Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-28
Stalowa Wola: Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek,kopiarek,fax i komputerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 173205 - 2008; data zamieszczenia: 28.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax 015 8433201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek,kopiarek,fax i komputerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek,kopiarek,fax i komputerów dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli : Zadanie nr 1 - Papiery Zadanie nr 2 - Kasety do drukarek igłowych Zadanie nr 3 - Tonery do kserokopiarek Zadanie nr 4 - Tusze do drukarek atramentowych Zadanie nr 5 - Tonery do drukarek laserowych Zadanie nr 6 - Kasety do maszyn piszących Zadanie nr 7 - Płyty CD - R
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie przewiduje się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy : - przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ a) spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniom na podstawie art.24 ust.1 , ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.nr 223 poz.1655 z dnia 29 listopada 2007r) b)zaakceptują termin płatności min. 45 dni c)akceptują ,że ceny oferowanego asortymentu dostawy nie wzrosną w całym okresie obowiązywania umowy e)akceptują warunki umowy załączonej do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przedstawią : -Wypełnią formularz oferty przetargowej ,zgodnie z Rozdz. II SIWZ -Przedstawią oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 i niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ,ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.nr 223 poz.1655 z dnia 29 listopada 2007r) Przedstawią dokumenty potwierdzające ich wiarygodność tj: -Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzająca uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem . Dokument w/w winien być wystawiony nie wcześniej niż 6- miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykaz odbiorców , dla których realizowane były podobne asortymentowo dostawy o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat ( 25 lipca 2005r - 25 lipca 2008r) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw . -Swiadectwa legalności i dopuszczenia do obrotu na rynku polskim dla oferowanego asortymentu - oferowane materiały eksploatacyjne winny być nowe , winny być wytwarzane w reżimie wdrożonego i certyfikowanego systemu zarzadzania jakością zgodnego z wymaganiami obowiązujących norm ISO - wydruki stron testowych po 1 -egrzemplarzu na dostarczane zamienniki tuszy i tonerów .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul.Staszica 4 , 37 - 450 Stalowa Wola pok.nr 7 ,Dzial zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul.Staszica 4 , 37 - 450 Stalowa Wola pok.nr 8 ,Dzial zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papiery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - papiery.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kasety do drukarek igłowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Kasety do drukarek igłowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tonery do kserokopiarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Tonery do kserokopiarek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tusze do drukarek atramentowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Tusze do drukarek atramentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tonery do drukarek laserowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Tonery do drukarek laserowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kasety do maszyn piszących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Kasety do maszyn piszących.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Płyty CD-R.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Płyty CD - R.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1020R Brandwica - Jastkowice od km 0+000 do km 1+432,28 w m. Brandwica.
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego przy PSP Nr 12 w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
- Doposażenie dla zawodu TPS oraz MPS w ramach realizacji projektu pn.: "Z kwalifikacjami w przyszłość".
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.