To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Łaziska Górne: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modułowych zajęć szkoleniowych z podstaw przedsiębiorczości zgodnie z IPD tj. indywidualnymi planami działania, dla łącznie 30 uczestników projektu Firma na start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 276454 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209586 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie, ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2241092, faks 032 2241092 wew. 225.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modułowych zajęć szkoleniowych z podstaw przedsiębiorczości zgodnie z IPD tj. indywidualnymi planami działania, dla łącznie 30 uczestników projektu Firma na start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowe wymogi dotyczące realizacji zadania i obowiązki Wykonawcy: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie modułowych zajęć szkoleniowych z podstaw przedsiębiorczości zgodnie z IPD tj. indywidualnymi planami działania, dla łącznie 30 uczestników projektu Firma na start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. 2.Szkolenie odbywać się będzie w 4 grupach po średnio 7-8 osób, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości grup przy zachowaniu maksymalnej ilości uczestników projektu na 30 osób. 3.Zajęcia z każdej dla grup obejmą 96 godzin edukacyjnych zajęć (h). Łącznie przeprowadzonych zostanie 384 godzin edukacyjnych zajęć (4 grupy x 96h). 4.Godzina zajęć edukacyjnych liczy 45 minut. Dodatkowo długość przerw podczas trwania zajęć szkoleniowych może być ustalana w sposób elastyczny. 5.Łącznie przeprowadzone zostaną zajęcia w 4 grupach. Zajęcia prowadzone będą w podziale na dwie grupy zaawansowania. Ilość uczestników w każdej grupie zależy od poziomu wiedzy określonego przez Zamawiającego. 6.Do obowiązków Wykonawcy usługi będzie należało całościowe wykonanie zadania zleconego Przeprowadzenie modułowych zajęć szkoleniowych z podstaw przedsiębiorczości zgodnie z IPD... (8h x 12 dni x 30 osób). 7.Wykonawca powinien zapewnić 1)kadrę dydaktyczną - zgodnie z Rozdziałem VI ust. 1 lit. d) niniejszej SIWZ 2)sale szkoleniowe w terminach, w jakich przewiduje się szkolenie oraz na obszarze realizacji szkolenia sale powinny spełniać wymogi BHP zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 26 września 1997r. (Dz.U. 1997 nr 129 poz. 844 z późn. zm.) 3)sprzęt dla trenerów (rzutniki, ekrany, laptopy z oprogramowaniem zgodnym z programem zajęć (1 stanowisko na 1 trenera) 4)materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika zajęć oraz trenerów, z miejscem na prowadzenie notatek przez uczestnika projektu. Materiały szkoleniowe powinny zawierać co najmniej wzory rachunku zysków i strat, biznes planu, dokumentacji księgowej i rejestracyjnej, wyciągi z ustaw i inne materiały związane z tematyką zajęć. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane uczestnikom projektu na własność. Wzory materiałów zostaną przekazane do akceptacji Zamawiającemu na etapie podpisywania umowy 5)odpowiednie zaplecze socjalne z węzłem sanitarnym tj. dostęp do toalety, bieżącej wody, miejsca spożywania posiłku 6)w trakcie szkolenia dla wszystkich uczestników projektu kawa, herbata, jeden ciepły posiłek dziennie dla każdego z uczestników projektu (menu do akceptacji Zamawiającego na etapie podpisywania umowy) oraz zadbanie o porządek w wynajmowanych pomieszczeniach. 8.Wykonawca jest ponadto zobowiązany do 1)prowadzenia listy obecności na szkoleniach (wzór listy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy) 2)prowadzenia dziennika zajęć przez wykładowców (wzór dziennika zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy) 3)wypełnienia i przekazania Zamawiającemu potwierdzeń wykonania usługi szkoleniowej (wzór potwierdzeń zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy) 4)przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych na początku i na końcu każdego szkolenia (wzór ankiet zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy) 5)wydania zaświadczeń o ukończeniu szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186 z późn. zm.) 6)wydania certyfikatów o ukończeniu szkolenia zgodnego z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) zawierającego -logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej zgodnie z rozporządzeniem Rady WE nr 1083-2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia Komisji /WE/ nr 