Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-19
Gniezno: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie z tematu Obsługa kas fiskalnych z umiejętnością wystawiania faktur i rachunków sprzedaży oraz elementami telemarketingu
Numer ogłoszenia: 276650 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4261649, faks 061 4261162.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie z tematu Obsługa kas fiskalnych z umiejętnością wystawiania faktur i rachunków sprzedaży oraz elementami telemarketingu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu: Obsługa kas fiskalnych z umiejętnością wystawiania faktur i rachunków sprzedaży oraz elementami telemarketingu. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do uzyskania umiejętności zawodowych w zakresie obsługi kas fiskalnych i innych urządzeń wspomagających sprzedaż. W trakcie szkolenia uczestnik powinien zdobyć wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz umiejętności sprzedaży kasami fiskalnymi, obsługi sklepowego sprzętu pomocniczego, w tym urządzeń elektronicznych służących do akceptowania kart płatniczych, jak również umiejętności w zakresie wystawiania faktur i rachunków sprzedaży za zakupione towary oraz podstawowe umiejętności związane z wykonywaniem zadań zawodowych telemarketera. Kurs skierowany jest do osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie. Preferowane osoby posiadające wykształcenie min. zawodowe o profilu handlowym lub doświadczenie w sprzedaży z brakiem umiejętności obsługi kas fiskalnych. Zakres programowy szkolenia Program szkolenia powinien być opracowany tak aby przygotować uczestników do nabycia umiejętności niezbędnych przy wykonywaniu zadań zawodowych na stanowiskach gdzie wykorzystywana jest obsługa kas fiskalnych. W części dotyczącej elementów telemarketingu program powinien wykorzystywać standardy kompetencji/kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych związane z tematyką kursu, dostępne w bazach danych prowadzonych przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej znajdujące się na wortalu publicznych służb zatrudnienia pod adresem: www.psz.praca.gov.pl Program szkolenia w zakresie zagadnień związanych z obsługą urządzeń fiskalnych, terminali kart płatniczych oraz innych urządzeń i sprzętu pomocniczego musi zawierać minimum następujące tematy zajęć edukacyjnych: - budowa i obsługa drukarki fiskalnej, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - drukowanie raportów, - przygotowanie kasy do prowadzenia sprzedaży, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - budowa i obsługa kasy, - programowanie kasy, - sprzedaż kasami fiskalnymi, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - rozpoczęcie pracy na kasie, - sprzedaż towarów na kasie fiskalnej, - drukowanie raportów na kasie fiskalnej, - obsługa terminala kart płatniczych, w tym m.in. takie treści szkolenia jak: - rodzaje i cechy kart płatniczych, - zasady przyjmowania kart płatniczych, - praktyczne ćwiczenia na terminalach, - urządzenia współpracujące z kasami oraz sklepowy sprzęt pomocniczy i ich obsługa (m.in. wagi, metkownice, czytniki kodów kreskowych, itp.). Ponadto program szkolenia musi zostać poszerzony o temat zajęć edukacyjnych z zakresu wystawiania faktur i rachunków sprzedaży, w tym takie treści szkolenia jak: - faktura VAT sprzedaży - pojęcie, rodzaje oraz druki faktur, - rachunek sprzedaży - definicja, rodzaje oraz druki, - korekta VAT sprzedaży - pojęcie, rodzaje, - paragon - definicja, rodzaje, - sporządzanie i wystawianie dokumentów sprzedaży. Dodatkowo program szkolenia musi zawierać tematy zajęć z zakresu telemarketingu, które przygotowywać będą uczestników do zdobycia wiedzy i umiejętności niezbędnych do wykonywania zadań zawodowych Telemarketer, zgodnie z Krajowym Standardem Kwalifikacji Zawodowych tj.: - zbieranie informacji o produkcie, usłudze oferowanej przez firmę, w imieniu której telefonuje do potencjalnego klienta; - przekazywanie potencjalnemu klientowi telefonicznie informacji o produkcie bądź usłudze firmy, którą reprezentuje; - przekonywanie klienta o wartości oferowanego produktu lub usługi; - umawianie klienta z agentem oferującym określoną usługę; - kompletowanie bazy telefonicznej potencjalnych klientów, z uwzględnieniem cech adresata; jego wieku, poziomu wykształcenia, miejsca zamieszkania itp. - współpraca z działem marketingu firmy w zakresie dostarczania list potencjalnych klientów z ich nazwiskami i numerami telefonów; - współpraca z agentami bądź sprzedawcami firmy w sprawach dotyczących wartości oferowanego produktu lub usługi; - sprzedaż produktów lub usług. Sposób prowadzenia zajęć powinien być zróżnicowany i uwzględniać poziom uczestników kursu. Zajęcia szkoleniowe realizowane muszą być głównie w formie pokazów, ćwiczeń i zadań praktycznych. Wybrany w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego opracować na podstawie opisu przedmiotu zamówienia program szkolenia oraz harmonogram zajęć i niezwłocznie przekazać Zamawiającemu do akceptacji. 