Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Warszawa: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego
Numer ogłoszenia: 27726 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego , ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6617272, faks 22 6617902.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziałów Terenowych Agencji Rynku Rolnego - Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim, Oddział Terenowy w Lublinie, Oddział Terenowy w Opolu, Oddział Terenowy w Rzeszowie, Oddział Terenowy w Szczecinie dotyczącej w szczególności: a) udzielania porad prawnych, opinii prawnych i wyjaśnień w sprawach dotyczących stosowania przepisów prawa dla potrzeb Oddziału; b) współudziału w opracowywaniu projektów umów zawieranych przez Oddział lub na jego rzecz; c) opiniowania pod względem prawnym projektów decyzji i innych rozstrzygnięć administracyjnych Dyrektora Oddziału; d) świadczenia w imieniu i na rzecz ARR zastępstw procesowych w postępowaniach: sądowym, administracyjnym i przed innymi organami orzekającymi; e) doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego; f) oceny zasadności kontynuowania sporu w postępowaniu sądowym lub przed innym organem, ocena zasadności zawarcia ugody; g) sporządzania wniosków, pozwów, odwołań, apelacji i innych pism procesowych w sprawach sądowych, administracyjnych i przed innymi organami orzekającymi; h) sporządzania sprawozdań z realizacji zastępstw procesowych świadczonych na rzecz ARR - każdorazowo po rozprawie (posiedzeniu) lub innej istotnej czynności dokonanej w danej sprawie, a ponadto okresowo, z częstotliwością raz na kwartał, a w przypadku gdy nie nastąpiły zmiany w stanie sprawy nie rzadziej niż raz na rok - i przekazywanie ich do wiadomości Dyrektora Oddziału oraz Dyrektora Zespołu Prawnego w Centrali ARR; i) uczestniczenia w postępowaniu egzekucyjnym oraz w procesie windykacji wierzytelności ARR związanych z działalnością Oddziału; j) sygnalizowania Dyrektorowi Oddziału zmian stanu prawnego i - stosownie do potrzeb - inicjowania modyfikacji sposobu postępowania, przyjętego w Oddziale.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: przynajmniej 1 radcą prawnym/adwokatem
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek administracji państwowej związanych ze stosowaniem przepisów prawa rolnego, WPR - 25
- 3 - Liczba jednostek administracji państwowej/instytucji/podmiotów obsługiwanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat związanych ze stos. pr. rolnego - 10
- 4 - Doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek administracji państwowej/ogólne - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Agencja Rynku Rolnego, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, Kancelaria Ogólna, hol główny, parter, wejście D/A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego - Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia dyżuru w siedzibie Oddziału, w wymiarze 8 godzin tygodniowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.06.2011.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego - Oddział Terenowy w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia dyżuru w siedzibie Oddziału, w wymiarze 10 godzin tygodniowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego - Oddział Terenowy w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia dyżuru w siedzibie Oddziału, w wymiarze 16 godzin tygodniowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2011.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego - Oddział Terenowy w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia dyżuru w siedzibie Oddziału, w wymiarze 5 godzin tygodniowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie obsługi prawnej dla Oddziału Terenowego Agencji Rynku Rolnego - Oddział Terenowy w Szczecinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia dyżuru w siedzibie Oddziału, w wymiarze 12 godzin tygodniowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2011.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ "SZPITALA POWIATOWEGO" W SOCHACZEWIE
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej dla SPZOZ w Choszcznie
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.