1828-2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonywania rozporządzenia Rady WE nr 1083-2006. -numer z rejestru -imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika projektu, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość -nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie -formę i nazwę szkolenia -okres trwania szkolenia -miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji -tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych -podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie i zaświadczeń o ukończeniu szkolenia 7)prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających wykonanie usługi 8)do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych, informujących o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejską zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083-2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz uchylającym rozporządzenie nr 1260-1999 (Dz. Urz. UE L 210 z 31.7.2006, str. 25) oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828-2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania rozporządzenia Rady (WE) nr 1083-2006 ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz rozporządzenia (WE) nr 1080-2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (sprostowanie Dz. Urz. UE L 45 z 15.2.2007, str. 4). a). Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obowiązujące logotypy. b). Wykonawca zobowiązuje się do umieszczania informacji o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, dostępnych na stronie Instytucji Wdrażającej II stopnia - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach pod adresem http:efs.wup-katowice.pl promocja-po-kl. c). informacja o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską powinna być zrealizowana zgodnie z Wytycznymi poprzez co najmniej - oznaczenie pomieszczeń, w których realizowany jest przedmiot zamówienia, - umieszczenie informacji na materiałach szkoleniowych, w tym prezentacjach i publikacjach multimedialnych - umieszczenie informacji na certyfikatach, zaświadczeniach, dyplomach itp. potwierdzających zakończenie lub udział w formach wsparcia realizowanych w ramach projektu 9)przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu raportu końcowego zawierającego informacje na temat zakresu i liczby godzin świadczonych usług szkoleniowych oraz dostarczenia potwierdzeń wykonania usługi szkoleniowej wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego 10)informowania uczestników projektu o współfinansowaniu go ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 11)przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) przy gromadzeniu oraz przetwarzaniu danych osobowych uczestników projektu 12)umożliwienia upoważnionym podmiotom przeprowadzenia czynności kontrolnych lub audytowych, w tym dostępu do swojej siedziby i miejsca realizacji zamówienia. 13)zarejestrowania szkolenia poprzez internetowy formularz elektroniczny dostępny na stronie www.inwestycjawkadry.pl 14)Ubezpieczenia uczestników projektu -Wykonawca obowiązany jest ubezpieczyć skierowane przez Zamawiającego osoby szkolone nieposiadające prawa do stypendium od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający przekaże wykonawcy imienny wykaz osób szkolonych uprawnionych do ubezpieczenia. -W przypadku, kiedy osoba szkolona podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową i kontynuuje szkolenie, wówczas wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć osobę szkoloną od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem od dnia uzyskania informacji od osoby szkolonej. 9.Program szczegółowy powinien zawierać w szczególności a)poziom podstawowy 1.Procedury administracyjne zakładania działalności gospodarczej (6h) a.Przegląd form prawnych prowadzenia działalności gospodarczej (CEIDG, KSH, K.C.) b.Formy opodatkowania (PIT, CIT, VAT) c.Procedury rejestracji przedsiębiorstwa w zależności od wybranej formy prawnej d.Dodatkowe wymogi dotyczące niektórych przedsiębiorstw (PIP, Sanepid, licencje, koncesje) e.Obowiązki sprawozdawcze f.Omówienie składanych wniosków i dokumentów 2.Równość płci w przedsiębiorstwie (2 h) a.Uregulowania prawne dotyczące równości płci b.Przejawy dyskryminacji w przedsiębiorstwie ze względu na płeć c.Mobbing i molestowanie w miejscu pracy d.Sposoby przeciwdziałania ww. negatywnym zjawiskom (przegląd dobrych praktyk) 3.Elementy prawa obowiązujące w prowadzeniu działalności gospodarczej (8h) a.Obowiązki pracodawcy - Kodeks pracy: -Rodzaje umów o