Ogłoszenie z dnia 2011-10-20
Warszawa: Dokończenie przed sezonem jesienno-zimowym 2011/2012 remontu elewacji i wykonaniu obróbek blacharskich dachu oraz montażu aluminiowych drzwi zewnętrznych w budynku laboratoryjno - biurowym Nr 2 na terenie Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 276339 - 2011; data zamieszczenia: 20.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej, ul. Dorodna 16, 03-195 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie przed sezonem jesienno-zimowym 2011/2012 remontu elewacji i wykonaniu obróbek blacharskich dachu oraz montażu aluminiowych drzwi zewnętrznych w budynku laboratoryjno - biurowym Nr 2 na terenie Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie przed sezonem jesienno-zimowym 2011/2012 na rzecz ICHTJ w ramach zadania 2 realizacji projektu POIG 02.01.00-14-111/09-00 Centrum Radiochemii i Chemii Jądrowej na potrzeby energetyki jądrowej i medycyny nuklearnej (inwestycja nr 10) robót budowlanych polegających na dokończeniu remontu elewacji i wykonaniu obróbek blacharskich dachu oraz montażu aluminiowych drzwi zewnętrznych w budynku laboratoryjno - biurowym Nr 2 na terenie Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie w celu dokonania uszczelnienia budynku Nr 2 i stworzenia warunków umożliwiających utrzymanie budynku Nr 2 zgodnie z wymaganiami nakładanymi łącznie na Instytut - inwestora i zarządcę budynku, a zawartymi w art. 18 i art. 61 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 1994 Nr 89 poz. 414 ze zm.)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie 2 realizacji projektu POIG 02.01.00-14-111/09-00 Centrum Radiochemii i Chemii Jądrowej na potrzeby energetyki jądrowej i medycyny nuklearnej (inwestycja nr 10).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE TD" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowlane TD Sp. z o.o., ul. Josepha Conrada 14/8, 01-922 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 848433,23
Oferta z najniższą ceną: 848433,23 / Oferta z najwyższą ceną: 848433,23
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1) Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone będzie na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do tej ustawy; 2) Postępowanie będzie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej reki, w którym Zamawiający może udzielić zamówienia po negocjacjach z ww. Wykonawcą, w związku z zaistnieniem nw. okoliczności faktycznych i prawnych, które wystąpiły po odstąpieniu przez Zamawiającego w dniu 24.08.2011 r. od umowy Nr 149/INW10/2010 z dnia 10.12.2010 r. z firmą Pana Tadeusza Pawłowskiego na wykonanie remontu i adaptacji pomieszczeń w budynku laboratoryjno - biurowym Nr 2 na terenie Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie w ramach realizacji zadania nr 2 projektu POIG 02.01.00-14-111/09-00 Centrum Radiochemii i Chemii Jądrowej na potrzeby energetyki jądrowej i medycyny nuklearnej, tj. są związane z powstaniem pilnej konieczności zabezpieczenia w okresie jesienno-zimowym 2011/2012 budynku nr 2 przed działaniem skutków opadów atmosferycznych i spadków temperatury poprzez dokończenie remontu jego elewacji i wykonanie obróbek blacharskich dachu oraz montażu aluminiowych drzwi zewnętrznych; 3) Przedmiotowe prace powinny się zakończyć po ok. 45 dniach od przekazania Zaproszenia do negocjacji z uwagi na możliwe już od drugiej połowy października spadki temperatur i nasilenie opadów atmosferycznych grożące zalewaniem, nawilgoceniem ścian wewnętrznych i wychładzaniem budynku. W obecnym stanie rzeczy ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, a powstałą po odstąpieniu przez Zamawiającego z winy Wykonawcy - firmy Pana Tadeusza Pawłowskiego od realizacji umowy Nr 149/INW10/2010 z dnia 10.12.2010 r., której Zamawiający nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe (tj. do ok.45 dni) wykonanie prac zabezpieczających budynek nr 2 przed skutkami okresu jesienno-zimowego. Możliwość pojawienia się w tak krótkim czasie zagrożenia powstania szkód w majątku Zamawiającego wynikająca z braku zakończenia ww. robót przed okresem jesienno-zimowym stwarza okoliczność, że nie jest możliwe zachowanie terminów określonych dla innych ustawowych trybów udzielania zamówień publicznych. Czas przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia remontu jego elewacji i wykonanie obróbek blacharskich dachu oraz montażu aluminiowych drzwi zewnętrznych np. w trybie przetargu nieograniczonego włącznie z realizacją umowy bez uwzględnienia terminów przypadających na realizację ustawowych środków prawnych przysługujących Wykonawcom wyniesie ok. 154 dni i obejmować będzie: a) ok. 38 dni na przygotowanie przez Zamawiającego postępowania, jego opublikowanie, wybór najkorzystniejszej oferty i podpisanie umowy, b) ok. 116 dni na wykonanie umowy, a w tym ok. 14 dni na opracowanie i zatwierdzenie projektu warsztatowego + ok. 60 dni na zamówienie i dostawę materiałów elewacyjnych + ok. 42 dni na wykonanie prac; 4) Osiągnięcie celu polegającego na pilnym zabezpieczeniu budynku nr 2 jest możliwe do zrealizowania wyłącznie poprzez udzielenie zamówienia Wykonawcy - firmie: Przedsiębiorstwo Budowlane TD Sp. z o.o., ul. Josepha Conrada 14/8, 01-922 Warszawa, która, była podwykonawcą zgłoszonym Zamawiającemu przez firmę Pana Tadeusza Pawłowskiego na wykonanie prac elewacyjnych zgodnie z umową Nr 2/2011 zawartą w dniu 18.01.2011 r. z firmą Pana Tadeusza Pawłowskiego; 5) Wobec okoliczności, o których mowa w ppkt.2-4, powstały przesłanki prawne, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, do skierowania Zaproszenia w trybie zamówienia z wolnej ręki do Przedsiębiorstwa Budowlanego TD Sp. z o.o., ul. Josepha Conrada 14/8, 01-922 Warszawa do udziału w negocjacjach ze względu na ww. wyjątkową sytuację i pilną potrzebę wykonania zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Remont łazienek w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kartuzach
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.