Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Gołdap: dostawa oleju opalowego w 2009 roku do Zespołu Szkół Zawodowych w Goldapi
Numer ogłoszenia: 277267 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych w Gołdapi , ul. Jaćwieska 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 6150440, fax. 0-87 6150440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszgoldap.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju opalowego w 2009 roku do Zespołu Szkół Zawodowych w Goldapi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 20000 litrów oleju opalowego lekkiego w roku 2009 do celów grzewczych do kotlowni Zespołu Szkół zawodowych w Gołdapi ul. Jaćwieska 14 zgodnie z normą PN- C - 96024:2001 , o parametrach - Wartość opałowa nie mniej niż 42000 KJ/kg - Zawartość siarki nie więcej niż 0,2 % - Gęstość w temperaturze 20°C 830 - 860 kg/m3 - Zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg Placowka posiada zbiorniki o pojemności 4000l.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: a. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 pkt. 1 ustawy z dnia 20 listopada 2007 -prawo zamówień publicznych. b. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy -prawo zamówień publicznych. c. Przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a. Są uprawnieni do wykonywania działalności objętej niniejszym zamówieniem b. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie z mocy art.24 ust.1 i 2 c. Złożą wypełnioną i podpisaną ofertę wraz załącznikami. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia : 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. oświadczenie, że wykonawca niepodległa wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z art.44 ustawy pzp,- załącznik nr2, 3. parafowany przez wykonawcę formularz umowy- załącznik nr 3 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty złożenia oferty lub oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu ze składkami, 6. odpis koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, w tym- decyzję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki o nadaniu koncesji na obrót paliwami ciekłymi, 7. świadectwo jakości oleju opałowego - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie, dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normomlub specyfikacjom technicznym (atest laboratoryjny zgodny z normą PN-EN 116 .2001 lub równoważne)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zszgoldap.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 19-500 Gołdap ul. Jaćwieska 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: 19-500 Gołdap ul. Jaćwieska 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Prace restauratorskie i konserwatorskie elewacji zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w przedmiocie dostawy kruszywa drogowego
- Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów oddziałów szpitalnych i zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego w GoldMedica Sp. z o. o. w Gołdapi.
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy sukcesywne oleju opałowego na cele grzewcze Urzędu Gminy Jabłonka oraz remizy OSP w Podwilku
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowej w Domu Pomocy Społecznej w Lelowie I - 2025
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie..
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Gackach
- Dostawa oleju opałowego
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.