pracę -Urlopy wypoczynkowe -Okresy wypowiedzeń -Rozwiązanie stosunku pracy b.Umowy cywilnoprawne -Umowa - zlecenie -Umowa o dzieło c.Przepisy BHP 4.Księgowość w firmie (24h) a.Podatek dochodowy od osób fizycznych -Obliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne -Wynagrodzenia za pracę, zasiłki chorobowe -Deklaracje PIT-4R, PIT-11, PIT-8A, PIT-8B -Indywidualne karty wynagrodzeń b.Podatek dochodowy od osób prawnych (CIT) c.Podatek VAT -Zwolnienia przedmiotowe i podmiotowe -Deklaracje podatkowe VAT -Kasy fiskalne -Rejestry sprzedaży i rejestry zakupu d.Podatkowa księga przychodów i rozchodów -Sposób prowadzenia księgi -Terminy dokonywania zapisów -Zamknięcie miesięczne, roczne -Ustalanie przychodu, PIT-5 e.Wybrane aspekty prowadzenia pełnej księgowości f.Środki trwałe -Amortyzacja -Ewidencja środków trwałych 5.Marketing i negocjacje (16h) a.Gospodarka wolnorynkowa, prawa ekonomiczne b.Przedsiębiorstwo na wolnym rynku (otoczenie bliższe i dalsze, konkurencja) c.Bariery wejścia na rynek d.Przedmiot i etapy prowadzenia badań marketingowych e.Analizy rynku i pozycji przedsiębiorstwa f.Segmentacja rynku g.Pojęcie marketingu h.Marketing mix i jego odmiany i.Przegląd praktycznych zastosowań marketingu mix j.Działanie w sytuacjach kryzysowych k.Negocjacje w biznesie -Wprowadzenie do negocjacji, kompetencje negocjatora -Istota negocjacji -Przygotowanie do negocjacji (rozpoznanie partnera) -Komunikacja w negocjacjach -Konflikt jako wstęp do negocjacji -Strategie i style negocjacyjne -Techniki negocjacyjne -Własny styl negocjowania 6.Psychologia w biznesie (8h) a.Techniki wywierania wpływu społecznego -Przełamywanie lodów i wzbudzanie sympatii -Budowa własnego autorytetu -Typologia stylów zachowań. Mój styl kierowania -Wpływanie na decyzje innych ludzi. Manipulacje i obrona przed nimi -Komunikacja z wpływem b.Radzenie z sobie z manipulacjami psychologicznymi i trudnym Klientem -Obiekcje Klientów, reklamacje, trudne rozmowy -Szantaż -Lekceważenie -Atak 7.Biznesplan (32h) a.Cele tworzenia biznes planu b.Struktura biznes planu c.Zawartość merytoryczna poszczególnych głównych punktów biznesplanu -Streszczenie kierownicze -Charakterystyka przedsięwzięcia -Plan organizacyjny przedsiębiorstwa -Założenia planu strategicznego -Produkt usługa -Plan marketingowy d.Praktyczne przykłady rozszerzeń opisów merytorycznych w ww. punktach e.Zawartość merytoryczna części finansowej biznes planu -Czasokres planowania -Bilans -Rachunek zysków i strat -Przepływy pieniężne (cash flow) f.Przykłady praktycznych zapisów w biznesplanach, ćwiczenia b) poziom zaawansowany 1. Procedury administracyjne zakładania działalności gospodarczej (6h) a.Przegląd form prawnych prowadzenia działalności gospodarczej -Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej -Kodeks Spółek Handlowych - omówienie podmiotów posiadających osobowość prawną -inne b.Formy opodatkowania (PIT, CIT, VAT) c.Procedury rejestracji przedsiębiorstwa w zależności od wybranej formy prawnej d.Dodatkowe wymogi dotyczące niektórych przedsiębiorstw (PIP, Sanepid, licencje, koncesje) e.Obowiązki sprawozdawcze f.Ćwiczenia praktyczne w wypełnianiu wniosków i dokumentów zgłoszeniowych 2.Równość płci w przedsiębiorstwie (2 h) a.Uregulowania prawne dotyczące równości płci b.Przejawy dyskryminacji w przedsiębiorstwie ze względu na płeć c.Mobbing i molestowanie w miejscu pracy d.Sposoby przeciwdziałania ww. negatywnym zjawiskom (przegląd dobrych praktyk) 3.Elementy prawa obowiązujące w prowadzeniu działalności gospodarczej (8h) a.Obowiązki pracodawcy - Kodeks pracy -Rodzaje umów o pracę -Urlopy wypoczynkowe -Okresy wypowiedzeń -Rozwiązanie stosunku pracy b.Umowy cywilnoprawne -Umowa - zlecenie -Umowa o dzieło c.Studium przypadków dotyczących KP, KC d.Przepisy BHP e.Przegląd systemów zarządzania jakością (ISO, HACCP) f.Procedury wdrożenia systemu jakości w przedsiębiorstwie 4.Księgowość w firmie (24h) a.Podatek dochodowy od osób fizycznych: -Obliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne -Wynagrodzenia za pracę, zasiłki chorobowe -Deklaracje PIT-4R, PIT-11, PIT-8A, PIT-8B -Indywidualne karty wynagrodzeń b.Podatek dochodowy od osób prawnych (CIT) c.Podatek VAT -Zwolnienia przedmiotowe i podmiotowe -Deklaracje podatkowe VAT -Kasy fiskalne -Rejestry sprzedaży i rejestry zakupu d.Podatkowa księga przychodów i rozchodów - zasady prowadzenia ewidencji e.Pełna księgowość -majątek trwały, obrotowy i źródła jego finansowania -funkcjonowanie kont księgowych (zespoły kont, charakterystyka) -ewidencja i rozliczanie kosztów -ewidencja przychodów -rezerwy i przychody przyszłych okresów -straty i zyski nadzwyczajne -wynik finansowy (ustalenie i rozliczenie) -zamknięcie ksiąg rachunkowych -sprawozdanie finansowe f.