2. Warunki organizacyjne. Podmiot prowadzący kurs musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622). Wykonawca musi zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia kursu oraz pomieszczenia do realizacji części teoretycznej i praktycznej. Pomieszczenia do odbywania szkolenia muszą: - być przestronne i przewiewne, przystosowane do liczby osób przewidzianych do przeszkolenia, - posiadać oświetlenie naturalne i sztuczne, - posiadać miejsca siedzące dla każdego uczestnika szkolenia umożliwiające wykonywanie notatek przez uczestnika szkolenia, - gwarantować naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy, - być wyposażone w pomoce dydaktyczne dostosowane do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia (m.in. urządzenia audiowizualne - laptop, projektor, nagłośnienie jeżeli okaże się niezbędne, rzutnik multimedialny; itd.), - posiadać zaplecze socjalne i sanitarne. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia w każdym miejscu realizacji zajęć plakatu z informacjami na temat projektu, w tym informacjami dotyczącymi wsparcia finansowego i UE w miejscu łatwo widocznym dla ogółu społeczeństwa. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego przedstawienia w ofercie miejsca szkolenia tzn. nazwy oraz adresu obiektu. Wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć kawę, herbatę, cukier, wodę mineralną, naczynia do napojów, ciastka itp. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia składającej się z minimum: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, zgodnie z załącznikiem nr 3 do umowy, b) protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz z egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, c) rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia. Wykonawca zobowiązuje się również do: - przechowywania dokumentów związanych z organizacją szkolenia do 31.12.2025 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo, - umieszczenia znaku Unii Europejskiej i znaku Funduszy Europejskich na wszystkich dokumentach dotyczących realizacji szkolenia, w tym również na dokumentach i materiałach przeznaczonych dla uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji związanej z realizowanym projektem poprzez wgląd w dokumenty źródłowe dotyczące zleconej usługi oraz ich kontrolę na miejscu. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić przeprowadzenie kontroli i wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją projektu przez Instytucję Pośredniczącą/Instytucję Zarządzającą oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji projektu. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi zapewnić oddzielne stanowisko dla maksymalnie dwóch osób wyposażone w minimum trzy rodzaje kas fiskalnych (należy wyszczególnić w załączniku nr 2 do SIWZ) najpowszechniej stosowane w punktach handlowych jak również wyposażone w urządzenia współpracujące z kasami, sklepowy sprzęt pomocniczy w ilości umożliwiającej swobodny dostęp i samodzielną obsługę przez każdego z uczestników oraz drukarki fiskalne. 3. Materiały szkoleniowe. Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia wszelkich niezbędnych i odpowiednich materiałów szkoleniowych. Materiały szkoleniowe przekazywane nieodpłatnie każdemu uczestnikowi muszą być adekwatne do treści szkolenia, dobre jakościowo. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazane każdemu uczestnikowi za pokwitowaniem na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. Wykonawca zobowiązuje się także do przedłożenia Zamawiającemu potwierdzenia przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych. Po zakończeniu szkolenia materiały szkoleniowe przechodzą na własność każdego uczestnika. Wymagane materiały szkoleniowe: Wykonawca ma zapewnić materiały szkoleniowe w postaci minimum: - materiały biurowe: teczkę na materiały dydaktyczne, notatnik, długopis, itp., - materiały dydaktyczne w postaci: - skryptu obejmującego treścią omawiane zagadnienia w części wykładowej i warsztatowej, - w wersji papierowej podręcznika (książki) adekwatnego do treści zajęć. Wykonawca zobowiązany jest opatrzyć materiały szkoleniowe w znak Unii Europejskiej i znak Funduszy Europejskich. 4. Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca zobowiązuje się zgodnie z art. 41 ust. 8 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.) do ewentualnego ubezpieczenia osób wskazanych przez Zamawiającego będących uczestnikami szkolenia oraz osób wskazanych przez Zamawiającego, którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i przysługuje im stypendium w wysokości 20% zasiłku. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej niezwłocznie po ubezpieczeniu uczestników szkolenia. Wykonawcy z tytułu ubezpieczenia nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie niż to, które określił w formularzu ofertowym jako całkowity koszt szkolenia brutto jednego uczestnika. 