiające i odcinające, znajdujące się w strefach ochronnych I i II (z wyłączeniem sali rozpraw o charakterze specjalnym z pomieszczeniami towarzyszącymi objętej umową SO/OG/95/14 do dnia 17.07.2017 r.) w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127. 3) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, który stanowi Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia odpowiednio dla części nr I lub nr II. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem, że ze względu na specyfikę II części przedmiotu zamówienia dotyczącej urządzeń znajdujących się w strefach ochronnych w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 podwykonawcy muszą spełniać warunki określone w Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.1. ppkt 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące posiadania aktualnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia, potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli tajności co najmniej poufne, wydawanego przez ABW albo SKW po przeprowadzeniu postępowania bezpieczeństwa przemysłowego, w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście poświadczenia bezpieczeństwa potwierdzającego zdolność do ochrony informacji niejawnych, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności co najmniej poufne, wydawanego przez ABW albo SKW, i zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydawanego przez ABW albo SKW oraz odnośnie osób realizujących zamówienie warunki określone Rozdziale IV ust. 1 pkt 1.1 ppkt 3 lit. b specyfikacji istotnych warunków zamówienia wymagania dotyczące posiadania aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne, wystawionego zgodnie ze wzorem zawartym w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów poświadczeń bezpieczeństwa (Dz. U. z 2015 r., poz. 220) i ważnego zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, z zastrzeżeniem pkt 7. 7) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 8) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 9) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku przy al. Solidarności 127 w Warszawie z wyłączeniem stref ochronnych. Termin i miejsce określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5, 50.73.00.00-1, 50.51.30.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w zakresie części II przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, zwane dalej świadectwem, co najmniej trzeciego stopnia, potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne, wydawane przez ABW albo SKW po przeprowadzeniu postępowania bezpieczeństwa przemysłowego, w przypadku przedsiębiorcy wykonującego działalność jednoosobowo i osobiście poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajności co najmniej poufne, wydawane przez ABW albo SKW, i zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych - zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 182, poz. 1228); w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać ten spośród członków Konsorcjum, który będzie wykonywać czynności co do których wymagane jest poświadczenie zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.); zatem w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje co najmniej trzy usługi dla każdej z części, na którą wykonawca składa ofertę, tj.: a)dla części nr I - usługi konserwacji i napraw instalacji i urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzeń oddymiających i odcinających o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda, b)dla części nr II - usługi konserwacji i napraw instalacji i urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzeń oddymiających i odcinających o wartości min. 20.000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje: a) w zakresie części nr I: aa) co najmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym: - dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, ab) co najmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym: - dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, ac) co najmniej jedną osobą posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.), potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia, do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym: - urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW; - aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW; - posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe; b) w zakresie części nr II: ba) co najmniej jedną osobą posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym: - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; - posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe; bb) co najmniej jedną osoba posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym: - dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe, bc) co najmniej jedną osobą posiadającą zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 ze zm.) potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym: - urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW; - aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW; - posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe. Każda z osób skierowanych do wykonywania usługi w zakresie części II przedmiotu zamówienia powinna posiadać aktualne poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej poufne, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228), wystawione zgodnie ze wzorem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów poświadczeń bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 258, poz. 1752), oraz aktualne świadectwo ukończenia szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych; Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w uprawnień budowlanych i odpowiednio posiadanej praktyki i doświadczenia w dowolny sposób za wyjątkiem łączenia uprawnień wynikających z lit. a ppkt aa i ab oraz w zakresie lit. b ppkt ba i bb. W takim przypadku ww. funkcje muszą pełnić dwie różne osoby. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: a) w zakresie części nr I: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), b) w zakresie części nr II: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin na przystąpienie do usunięcia awarii/usterek - 5
- 3 - termin wykonania naprawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1) sposobu realizacji umowy, 2) terminu realizacji umowy, 3) warunków płatności, 4) wysokości ceny w związku ze zmianą: a)stawki podatku od towarów i usług, b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, ze zm.), c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Zmiana umowy może być dokonana za porozumieniem stron w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Warszawie
Samodzielna Sekcja ds. Zamówień Publicznych
00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 580.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2016 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Warszawie Samodzielna Sekcja ds. Zamówień Publicznych 00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 580.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania znajdujących się w budynkach i lokalach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Okręgowego w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I - obejmuje instalacje i urządzenia klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzenia oddymiające i odcinające, znajdujące się w budynkach i lokalach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Okręgowego w Warszawie: - siedziba Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie, z wyłączeniem stref ochronnych w tym obiekcie, - budynek nr 29 i nr 26 (Archiwum akt sądowych) w Górze Kalwarii przy ul. Dominikańskiej 9, - siedziba komórki organizacyjnej Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Zwierzynieckiej 8A w Warszawie, - siedziba komórki organizacyjnej Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Złotej 81 A w Warszawie, - siedziba komórki organizacyjnej Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Skierniewickiej 21 lok. 2 w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5, 50.73.00.00-1, 50.51.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin na przystąpienie do usunięcia awarii/usterek - 5
- 3. termin wykonania naprawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi nadzoru oraz konserwacji i napraw instalacji oraz urządzeń klimatyzacji, wentylacji i oddymiania znajdujących się w strefach ochronnych I i II (z wyłączeniem sali rozpraw o charakterze specjalnym) w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część II obejmuje instalacje i urządzenia klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, central wentylacyjnych, urządzenia oddymiające i odcinające, znajdujące się w strefach ochronnych I i II (z wyłączeniem sali rozpraw o charakterze specjalnym z pomieszczeniami towarzyszącymi objętej umową SO/OG/95/14 do dnia 17.07.2017 r.) w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.30.00-5, 50.73.00.00-1, 50.51.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin na przystąpienie do usunięcia awarii/usterek - 5
- 3. termin wykonania naprawy - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Demontaż , dostawa i montaż nowej linii diagnostycznej, dwóch fabrycznie nowych podnośników czterokolumnowych, nr postępowania 123/Cot/24/MR/PMP
- DRUK I DOSTAWA KALENDARZY FIRMOWYCH DLA UDT ZP-DS-34/24
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Wąski Dunaj 4/6/8 m 3, J. i J. Śniadeckich 1/15 m 13 (w podziale na 2 części)
- Dostawa opraw oświetleniowych oraz świetlówek dla Wydziału Samochodów i Maszyn Roboczych
- Remont pionów kanalizacyjnych, instalacji wody zimnej, wody oligoceńskiej oraz toalet zlokalizowanych przy klatce E oraz A w budynku Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa łóżek porodowych sygnatura sprawy: 147-W-D-06-2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa serwisowania systemów chłodniczych systemu Proteus 235 w IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.17.2024)
- Remont i wymiana zużytych elementów centrali went w związku ze stwierdzoną awarią sekcji nawilżania oraz wyeksploatowaniem sekcji wentylatorowej i pomp ciepła w 2 centralach wentylacyjnych
- Usługę przeglądu oraz konserwacji klimatyzatorów w poddziale na dwie części:
- SZPiFP-50-24 Wykonanie dwóch przeglądów serwisowo - gwarancyjnych urządzeń klimatyzacyjnych, central wentylacyjnych oraz instalacji chłodniczych dla potrzeb wentylacji mechanicznej...
- Usługa-przegląd, konserwacja i serwis 212 sztuk klimatyzatorów AUX w kontenerach mieszkalnych
- Usługę przeglądu urządzeń instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic w poddziale na dwie części:
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji zaworów odcinających »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.