To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Lubomia: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn.
Wykonanie zasilania wodociągu gminnego w wodę z miasta Racibórz
Numer ogłoszenia: 27738 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5456 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomia, ul. Szkolna 1, Lubomia, woj. śląskie, tel. 032 4516614/ 4516128, faks 032 4516614.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Wykonanie zasilania wodociągu gminnego w wodę z miasta Racibórz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie dotyczy wyboru Inwestora zastępczego dla zadania pn. Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z miasta Racibórz. Inwestycja objęta zastępstwem inwestorskim pn. Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z miasta Racibórz polega na wykonaniu dokumentacji budowlano-projektowej wraz z pozwoleniem na budowę na ok. 9 km rurociągu przesyłowego wody pitnej na odcinku od pompowni zlokalizowanej w mieście Racibórz dzielnica Dębicz do zbiorników wody w Syryni zlokalizowanych na ul. Powstańców (Kopiec) oraz jego budowie zgodnie z wykonaną dokumentacją. Rurociąg ten o przepustowości 125 m3 na h zostanie dostosowany do włączenia w istniejący układ wodociągu gminnego. Budowa rurociągu przesyłowego wody pitnej zrekompensuje utratę gminnego ujęcia wody Lubomia - Tajchów zlokalizowanego w granicach obwałowania Zbiornika Racibórz. Zamawiający szacuje wartość zamówienia objętego inwestorstwem zastępczym na kwotę:7 020 960,00 zł bez podatku VAT. 1. Odpowiedzialność Inwestora Zastępczego: a) Inwestor Zastępczy pełniąc czynności zastępstwa inwestorskiego działa w imieniu i na rachunek Zamawiającej jako Jej pełnomocnik. b) Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającej. c) Inwestor Zastępczy ponosi wobec Zamawiającej odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. d) Ponosi odpowiedzialność za skutki działania lub zaniechania osób wykonujących prace na jego rzecz. e) Inwestor Zastępczy sprawuje nadzór inwestorski zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane. 2. Obowiązki Inwestora Zastępczego. a) Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do realizacji praw i obowiązków wynikających z umów zawartych przy jego udziale przez Zamawiającą na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego. b) Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającej harmonogramu rzeczowego, stanowiącego integralną część niniejszej umowy określającego terminy zadań objętych jego obowiązkami z zastrzeżeniem terminów określonych przez Zamawiającą: roboty budowlane muszą zostać zakończone nie później niż do 31.8.2010 r rurociąg musi zostać przekazany do eksploatacji nie później niż do 30.9.2010 r 3. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do szczegółowych wykonania następujących obowiązków: I. W ZAKRESIE POSTĘPOWAŃ PRZETARGOWYCH Przygotowanie i przeprowadzenie przy udziale zamawiającej postępowań przetargowych w trybie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy dokumentacji technicznej dla zadania pn. Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z miasta Racibórz oraz na wybór wykonawcy budowy wodociągu zgodnie z wykonaną dokumentacją tj: 1)ustalenie w porozumieniu z Zamawiającą warunków stawianych przyszłym wykonawcom robót w zakresie doświadczenia, kwalifikacji, sytuacji finansowej, gwarancji, terminu wykonania zadań, kryteriów oceny ofert oraz warunków płatności, 2)przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wzorem umowy oraz innych dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowań oraz przedstawienia ich do zaakceptowania przez Zamawiającą, 3)udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące SIWZ, 4)zorganizowanie otwarcia ofert z udziałem przedstawicieli Zamawiającej, 5)dokonanie oceny złożonych ofert, wybór wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą w świetle postawionych kryteriów i przedstawienie propozycji wybranej oferty do akceptacji przez Zamawiającą, 6)udzielanie odpowiedzi na protesty złożone przez wykonawców, udział w ewentualnych odwołaniach przez nich wniesionych, 7)doprowadzenie do zawarcia umów z Wykonawcą na wykonanie dokumentacji technicznej i z Wykonawcą robót oraz przedstawienie tych umów do podpisu Zamawiającej. II. W ZAKRESIE OPRACOWANIA DOKUMENTACJI 1.Współpraca z projektantem , 2.Kwalifikowanie nadzorów autorskich do zapłaty, 3.Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji i egzekwowanie od projektanta ewentualnych poprawek, 4.Uzyskanie wymaganych przepisami decyzji administracyjnych oraz pozwolenia na budowę. III. W ZAKRESIE WYKONAWSTWA ROBÓT 1)Przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej, 2)Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie przy udziale Zamawiającej, 3)Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w inwestycji ze wskazaniem inspektora - koordynatora, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, 4)Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy, jej zgodności z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizacji inwestycji, 5)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowywanych materiałów, 6)Udział w odbiorach robót zanikających i ulegających zakryciu; 7)Sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, 8)Opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego i przedstawianie ich zamawiającej, 9)Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy, 10)Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z zamawiającą, 11)Pozyskanie dokumentacji powykonawczej, 12)Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającą i wykonawcami robót, 13)Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 14)Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, 15)Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazanie inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiająca, 16)Przygotowanie dla Zamawiającej dokumentów oraz wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu budowy (ustawa Prawo Budowlane z dn. 7.07. 1994 r.) 17)Egzekwowanie usunięcia przez wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, 18)Udział w rozruchu inwestycji. IV. W ZAKRESIE ROZLICZEŃ FINASOWYCH 1.Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą, 2.Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę dokumentacji projektowej oraz wykonawcę robót, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającej do zapłaty, 3.Sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznym kosztorysów robót, 4.Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty został zastrzeżony w zawartych z wykonawcami umowach. 5.Rozliczenie końcowe inwestycji , w tym przygotowanie dokumentów OT. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inwestor zastępczy winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 140419.20 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RACIBORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
RACIBORSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE SP. Z O.O.
- Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne sp. z o.o. ul. Lecznicza 7 47-400 Racibórz, ul. Lecznicza 7, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 140419.20
- Oferta z najniższą ceną: 140419.20 oferta z najwyższą ceną: 294874.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego z zewn. infrastrukturą techn. i zagospodarowaniem terenu w Braniewie przy ul. Stefczyka z uzyskaniem prawomocnych decyzji
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy przepustu drogowego w ciągu drogi powiatowej Nr 2913S w miejscowości Paczyna
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę mediateki
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.