To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-04
Ogłoszenie nr 2768 - 2017 z dnia 2017-01-04 r.
Siemianowice Śląskie: Modernizacja, uzupełnienie infrastruktury sieci oświetleniowej ulic i chodników oraz doświetlenie przejść dla pieszych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 324220-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 329614-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
000515879, ul.
ul. Jana Pawła II
10,
41-100
Siemianowice Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
327 605 200, faks
327 605 280, e-mail
ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja, uzupełnienie infrastruktury sieci oświetleniowej ulic i chodników oraz doświetlenie przejść dla pieszych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RK.271.0061.2016, ZP.rp.40.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja, uzupełnienie infrastruktury sieci oświetleniowej ulic i chodników oraz doświetlenie przejść dla pieszych. 2. Zamówienie zostało podzielone na 4 Części. Część 1: Zadanie 1. Przedmiotem części 1 będzie: doświetlenie przejść dla pieszych w n/w lokalizacjach zgodnie z zakresem robót określonym w dokumentacji projektowej do Zadania 1: - Ogrodowa / Świerczewskiego - Westerplatte / Duracza - Oświęcimska / Plater - Oświęcimska / Sikorskiego - Tarnogórska przy SP 13 - Bańgowska przy Biedronce - Lipowa przy szkole - Leśna 6 - Katowicka przy pętli - Mysłowicka przystanek - Obwodowa / PCK - Michałkowicka UM. Część 2: Zadanie 2. Przedmiotem części 2 będzie: doświetlenie przejść dla pieszych w n/w lokalizacjach zgodnie z zakresem robót określonym w dokumentacji projektowej do Zadania 2: - Chopina / Sportowców - Bańgowska DK 94 - Kapicy Galeria - Kapicy przy SP 1 - Parkowa wejście do parku. Część 3: Zadanie 3. Przedmiotem części 3 będzie: remont istniejącego systemu oświetlenia w n/w lokalizacjach zgodnie z zakresem robót określonym w dokumentacji projektowej do Zadania 3: - Grabowa - Skłodowskiej - Curie. Część 4: Zadanie 4. Przedmiotem części 4 będzie: remont istniejącego systemu oświetlenia w n/w lokalizacjach zgodnie z zakresem robót określonym w dokumentacji projektowej do Zadania 4: - Oświęcimska - Mikołaja. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 został zawarty w: - w dokumentacji projektowej stanowiącej Dodatek nr 7 do SIWZ, - w przedmiarze robót stanowiącym Dodatek nr 8 do SIWZ, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej Dodatek nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 10 do SIWZ). 5. Na przedmiot zamówienia wybrany Wykonawca w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 24 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. 6. W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia. 6.1. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 osoby: wykonującej pod nadzorem kierownika budowy prace związane z: demontażem i montażem wysięgników, opraw oświetlenia, wykonywania wykopów kablowych. Wykonawca lub podwykonawca musi zatrudnić co najmniej 1 pracownika o którym mowa wyżej dla każdej z części zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 6.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osoby: a) czynności, o których mowa w pkt 6.1. powyżej będą świadczone przez osobę wymienioną w Wykazie pracowników, stanowiącym załącznik do umowy, b) Wykonawca w terminie 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu do wglądu kopię umowy o pracę zawartej z pracownikiem świadczącym czynności, o których mowa w pkt 6.1. powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych, c)w przypadku jakichkolwiek zmian odnośnie zatrudnienia osoby wskazanej w Wykazie pracowników stanowiącym załącznik do umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego w terminie 5 dni od daty zaistnienia zmian, d)zmiana osoby wskazanej w Wykazie pracowników stanowiącym załącznik do umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, 6.3.Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopię umowy o pracę zawartej z pracownikiem wykonującym pod nadzorem kierownika budowy prace związane z demontażem i montażem wysięgników, opraw oświetlenia, wykonywania wykopów kablowych. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych. 2)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umowy o pracę zawartej z pracownikiem, o którym mowa w pkt 1) powyżej oraz w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracownika świadczącego usługi na podstawie umowy o pracę. 3)W przypadku niezatrudnienia w okresie realizacji zamówienia osoby, o której mowa w pkt 6.1. powyżej, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. 6.4. Wykonawca może dokonać zmiany osoby, wskazanej przez Wykonawcę w Wykazie pracowników stanowiący załącznik do umowy. Z zastrzeżeniem, iż nowa osoba, będzie zatrudniona przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy oraz będzie wykonywała w trakcie realizacji zamówienia czynności związane z demontażem i montażem wysięgników, opraw oświetlenia, wykonywania wykopów kablowych, wykonywanych pod nadzorem kierownika budowy. Zmiana osoby wskazanej w Wykazie pracowników stanowiącym załącznik do umowy nastąpi w drodze aneksu do umowy, na pisemny wniosek Wykonawcy. 7. Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń lub rozwiązań równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakimi muszą odpowiadać "produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia w postaci np. atestów, certyfikatów czy aprobat technicznych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji opisanej w pkt. 3 powyżej. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. 8.Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej. 9. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45231400-9
Dodatkowe kody CPV:
45316110-9,
45310000-3,
45316000-5,
45113000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie 1. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT88469.27 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 115521.55 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie 2. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT36422.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 45381.01 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie 3. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT22378.61 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 22675.28 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie 4. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24034.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 32999.49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Usługi wykonania eksmisji do pomieszczeń tymczasowych
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Aktywne i bezpieczne Siemianowice
- Przygotowanie pustostanów do zasiedlenia - Etap 2a
- Przygotowanie pustostanów do zasiedlenia - Etap 2b
- Wymiana nawierzchni ulic, modernizacja jezdni, chodników i parkingów w Siemianowicach Śląskich.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.