eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora hematologicznego Sysmex K- 4500 i dzierżawa analizatora hematologicznego min. 24 parametrowego wraz z odczynnikami i materiałami kontrolnymi na okres 24 miesięcy , kod CPV 33696500- 0 , 50000000-5

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-19

Lublin: Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora hematologicznego Sysmex K- 4500 i dzierżawa analizatora hematologicznego min. 24 parametrowego wraz z odczynnikami i materiałami kontrolnymi na okres 24 miesięcy , kod CPV 33696500- 0 , 50000000-5
Numer ogłoszenia: 276898 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie , ul. Nałęczowska 27, 20-701 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5330034 w. 320, faks 081 5258762.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.womp.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora hematologicznego Sysmex K- 4500 i dzierżawa analizatora hematologicznego min. 24 parametrowego wraz z odczynnikami i materiałami kontrolnymi na okres 24 miesięcy , kod CPV 33696500- 0 , 50000000-5.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych do analizatora hematologicznego Sysmex K- 4500 i dzierżawa analizatora hematologicznego min. 24 parametrowego wraz z odczynnikami i materiałami kontrolnymi na okres 24 miesięcy , kod CPV 33696500- 0 , 50000000-5 Przedmiot zamówienia : 1.Odczynnik rozcieńczający a 20 litrów - 70 opakowań 2.Odczynnik lizujący a 5 litrów - 10 opakowań 3.Odczynnik lizujący hemoglobinę a 5 litrów - 10 opakowań 4. Odczynnik odbiałczający a 50 ml - 16 opakowań 5.Krew kontrolna 8-check - Normal min.4,5 ml - 44 opakowania 6.Krew kontrolna 8 - check - Low min. 4,5 ml - 32 opakowania 7.Krew kontrolna 8-check - High min 4,5 ml - 10 opakowania 8.Kalibrator do analizatora K-4500 do weryfikacji(WBC,RBC,HCT/MCV,PLT) 3 x 2 ml - 1 opakowanie 9.Kontrola międzynarodowa a 1,5 ml - 8 opakowania 10.Odczynniki i materiały kontrolne do analizatora hematologicznego do weryfikacji rozmazów w próbkach patologicznych do wykonania 25000 morfologii min. 24 - parametrowej w ciągu 24 miesięcy ( ilość odczynników i materiałów kontrolnych do wykonania morfologii szacuje oferent ) 11.Dzierżawa analizatora hematologicznego pomocniczego min. 24- parametrowego do weryfikacji rozmazów w probówkach patologicznych na okres 24 miesięcy . 1 sztuka Szczegółowy opis zawiera - formularz ofertowo- cenowy - Załącznik Nr 1 oraz zestawienie parametrów granicznych -Załącznik Nr 2 Zmawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych . . Sukcesywne dostawy na okres 24 miesięcy , pierwsza dostawa w ciągu max 7 dni roboczych dni od podpisania umowy , pozostałe dostawy w ciągu max 7 dni roboczych (podany w ofercie termin krótszy to taki będzie wymagany ) dni od otrzymania zamówienia . Jeśli Wykonawca nie wpisze terminu krótszego to będzie wymagany termin max 7 dni roboczych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny oceny warunku Zamawijący dokona na podstawie art22 ust 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny oceny warunku Zamawijący dokona na podstawie art22 ust 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny oceny warunku Zamawijący dokona na podstawie art22 ust 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny oceny warunku Zamawijący dokona na podstawie art22 ust 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny oceny warunku Zamawijący dokona na podstawie art22 ust 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    formularz asortymentowo - cenowy załącznik nr 1 , parametry graniczne - załącznik nr 2 , pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w dokumentach .

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 90
    • 2 - termin dostaw - 10

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje zmiany uzasadnione okolicznościami , o których mowa w art 367 kodeksu cywilnego ( tzw rażąca strata ) , obniżenie ceny przez Wykonawcę

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.womp.lublin.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 , pokój 306 III piętro ..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Lecznicze w Lublinie ul.Nałęczowska 27 , pokój 306 III piętro.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.