To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-30
Lublin: Wynajem, transport, montaż, obsługa i demontaż sprzętu oświetleniowego, aparatury nagłośnieniowej oraz konstrukcji scenicznych na potrzeby Carnavalu Sztukmistrzów 2012 w dniach 28.07 - 05.08.2012 r.
Numer ogłoszenia: 276698 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267232 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury w Lublinie, ul. Narutowicza 32, 20-016 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 5360315, faks 81 5360312.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem, transport, montaż, obsługa i demontaż sprzętu oświetleniowego, aparatury nagłośnieniowej oraz konstrukcji scenicznych na potrzeby Carnavalu Sztukmistrzów 2012 w dniach 28.07 - 05.08.2012 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Plac Zamkowy 1. Zapewnienie pracy wykwalifikowanych pracowników technicznych zgodnie z harmonogramem. Praca każdej osoby każdego dnia przewidziana jest do 12 godzin, zgodnie z harmonogramem przekazanym przez Zamawiającego w sposób zgodny z Umową. 2. dostarczenie 12 pojemników balastowych o pojemności 1000 litrów każdy 3. dostarczenia 12 statywów oświetleniowych i namiotów II. Plac Litewski : 1.Wydłużenie terminu. 2.Dostarczenie i montaż oraz obsługa i demontaż: a) rozdzielni 50 kW b) dodatkowych przewodów 230V wraz z rozgałęźnikami (do 20 sztuk o długości 5 - 25 m, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego) c) rozdzielni 32A/ 15-220V 3.W dniach 3-5.08.2012 wynajem: a) Konsolety nagłośnieniowej co najmniej 6-kanałowej b) 2 kolumn nagłośnieniowych o mocy 300W każda c) Pełnego okablowania zasilającego i sygnałowego d) 2 mikrofonów bezprzewodowych nagłownych 4.W dniu 4.08.2012r. wynajem, montaż i demontaż: a) 2 kolumny nagłośnieniowe o mocy 500 W każda b) 2 kolumny subbas c) Konsoleta nagłośnieniowa co najmniej 6-kanałowa d) Pełne okablowanie zasilające i sygnałowe e) Podłączenie systemu nagłośnieniowego do zasilania elektrycznego f) Zestrojenie systemu wraz z podłączeniem urządzeń dostarczonych przez DJ-a..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LIGHT-TECH P.U.H. s.c. Mirosław Maksymiuk, Jarosław Jaworski, ul. Zemborzycka 116c, 20-445 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14760,00
Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14760,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego obejmującego realizację zadania pn.: wynajem, transport, montaż, obsługa i demontaż sprzętu oświetleniowego, aparatury nagłośnieniowej oraz konstrukcji scenicznych na potrzeby Carnavalu Sztukmistrzów 2012 w dniach 28.07 - 05.08.2012 r. Zadanie niniejsze nie było objęte zamówieniem podstawowym. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego objętego umową nr 236/2012 z dnia 03.07.2012 r. (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia opublikowane w BZP pod nr: 232000-2012 data zamieszczenia: 03.07.2012 r.), wyłonionego w wyniku przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy. Możliwość udzielenia zamówień uzupełniających została przewidziana w ust. IV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zamówienia podstawowego oraz w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BZP pod nr: 211730-2012, data zamieszczenia 20.06.2012 r. Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Organizacja imprezy o charakterze kulturalno-rozrywkowym dla emerytów i rencistów Uniwersytetu Rzeszowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.