Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Borów: Remont i wymiana pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół Publicznych w Borowie
Numer ogłoszenia: 276500 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Borowie , ul. Wrocławska 24, 57-160 Borów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3933029, faks 0-71 3933029.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i wymiana pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół Publicznych w Borowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające remoncie i wymiana pokrycia dachu budynku Zespołu Szkół Publicznych w Borowie z dachówki karpiówki na dachówkę karpiówkę ceramiczną w koronkę, zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz zgodnie z załączonym przedmiarem robót. Przybliżony zakres prac do wykonania : demontaż istniejących rynien wiszących i rur spustowych rozbiórkę istniejącej instalacji odgromowej rozbiórkę istniejącego pokrycia z dachówki ceramicznej, pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku rozebranie konstrukcji więźb dachowych rozbiórkę uszkodzonych nadbitek krokwi wyrównanie płaszczyzny dachu poprzez wykonanie obustronnych nadbitek krokwi docieplenie poddasza montaż folii przeciwwiatrowej i kontrłat łacenie dachu wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki i obróbek blacharskich wymianę instalacji odgromowej drobne roboty remontowe na poddaszu wywóz gruzu i śmieci z rozbiórek z terenu budowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu w trybie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi złożyć oświadczenie o spełnieniu tych warunków oraz dokumenty na ich potwierdzenie zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ, poprzez zastosowanie kryterium spełnia /nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie oraz następujące dokumenty dokumenty: wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia- załącznik nr 4 do SIWZ; wykaz co najmniej trzech wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -to w tym okresie -zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsp.borow.ibip.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Publicznych w Borowie ul.Wrocławska 24, 57-160 Borów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Publicznych w Borowie ul.Wrocławska 24 , 57-160 Borów-sekretariat szkoły.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
- "Remont skrzydła zachodniego i południowego budynku Muzeum przy ul. 3 Maja 19. Etap VI."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.