5. Liczba uczestników szkolenia. Kandydaci na szkolenie zostaną wybrani przez Zamawiającego. Wyłoniony Wykonawca po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem kursu otrzyma wykaz osób zakwalifikowanych do szkolenia przez Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie. Liczba uczestników szkolenia - minimum 13 maksymalnie 14 osób. Zamawiający określił minimalną i maksymalną liczbę uczestników szkolenia na podstawie której Wykonawca może określić wartość zamówienia. Zamawiający gwarantuje skierowanie minimum 13 uczestników z zastrzeżeniem możliwości zwiększenia grupy do maksymalnie 14 osób. Jeżeli uczestnik przerwie szkolenie w okresie nieprzekraczającym 20% łącznego okresu trwania szkolenia lub odmówi udziału w szkoleniu Zamawiający może skierować na zwolnione miejsce inną osobę bezrobotną, która zobowiązana jest realizować obowiązki uczestnika szkolenia na zasadach określonych w umowie. W takim przypadku Zamawiający pokryje jedynie koszt odpowiadający kosztowi szkolenia przewidzianego dla jednej osoby. Ponadto w każdym przypadku przerwania szkolenia lub nie podjęcia szkolenia po skierowaniu przez uczestnika zapłata należności za jego szkolenie i osoby wstępującej na jego miejsce nastąpi w sposób proporcjonalny do liczby godzin, w których te osoby uczestniczyły. 6. Czas trwania szkolenia. Czas uczestnictwa w szkoleniu należy ustalić na podstawie rozkładu zajęć, a więc ustalić faktyczny czas przebywania uczestnika na zajęciach w godzinach zegarowych (od godziny rozpoczęcia zajęć do godziny ich zakończenia z uwzględnieniem przerw). Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Godziny realizacji zajęć: Zamawiający wymaga, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, w wymiarze 5 - 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający wymaga, aby zajęcia rozpoczynały się między godziną 8:00 a godziną 09:30. Czas trwania szkolenia: Wymagana ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia: - 80 godzin zegarowych zajęć. W ramach ogólnej liczby godzin szkolenia należy uwzględnić: - 30 godzin zegarowych z zakresu obsługi urządzeń fiskalnych, terminali kart płatniczych i innych urządzeń pomocniczych, z czego minimum 20 godzin zegarowych stanowić mają zajęcia praktyczne, - 30 godzin zegarowych z zakresu wystawiania faktur i rachunków sprzedaży, z czego minimum 20 godzin zegarowych stanowić mają ćwiczenia praktyczne, - 20 godzin zegarowych z zakresu elementów telemarketingu. 7. Miejsce szkolenia Zamawiający wymaga aby realizacja zajęć szkoleniowych odbywała się na terenie miasta Gniezna w niewielkiej odległości od Dworca Głównego PKP (tzn. do 2 kilometrów). Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą się odbywać w tej samej siedzibie. Zamawiający będzie sprawdzać odległość wskazanego miejsca szkolenia od Dworca Głównego PKP korzystając z mapy internetowej Google wyznacz trasę pieszo link: https://maps.google.pl/maps?output=classic&dg=brw Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca szkolenia (wyłącznie na terenie miasta Gniezna) tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, których na dzień składania ofert nie można było przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz standardowo nie gorsze od miejsca szkolenia zaproponowanego w ofercie. Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tytułu zmiany miejsca szkolenia. Zamawiający wymaga umieszczenia w widocznym miejscu prowadzenia szkolenia informacji na temat realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich. 8. Wymagania dotyczące zaświadczeń. Kurs musi zakończyć się egzaminem wewnętrznym weryfikującym zdobytą wiedzę i nabyte umiejętności/kompetencje. Egzamin przeprowadza komisja powołana przez organizatora szkolenia zapewniając obiektywizm procesu egzaminacyjnego i weryfikacji zdobytej wiedzy i nabytych umiejętności/kompetencji. Czas trwania egzaminu należy wliczyć do ilość godzin zajęć przypadających na jednego uczestnika szkolenia i uwzględnić w harmonogramie zajęć. Osoba, która ukończyła kurs otrzymuje zaświadczenie zgodne z obowiązującymi przepisami tj. § 71 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 667) zawierające: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie oraz § 18 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622). Wzór zaświadczenia określa załącznik nr 5 do rozporządzenia MEN. Do zaświadczenia należy dołączyć suplement zawierający następujące informacje: 1) okres trwania szkolenia; 2) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Dodatkowo należy wydać dokument według wzoru poniżej, potwierdzający uczestnictwo w projekcie realizowanym przez Zamawiającego oraz ukończenie szkolenia i nabycie umiejętności/kompetencji. Dokument musi być oznaczony znakiem Unii Europejskiej i znakiem Funduszy Europejskich oraz zawierać informację, że szkolenie było współfinansowane przez Europejski Fundusz Społeczny. Powyższe dokumenty należy wydać uczestnikom szkolenia w ostatnim dniu szkolenia za potwierdzeniem odbioru z datą i podpisem osoby bezrobotnej. 