eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › SZACOWANIE NIERUCHOMOŚCI DLA POTRZEB GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Czerwonak: SZACOWANIE NIERUCHOMOŚCI DLA POTRZEB GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Numer ogłoszenia: 27720 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, faks 061 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SZACOWANIE NIERUCHOMOŚCI DLA POTRZEB GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: szacowanie nieruchomości dla potrzeb gospodarki nieruchomościami 2) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Główny przedmiot usługi w zakresie nieruchomości 70.00.00.00-1 3) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie wycen nieruchomości dla potrzeb gospodarki nieruchomościami w celu: 1) określenia wartości rynkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych i zabudowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia i oddania w trwały zarząd; 2) określenia wartości nieruchomości gruntowych zajętych lub nabywanych pod drogi publiczne oraz do ustalenia odszkodowania za drogi publiczne przejmowane w trybie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. z 2004r. Dz. U. Nr 261 poz. 2603 ze zm.); 3) określenia wartości rynkowych nieruchomości lokalowych przeznaczonych do sprzedaży; 4) określenia wartości rynkowych nieruchomości dla potrzeb naliczenie i aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego; 5) określenia wartości ograniczonych praw rzeczowych (służebność, użytkowanie, służebność przesyłu); 6) określenie odszkodowania za bezumowne użytkowanie nieruchomości; 7) określenia wartości rynkowych nieruchomości dla ustalenia opłat adiacenckich z tytułu podziału nieruchomości w trybie art. 98a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. z 2004r. Dz. U. Nr 261 poz. 2603 ze zm.); 8) określenia wartości nasadzeń i nakładów budowlanych w celu ustalenia odszkodowania. 4) Zakres przedmiotu zamówienia dla nieruchomości zdefiniowanych a) określenie wartości rynkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych w celu zbycia: (1) działka nr 372/31, obręb Bolechowie, pow. 68996m2- 1 operat; (2) działka nr 189/20, obręb Owińska, pow. 3176m2 1 operat; (3) działka nr 22/16 z 23/8, obręb Czerwonak, ark mapy 13, pow. 573m2 - 1 operat; (4) działka nr 371/4, obręb Bolechowo, pow. 50182m2 - 1 operat; (5) działka nr 411/10, obręb Owińska, pow. 1474m2 - 1 operat; (6) działka nr 411/11, obręb Owińska, pow. 1535m2 - 1 operat; (7) działka nr 531, obręb Bolechowie, pow. 1099m2 - 1 operat; (8) działka nr 532, obręb Bolechowie, pow. 1099m2 - 1 operat; (9) działka nr 17/2, obręb Dębogóra, pow. 231m2 - 1 operat; (10) działka nr 334/2, obręb Kicin, pow. 1457m2 - 1 operat; b) określenia wartości nieruchomości gruntowych do ustalenia odszkodowania za drogi publiczne przejmowane w trybie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tj. z 2004r. Dz. U. Nr 261 poz. 2603 ze zm.): (1) działka nr 386/6, obręb Owińska, pow. 156m2 - 1 operat; (2) działka nr 466/3, obręb Owińskach, pow. 487m2 - 1 operat; (3) działka nr 327/1 i 327/2, obręb Kicin, pow. 512m2 - 1 operat; (4) działka nr 34/9, 34/13 i 34/16 obręb Dębogóra, pow. 5172m2 - 1 operat; (5) działka nr 12/10, obręb Kicin, pow. 2208m2 - 1 operat; (6) działka nr 378/17, obręb Kicin, pow. 195m2 - 1 operat; (7) działka nr 93/1, obręb Bolechowo, pow. 86m2 - 1 operat; (8) działki nr: 70/1 i 70/4, obręb Promnice, pow. 1095m2 z nasadzeniami - 1 operat; (9) działki nr: 22/1 i 22/4, obręb Promnice, pow. 397m2 - 1 operat; c) określenia wartości nieruchomości gruntowych w celu nabycia: (1) działka nr 146/16, obręb Bolechowo, pow. 293m2- 1 operat; (2) działka nr 18/4, obręb Promnice, pow. 111m2 - 1 operat; (3) działka nr 124, obręb Czerwonak, ark. mapy 14, pow. 543m2 - 1 operat; d) określenie wartości rynkowych nieruchomości dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej podziałowej: (1) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 199, obręb Owińska, arkusz mapy 5, pow. 3600 m2 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat; (2) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 127/1, obręb Promnice, arkusz mapy 1, pow. 27400 m2 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat; (3) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 188, obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, pow. 2601 m2 (w wyniku podziału powstały 3 działki) - 1 operat; (4) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 151/2, obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, pow. 1153 m2 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat; (5) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 143/1, obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, pow. 17415 m2 (w wyniku podziału powstało 5 działek) - 1 operat; (6) dla nieruchomości dzielonych stanowiących działki nr 31/20, pow. 54663 m2, nr 32/17, pow. 35599 m2, nr 33/35, pow. 98801 m2, obręb Dębogóra, arkusz mapy 1 (w wyniku podziału powstało 9 działek w tym 2 pod drogi publiczne) - 1 operat; (7) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 419, obręb Owińska, arkusz mapy 7, pow. 5060 m2 (w wyniku podziału powstało 6 działek w tym 1 pod drogę publiczną) - 1 operat; (8) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 163/4, obręb Kicin, arkusz mapy 1, pow. 3600 m2 (w wyniku podziału powstały 3 działki) - 1 operat; (9) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 310/1, obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, pow. 162811 m2 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat; (10) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 144/6, obręb Promnice, arkusz mapy 1, pow. 1244 m2 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat; (11) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 242/2, obręb Owińska arkusz mapy 5, pow. 2025 m2 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat; (12) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 214, obręb Kicin, arkusz mapy 2 pow. 9400 m2 (w wyniku podziału powstało 5 działek w tym 1 pod drogę publiczną) - 1 operat; (13) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 100/1, obręb Kicin, arkusz mapy 1, pow. 33910 m2 (w wyniku podziału powstały 3 działki) - 1 operat; (14) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 304/7, obręb Koziegłowy, arkusz mapy 12, pow. 19113 m2 (w wyniku podziału powstały 4 działki w tym 1 pod drogę publiczną) - 1 operat; (15) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 258/53, obręb Owińska arkusz mapy 5, pow. 406111 m2 (w wyniku podziału powstały 2 działki) - 1 operat; (16) dla nieruchomości dzielonych stanowiących działki nr 31/30, pow. 9988 m2, nr 33/36, pow. 11490 m2, nr 33/37, pow. 2515 m2, obręb Dębogóra, arkusz mapy 1 (w wyniku podziału powstało 6 działek w tym 1 pod drogę publiczną) - 1 operat; (17) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 307/10, obręb Owińska, arkusz mapy 6, pow. 1357m2 (w wyniku podziału powstały 3 działki w tym 1 pod drogę publiczną) - 1 operat; (18) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 378/14, obręb Kicin, arkusz mapy 2, pow. 31928 m2 (w wyniku podziału powstało 5 działek w tym 1 pod drogę publiczną) - 1 operat; (19) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 12, obręb Kicin, arkusz mapy 1, pow. 35500 m2 (w wyniku podziału powstały 23 działki) - 1 operat; (20) dla nieruchomości dzielonych stanowiących działki nr 16, pow. 2200 m2, nr 18/1, pow. 3300 m2, nr 18/2, pow. 4700 m2, obręb Dębogóra, arkusz mapy 1 (w wyniku podziału powstało 10 działek w tym 2 pod drogi publiczne) - 1 operat; (21) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 105, obręb Kicin, arkusz mapy 1, pow. 65400 m2 (w