eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubomiaPełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z miasta Racibórz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-16

Lubomia: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z miasta Racibórz
Numer ogłoszenia: 5456 - 2009; data zamieszczenia: 16.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubomia , ul. Szkolna 1, 44-360 Lubomia, woj. śląskie, tel. 032 4516614/ 4516128, faks 032 4516614.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubomia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z miasta Racibórz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wyboru Inwestora zastępczego dla zadania pn. Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z miasta Racibórz. Inwestycja objęta zastępstwem inwestorskim pn. Wykonanie w Gminie Lubomia zasilania wodociągu gminnego w wodę z miasta Racibórz polega na wykonaniu dokumentacji budowlano-projektowej wraz z pozwoleniem na budowę na ok. 9 km rurociągu przesyłowego wody pitnej na odcinku od pompowni zlokalizowanej w mieście Racibórz dzielnica Dębicz do zbiorników wody w Syryni zlokalizowanych na ul. Powstańców (Kopiec) oraz jego budowie zgodnie z wykonaną dokumentacją. Rurociąg ten o przepustowości 125 m3 na godz. zostanie dostosowany do włączenia w istniejący układ wodociągu gminnego. Budowa rurociągu przesyłowego wody pitnej zrekompensuje utratę gminnego ujęcia wody Lubomia - Tajchów zlokalizowanego w granicach obwałowania Zbiornika Racibórz. Zamawiający szacuje wartość zamówienia objętego inwestorstwem zastępczym na kwotę:7 020 960,00 zł bez podatku VAT..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. d) profil działalności musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b)Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat pełnił role Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu na przynajmniej 1 inwestycji : - w zakresie gospodarki wodnej np. budowy sieci kanalizacyjnej, budowy wodociągu, budowy hydrofornii, stacji uzdatniania wody lub urządzeń zmiękczających itp. o wartości min 6.000.000 zł. w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej o łącznej długości min 9 km - w zakresie postępowań przetargowych na wybór dokumentacji projektowych o wartości min. 200 000 zł w zakresie postępowań przetargowych na wybór Wykonawcy robót na zadania o wartości min. 6 000 000 zł c)Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę wynoszącą 1.000.000 zł. 3. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Wykaz zrealizowanych zamówień tożsamych w okresie ostatnich trzech lat: Role Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu na inwestycjach : - w zakresie gospodarki wodnej ,np. budowa sieci kanalizacyjnej, wodociągu, budowa hydrofornii, stacji uzdatniania wody lub urządzeń zmiękczających itp. o wartości min 6.000.000 zł. w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej o łącznej długości min 9 km - w zakresie postępowań przetargowych na wybór dokumentacji projektowych o wartości min. 200 000 zł w zakresie postępowań przetargowych na wybór Wykonawcy robót na zadania o wartości min. 6 000 000 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie wg załącznika nr 4 do SIWZ Uwaga: W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5. Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego- wg załącznika nr 5 do SIWZ, do wykazu należy dołączyć kserokopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz kserokopię uprawnień 6. Harmonogram rzeczowy prac wykonywanych przez Inwestora Zastępczego - wg załącznika nr 6 do SIWZ, 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 9. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego Uwaga: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.7,8 i 9 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.7,8 i 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.; 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.7,8 i 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt.7,8 i 9 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zawierających poświadczenie dokumentów zgodnie z konwencją haską z 1961 r., a w stosunku do państw, które nie podpisały konwencji haskiej poświadczone prze polskie placówki konsularne. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt.7,8 i 9 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 12. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów (konsorcjum,spółki cywilne) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas takie pełnomocnictwo powinno być stwierdzone w formie pisemnej i złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez udzielających pełnomocnictwa. 13. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - dołączyć pełnomocnictwo..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubomia.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubomia ul. Szkolna 1 44-360 Lubomia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Lubomia ul. Szkolna 1 44-360 Lubomia sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.