10. Termin wykonania zamówienia. - listopad - grudzień br. Zamawiający z wybranym Wykonawcą ustali dokładną datę realizacji szkolenia, co oznacza, że w przedziale czasowym listopad - grudzień br. (jednakże nie dłużej niż do 14 grudnia br.) zostanie uszczegółowiona data realizacji szkolenia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.) Instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przypadku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawcy zobowiązani są wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje, co najmniej 1 usługę szkoleniową, spełniającą poniższe warunki:a) usługa szkoleniowa obejmowała zagadnienia związane z obsługą urządzeń fiskalnych oraz wystawianiem faktur i rachunków sprzedaży. b) minimalna liczba osób uczestniczących w każdym szkoleniu, edycji (grupie szkoleniowej) wynosiła 10 osób, c) usługa szkoleniowa wykonywana była na zlecenie zewnętrznych w stosunku do Wykonawcy podmiotów. Zamawiający informuje, że warunek wiedzy i doświadczenia stanowić będzie (oprócz ceny) kryterium oceny ofert tzn. Wykonawca, który wykaże: - więcej niż jedno szkolenie, które spełniało warunki określone wyżej lub - że szkolenie, które składało się z kilku edycji (grup szkoleniowych) a każda edycja spełniała warunki, które zostały określone wyżej (odpowiednio do danej części) otrzyma dodatkowe punkty wg zasady: 2-3 szkolenia 40 punktów; 4-6 szkoleń 60 punktów; 7-9 szkoleń 80 punktów, 10 i więcej szkoleń 100 punktów. Liczba przeprowadzonych szkoleń oceniana będzie na podstawie wykazu wykonywanych szkoleń oraz dołączonych do wykazu dowodów potwierdzających należyte wykonanie usługi w następujący sposób: ilość otrzymanych punktów za szkolenia pomnożona przez wagę kryterium 10%
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić kadrę dydaktyczną, która spełniać musi poniższe warunki: - do przeprowadzenia treści szkolenia w zakresie zajęć edukacyjnych z tematów dotyczących obsługi drukarki fiskalnej, kas fiskalnych, terminali kart płatniczych oraz urządzeń współpracujących z kasami oraz sprzętem pomocniczym, wykładowca musi posiadać wykształcenie min. średnie oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia obejmującego wszystkie treści zawarte dla każdego z tematów lub z treści szkolenia z której przeprowadzać będzie zajęcia w ramach w/w tematów. Każde szkolenie musiało się odbyć w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; - do przeprowadzenia treści szkolenia w zakresie zajęć edukacyjnych z tematu wystawianie faktur i rachunków sprzedaży, wykładowca musi posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia obejmującego wszystkie treści zawarte w temacie lub z treści szkolenia z której przeprowadzać będzie zajęcia w ramach w/w tematu. Każde szkolenie musiało się odbyć w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; - do przeprowadzenia tematyki zajęć edukacyjnych z zakresu telemarketingu wykładowca musi posiadać wykształcenie wyższe oraz posiadać doświadczenie jako wykładowca w przeprowadzeniu minimum jednego szkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie zagadnień, które będzie wykładał podczas szkolenia. b) opiekuna tzn. osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość aby osoba, która została wskazana jako wykładowca była także opiekunem szkolenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w organizacji szkoleń (szczegóły w SIWZ) - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca szkolenia tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, których na dzień składania ofert nie można było przewidzieć. Zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego, nowe miejsce szkolenia musi być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz standardowo nie gorsze od miejsca szkolenia zaproponowanego w ofercie. Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie z tytułu zmiany miejsca szkolenia. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany opiekuna/kadry dydaktycznej tylko w przypadkach wynikających ze zdarzeń losowych, zmiana wymaga powiadomienia i akceptacji Zamawiającego ponadto zgłoszony wykładowca powinien legitymować się nie niższym wykształceniem i nie mniejszym doświadczeniem niż określone w warunkach udziału w postępowaniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupgniezno.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62 - 200 Gniezno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie, ul. Sobieskiego 20, 62 - 200 Gniezno, biuro informacyjne.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: kurs współfinansowany będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego projekt: Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie gnieźnieńskim (I)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa leków dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Gnieźnie ul. Elizy Orzeszkowej 27
- Dostawa komputerów
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część II meble
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2025 roku
- Modernizacja toalety miejskiej przy ul. Tumskiej w Gnieźnie
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.