wyniku podziału powstały 3 działki w tym 1 pod drogę publiczną) - 1 operat; (22) dla nieruchomości dzielonych stanowiących działki nr 34/5, pow. 23046 m2, nr 34/7, pow. 29770 m2, nr 34/8, pow. 15704 m2, obręb Dębogóra, arkusz mapy 1 (w wyniku podziału powstało 19 działek w tym 3 pod drogi publiczne) - 1 operat; (23) dla nieruchomości dzielonych stanowiących działki nr 3/10, pow. 2564 m2, nr 3/6, pow. 64567 m2, obręb Dębogóra, arkusz mapy 1 (w wyniku podziału powstało 18 działek w tym 1 pod drogę publiczną) - 1 operat; (24) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 466, obręb Owińska, arkusz mapy 7, pow. 6900 m2 (w wyniku podziału powstały 4 działki w tym 1 pod drogę publiczną) - 1 operat; (25) dla nieruchomości dzielonej stanowiącej działkę nr 70, obręb Promnice, arkusz mapy 1, pow. 5700 m2 ( w wyniku podziału powstało 6 działek w tym 2 pod drogi publiczne) - 1 operat; e) określenia wartości nieruchomości dla potrzeb aktualizacji opłaty za użytkowanie wieczyste: (1) działka nr 200, obręb Owińska, pow. 1853m2 - 1 operat; (2) działka nr 81/1, obręb Kicin, pow. 426m2 - 1 operat; f) określenia wartości nieruchomości w celu oddania w trwały zarząd: (1) nieruchomość zabudowana budynkiem zaplecza i halą namiotową nad kortami tenisowymi ze sztucznej trawy położona w Bolechowie, oznaczona geodezyjnie: działka nr 28/9, obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, pow. 2265m2 dane budynku zaplecza: powierzchnia zabudowy-70 m2, ilość kondygnacji-1 dane hali namiotowej: hala o wymiarach 36,0 x 28,0 m i wysokości 9,71 m, wykonana w lekkiej konstrukcji stalowej i przykryta powłoką z podwójnej warstwy PCV - 1 operat; (2) nieruchomość zabudowana budynkiem Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bolechowie, oznaczona geodezyjnie: działka nr 28/11, obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, pow. 10483m2 dane budynku: powierzchnia użytkowa -2208,65 m2, ilość kondygnacji - 1-2 Kompleks składa się z 4 połączonych funkcjonalnie części. Część I- wejściowa 2 kondygnacyjna, z holem głównym, komunikacją pionową zespołem sal lekcyjnych, węzłem sanitarnym i pomieszczeniami socjalnymi. Część II- parterowy łącznik pomiędzy budynkiem głównym i dwoma częściami towarzyszącymi, dwutraktowa z gabinetami i pokojami dla nauczycieli. Część III- sportowa, jednokondygnacyjna z salą gimnastyczną z zapleczem (szatnie, magazyny). Część IV- dwupoziomowa techniczna i biblioteka z pmieszczeniami technicznymi w piwnicy, świetlica, zerówka, pomieszczenia psychologów - 1 operat (3) nieruchomość zabudowana budynkiem Gminnego Przedszkola w Czerwonaku, oznaczona geodezyjnie: działka nr 123/7, obręb Miękówko, arkusz mapy 1, pow. 2296m2 dane budynku: powierzchnia użytkowa 494,53 m2 lość kondygnacji - 1. Dane budynku: budynek posiada układ trójtraktowy. Trakty zewnętrzne to pomieszczenia oddziałów przedszkolnych, oraz gabinet dyrektora i sala spotkań z jednej strony, pomieszczenia gospodarcze, socjalne, szatne, toalety z drugiej. Trakt środkowy stanowi szeroki korytarz. Część tylna obiektu to zaplecze kuchenne, pomieszczenia zaplecza kuchni i pomieszczenia gospodarcze oraz lokal mieszkalny o pow. 41,5m2- 1 operat; (4) nieruchomość niezabudowana położona w Czerwonaku, oznaczona geodezyjnie: działka nr 1/1, obręb Czerwonak, arkusz mapy 10, pow. 11264m2 wraz z nakładami budowlanymi w postaci opłotowanego boiska sportowego do piłki nożnej - 1 operat (5) nieruchomość niezabudowana położona w Bolechowie, oznaczona geodezyjnie: działka nr 28/13, obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, pow. 6357m2, nr 27/7 obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, pow. 1730 m2 nr 26/9 , obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, pow. 1736 m2 wraz z nakładami w postaci boiska sportowego do piłki nożnej - 1 operat (6) nieruchomość niezabudowana położona w Owińskach, oznaczona