To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Stalowa Wola: Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek ,kopiarek,fax i komputerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej woli
Numer ogłoszenia: 276569 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 173205 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax 015 8433201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek ,kopiarek,fax i komputerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek ,kopiarek,fax i komputerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli Zadanie nr 1 - Papiery Zadanie nr 2 - Kasety do drukarek igłowych Zadanie nr 3 - Tonery do kserokopiarek Zadanie nr 4 - Tusze do drukarek atramentowych Zadanie nr 5 - Tonery do drukarek laserowych Zadanie nr 6 - Kasety do maszyn piszących Zadanie nr 7 - Płyty CD-R, CD-RW Zadanie nr 2 - Kasety do drukarek igłowych ( Wykonawca odmówił podpisania umowy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 64531.89 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Papiery
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HURT-PAPIER RYSZARD CEBULA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Ryszard Cebula Hurt -Papier Spółka Jawna, ul.Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12885.20
- Oferta z najniższą ceną: 12885.20 oferta z najwyższą ceną: 13191.80
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Tonery do kserokopiarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Sp.zo.o ANNEX, ul.Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3875.00
- Oferta z najniższą ceną: 3875.00 oferta z najwyższą ceną: 4884.95
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4- Tusze do drukarek atramentowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Sp.zo.o ANNEX, ul.Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7504.10
- Oferta z najniższą ceną: 7504.10 oferta z najwyższą ceną: 8997.38
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 -Tonery do drukarek laserowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Sp.zo.o ANNEX, ul.Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22990.00
- Oferta z najniższą ceną: 22990.00 oferta z najwyższą ceną: 29300.78
- Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie nr 6 - Kasety do maszyn piszących
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Sp.zo.o ANNEX, ul.Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 510.66
- Oferta z najniższą ceną: 510.66 oferta z najwyższą ceną: 645,88
- Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie nr 7-Płyty CD - R
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Sp.zo.o ANNEX, ul.Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 853.40
- Oferta z najniższą ceną: 853.40 oferta z najwyższą ceną: 2117.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- "Zakup Echokardiografu"
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1020R Brandwica - Jastkowice od km 0+000 do km 1+432,28 w m. Brandwica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
- Cykliczne dostawy artykułów spożywczych różnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
- Dostawa sukcesywna tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek wykorzystywanych w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie w tym w Delegaturach
- Zakup tonerów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych (Tonerów).
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie w 2025 roku.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.