Środki trwałe -Amortyzacja -Ewidencja środków trwałych 5.Marketing i negocjacje (16h) a.Gospodarka wolnorynkowa, prawa ekonomiczne b.Przedsiębiorstwo na wolnym rynku (otoczenie bliższe i dalsze, konkurencja) c.Bariery wejścia na rynek d.Przedmiot i etapy prowadzenia badań marketingowych e.Analizy rynku i pozycji przedsiębiorstwa f.Segmentacja rynku g.Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (macierz BCG, 5 sił Portera) h.Pojęcie marketingu i.Marketing mix i jego odmiany j.Przegląd praktycznych zastosowań marketingu mix k.Działanie w sytuacjach kryzysowych l.Prognozowanie w biznesie m.Negocjacje w biznesie -Wprowadzenie do negocjacji, kompetencje negocjatora -Istota negocjacji -Przygotowanie do negocjacji (rozpoznanie partnera) -Komunikacja w negocjacjach -Konflikt jako wstęp do negocjacji -Strategie i style negocjacyjne -Techniki negocjacyjne -Własny styl negocjowania 6.Psychologia w biznesie (8h) a.Techniki wywierania wpływu społecznego -Przełamywanie lodów i wzbudzanie sympatii -Budowa własnego autorytetu -Typologia stylów zachowań. Mój styl kierowania -Wpływanie na decyzje innych ludzi. Manipulacje i obrona przed nimi -Komunikacja z wpływem b.Radzenie z sobie z manipulacjami psychologicznymi i trudnym Klientem -Obiekcje Klientów, reklamacje, trudne rozmowy -Szantaż -Lekceważenie -Atak 7.Biznesplan (32h) a.Cele tworzenia biznes planu b.Struktura biznes planu c.Zawartość merytoryczna poszczególnych głównych punktów biznesplanu -Streszczenie kierownicze -Charakterystyka przedsięwzięcia -Plan organizacyjny przedsiębiorstwa -Założenia planu strategicznego -Produkt usługa --Plan marketingowy d.Praktyczne przykłady rozszerzeń opisów merytorycznych w ww. punktach e.Zawartość merytoryczna części finansowej biznes planu -Czasokres planowania -Bilans -Rachunek zysków i strat -Przepływy pieniężne (cash flow) f.Przykłady praktycznych zapisów w biznesplanach, ćwiczenia 10.Zajęcia powinny mieć charakter wykładów, ćwiczeń praktycznych oraz scenek sytuacyjnych. 11.Program ramowy zajęć powinien obejmować następujące moduły tematyczne:(tabela znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ) 12.Miejsce realizacji zamówienia Miejscem realizacji zamówienia (tj. realizacji szkolenia określonego w SIWZ) musi być obszar realizacji projektu podregion tyski (powiat m. Tychy, powiat bieruńsko - lędziński, powiat pszczyński, powiat mikołowski). 13. Harmonogram realizacji 1)Zamówienie przyjęte przez Wykonawcę musi być zrealizowane w terminach uzgodnionych z Zamawiającym tj. w miesiącach lipiec - sierpień 2013r. 2)Szkolenia powinny odbywać się w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w g. 9.00-16.00. 3)Zajęcia dla każdej grupy obejmują 12 dni szkoleniowych po 8 godzin edukacyjnych (ramowo 3 tygodnie x 5 dni). Zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.) szkolenie odbywa się w formie kursu, realizowanego wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 4)Szczegółowe terminy zajęć uzgodnione zostaną z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy. 5)Wykonawca dostarczy harmonogram zajęć wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego, najpóźniej w terminie 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Firma na start współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKA AKADEMIA NAUKI I ROZWOJU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Jakub Michałowski Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42824,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34560,00
Oferta z najniższą ceną: 17100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50280,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Zabezpieczenie konstrukcji stropu nadszybia szybu Aleksander III poz. +6 farbami pęczniejącymi ogniochronnymi w PGG S.A. Oddział Bolesław Śmiały.
- Wykonanie modernizacji Kopalnianej stacji paliw dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia nauczycieli Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
- Zakup wraz z dostawą i montażem tablicy LED na terenie hali widowiskowo-sportowej "Arena Legionowo" w Legionowie przy ul. Chrobrego 50B
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Szkolenia pracowników samorządowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.