geodezyjnie: działka nr 223, obręb Owińska, arkusz mapy 5, pow. 1735m2 wraz z nakładami w postaci wiaty z drewna - 1 operat (7) nieruchomość niezabudowana położona w Czerwonaku, oznaczona geodezyjnie: działki nr 11/1, obręb Czerwonak, arkusz mapy 7 pow. 11400m2, działka nr 12, obręb Czerwonak, arkusz mapy 7 pow. 28968 m2 - 1 operat. g) określenia wartości nieruchomości lokalowych w celu zbycia: (1) lokalu nr 1 w budynku przy ul. Poprzecznej 13B w Owińskach, o pow. użytkowej 57,9 m2, działka nr 191/21, obręb Owińska, arkusz mapy 5, pow. 1599 m2- 1 operat; (2) lokalu nr 7 w budynku przy ul. Poprzecznej 14B w Owińskach, o pow. użytkowej 57 m2, działka nr 191/17, obręb Owińska, arkusz mapy 5, pow. 1838m2- 1 operat; (3) lokalu nr 4 w budynku przy ul. Kościelnej w Kicinie, o pow. użytkowej 51,8. m2, działka nr 196/5, obręb Kicin, arkusz mapy 1, pow. 2724m2- 1 operat; (4) lokalu nr 1 w budynku przy ul. Wojska Polskiego 8 w Bolechowie, o pow. użytkowej 44,4 m2, działki nr 28/4, pow. 302 m2, 28/3, pow. 374 m2 i 24/1, pow. 15 m2, obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, - 1 operat; (5) lokalu nr 2 w budynku przy ul. Wojska Polskiego 8 w Bolechowie, o pow. użytkowej 44,3 m2, działki nr 28/4, pow. 302 m2, 28/3, pow. 374 m2 i 24/1, pow. 15 m2, obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, - 1 operat; h) określenia wartości ograniczonego prawa rzeczowego służebności gruntowej: (1) na działce nr 189/15, obręb Owińska, arkusz mapy 5, pow. 841m2 - 1 operat; (2) na działce nr 28/11 pow. 10483m2 i 24/2 1685m2 obręb Bolechowo, arkusz mapy 1, - 1 operat; i) określenia wartości nasadzeń i nakładów w celu ustalenia odszkodowania : (1) działka nr 3/40, obręb Dębogóra, arkusz mapy 1, pow. 290m2- 1 operat; 5) Zakres przedmiotu zamówienia dla nieruchomości niezdefiniowanych: a) wykonanie operatów szacunkowych wyceny nieruchomości niezabudowanych w celach określonych w pkt. I, ppkt. 1, 2, 4 i 6 - 5 operatów b) wykonanie operatu szacunkowego wyceny nakładów i nasadzeń - 1 operat c) operat wyceny ograniczonego prawa rzeczowego - 1 operat d) wycena 2 nieruchomości do naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału - 2 operaty.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp),tj.: (1) dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i posiadającą dodatkowo aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawców majątkowych (Dz.U. Nr 207, poz. 2112); (2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali: - minimum 5 operatów z zakresu wyceny nieruchomości gruntowych (zabudowanych lub niezabudowanych) dla celów sprzedaży lub wykupu, lub zamiany; - minimum 5 operatów z zakresu wyceny dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości; - minimum 3 operaty z zakresu wyceny nieruchomości w celu naliczenia odszkodowania za drogi publiczne. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp),tj.: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej w pkt 1) lit. b) (1). (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek winien spełnić przynajmniej jednen z nich), e) uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego wraz z aktualnym ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawców majątkowych (Dz.U. Nr 207, poz. 2112); f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej lit. d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej w pkt 1) lit. b) (2) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne doświadczenie). 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 7.1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów- jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ; b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; c) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 5) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czerwonak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.